Kan ikke sove om natten ! Hvad med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

Mauser.

ano14316 skriver:

joo.. jeg er lige stået op igen af samme årsag..

Jeg tror det er fordi jeg panikker over at jeg snart skal være mor.. 
Synes det er meget overvældende, og har lige pt lidt svært ved at forholde mig til det.. på trods af at maven er kæmpe og kroppen værker..

Jeg er bare så nervøs for hvordan tingene skal gå..
Tidligere idag brød jeg også bare helt sammen overfor kæresten fordi jeg ikke synes han hjælper nok til, og synes ikke han sørger for at gøre noget som helst... - nåhh ja han er så ikke hjemme mandag-fredag fordi han går på skole, så med "giraf Ronja"er det jo helt fair at han ikke kan hjælpe så meget til i hvertdagene når han kun er hjemme i weekenderne.. men det forstår "gravid Ronja" bare ikke..

Nåhh slet ikke det det handlede om.. men tror det er derfor jeg ikke kan sove.. 

jeg kender det alt for godt det der !!! vildt belastende, bølgerne går også højt herhjemme fordi jeg er har sygt press over at jeg skal være mor om fire uger ! det er bare vildt overvældende og jeg spekulerer også på hvordan mg og min kæreste nu kommer til at klare det osv !
Åh altså de bekymringer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

ano14316

Mulleunge skriver:

jeg kender det alt for godt det der !!! vildt belastende, bølgerne går også højt herhjemme fordi jeg er har sygt press over at jeg skal være mor om fire uger ! det er bare vildt overvældende og jeg spekulerer også på hvordan mg og min kæreste nu kommer til at klare det osv !
Åh altså de bekymringer!

Præcis.. det er 4 uger tilbage krisen... 

Anmeld

15. september 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Hahaha! Hjælper det ikke hvis han ligger sig om på siden? Eller må han sove på sofaen

Jo jo, jeg siger det mindst 100 gange om natten ! først : skat vend dig om på siden. derefter : SKAAAT vend dig om ! og til sidst : SKAT!!!! VEND DIG OM PÅ SIIIIIIDEN !!!! hahaa ..

Anmeld

15. september 2011

Mauser.

ano14316 skriver:

Præcis.. det er 4 uger tilbage krisen... 

Jamen den krise magter jeg ikke!!! jeg sad nærmest og rev mig selv i håret tidligere i dag fordi jeg er ved at blive sindsyg

Anmeld

15. september 2011

ano14316

Mulleunge skriver:

Jamen den krise magter jeg ikke!!! jeg sad nærmest og rev mig selv i håret tidligere i dag fordi jeg er ved at blive sindsyg

Nej det gør jeg godt nok heller ikke!!!!

Har slet ikke overskud til det..!

Jeg har det sådan.. Så kære bebs det er ud nu! ellers må du blive der inde til evig tid.. for jeg kan ikke forholde mig til at skulle vente 4 uger på noget jeg ikke kan forholde mig til.. noget der ændre mit liv fuldstændig, men jeg ved ikke hvordan, og slet ikke hvordan jeg reagere.. 

Selvfølgelig glæder jeg mig helt vildt sindsygt meget! det er bare lidt svært lige nu!

Anmeld

15. september 2011

Mauser.

ano14316 skriver:

Nej det gør jeg godt nok heller ikke!!!!

Har slet ikke overskud til det..!

Jeg har det sådan.. Så kære bebs det er ud nu! ellers må du blive der inde til evig tid.. for jeg kan ikke forholde mig til at skulle vente 4 uger på noget jeg ikke kan forholde mig til.. noget der ændre mit liv fuldstændig, men jeg ved ikke hvordan, og slet ikke hvordan jeg reagere.. 

Selvfølgelig glæder jeg mig helt vildt sindsygt meget! det er bare lidt svært lige nu!

Hahaa fuldstændig enig jeg bliver også max panisk!!! og jeg kan få helt trip over mig selv altså, i dag var jeg sygt rastløs da jeg vågnede, sag nærmest og trippede i fifaen haha!!!
Åh Gud ! Ja jeg håber at jeg klare de sidste fire uger, hvis jeg ikke har slået mig selv ihjel inden da!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.