Kan ikke sove om natten ! Hvad med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Mauser.

WiitrioeN skriver:

ja det har de, fik at vide hvorfor jeg ikke afleveret Daniella tidliger end kl. 9 - 9:30 så jeg kunne sove først på formiddagen istedet for sidst på formiddagen (kl 10-12) og at de syntes jeg sover meget (går i seng og sover fra ca. kl 23 af og sover til kl 6.30 sender manden afsted sover igen til kl 7:30 op og have gjort Daniella klar også i børnehave med hende også hjem sove et par timer også op igen og lave alle de daglige ting.) men jeg syntes ikke det er galt for Daniella kommer hver nat ind til os og hun sover så uroligt at jeg kun kan ligge på en side fordi hun sparker og spjætter osv. også ligger jeg for en sikkerheds skyld en pude foran maven så det er ikke meget søvn det bliver til om natten... men de lyder som om jeg ikke laver andet...

Folk har så pisse travlt !
Hvad kan du bruge det til ?? Det er jo langt ude, du må bare ignorere det, det er DIG der er gravid og kun dig selv som kan passe på dig altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Ja som overskriften lyder, kan jeg bare ikke falde i søvn her hvor jeg normalt plejer at gå i seng ..
Vender og drejer mig, sveder og har smerter
Står op tusinde gange og tisser og drikker juice/kakao mm. !
Er SÅ TRÆT AF DET !
Hvis jeg skal være sikker på at få sovet nogle timer i træk, skal jeg vente med at gå i seng til ved to tiden eller derover
Andre med samme problemer ??

Som sagt er du bestemt ikke den eneste som ikke kan sove om natten... Jeg ligger og vender og drejer mig hele tiden... Orker ikke lette mig og så gå i stuen og være så de andre kan få noget søvn... 

Heldigvis er det ikke længe du eller jeg skal døje med det... 

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Som sagt er du bestemt ikke den eneste som ikke kan sove om natten... Jeg ligger og vender og drejer mig hele tiden... Orker ikke lette mig og så gå i stuen og være så de andre kan få noget søvn... 

Heldigvis er det ikke længe du eller jeg skal døje med det... 

Nej heldigvis altså, syntes bare at det er SÅ øv, det fungere bedst hvis jeg sover kl 2 om natten og så sover længe om dagen så jeg kan holde mig vågen i løbet af dagen :/

Anmeld

14. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Nej heldigvis altså, syntes bare at det er SÅ øv, det fungere bedst hvis jeg sover kl 2 om natten og så sover længe om dagen så jeg kan holde mig vågen i løbet af dagen :/

Træls at du skal så sent i seng før du kan sove... 

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Træls at du skal så sent i seng før du kan sove... 

fuldstændig, men hvis jeg går tidligere i seng og fx står tidligere op falder jeg i søvn i løbet af dagen og så har jeg samme problem igen om aftenen

Anmeld

14. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

fuldstændig, men hvis jeg går tidligere i seng og fx står tidligere op falder jeg i søvn i løbet af dagen og så har jeg samme problem igen om aftenen

Øv da... det er da skide træls for dig.. 

Jeg ligger i mange timer bare og ligger... Pludselig sover jeg...

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Øv da... det er da skide træls for dig.. 

Jeg ligger i mange timer bare og ligger... Pludselig sover jeg...

Ja det ville jeg så også gøre hvis jeg gik i seng nu, men bliver hurtig irriteret hvis jeg bare skal ligge der og glo

Anmeld

14. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Ja det ville jeg så også gøre hvis jeg gik i seng nu, men bliver hurtig irriteret hvis jeg bare skal ligge der og glo

Jeg burde ligge og læse en bog, det kan jeg heller ikke, ligger helt af h til i sengen... 

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Jeg burde ligge og læse en bog, det kan jeg heller ikke, ligger helt af h til i sengen... 

Jeg kan slet ikke ligge på ryggen gør jo SÅ ondt !!! så kan ik rigtig ligge og læse :/ jo på siden måske? lidt akavet stilling.

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Åh nej, endnu en øm og træls nat nærmer sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.