Kan ikke sove om natten ! Hvad med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Highlander

Mulleunge skriver:

Ja som overskriften lyder, kan jeg bare ikke falde i søvn her hvor jeg normalt plejer at gå i seng ..
Vender og drejer mig, sveder og har smerter
Står op tusinde gange og tisser og drikker juice/kakao mm. !
Er SÅ TRÆT AF DET !
Hvis jeg skal være sikker på at få sovet nogle timer i træk, skal jeg vente med at gå i seng til ved to tiden eller derover
Andre med samme problemer ??

Føler med dig - eller skal jeg skrive lider med dig  Jeg har det desværre nøjagtigt på samme måde, vender og drejer mig fordi jeg får ondt af at ligge for længe på den ene side og når jeg alligevel vågner skal jeg op og tisse... Det er ikke helt nemt at være gravid mere.

Jeg sover allerbedst når jeg falder omkuld på sofaen men så snart jeg skal ind i seng igen er det en kamp.. Og må nok indrømme at jeg efterhånden håber at føde to uger for tidligt

Vi må bare holde ud, og brokke os lidt til hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

CamillaValby

Mulleunge skriver:

Du står jo altid op før hønsene Her sover jeg til kl 11 og står ikke op før kl 12 tidligst skulle jo nødig overanstrenge mig vel ?
Du må lige give mig en update så søde, håber at hun siger at du allerede har åbnet dig og faktisk er i fødsel hehee ..
Nat nat søde

Hihi

Jeg vil gerne prøve at se nogle mennesker som jeg ikke ser så tit inden jeg skal føde. Men jeg sover så også til middag hehe eller eftermiddag må det næsten være.

Du kan tro jeg lige giver en melding i morgen

Anmeld

14. september 2011

NinaNymannMadsen

nop. plejer normalt at gå i seng ved en halv 10 tiden men kan slet ikk sove på det tidspunkt mere.
sover rigtig dårligt, kan ikke vende mig for det gør ondt, og ligger jeg på den ene side sover det ben der er nederst, og ligger jeg mig på den anden siden så sover det andet ben. så sover rigtig rigtig skidt. kan ikke lige på nogen måde uden det gør ondt eller er ubehageligt.

skal dog ikke op og tisse flere gange om natten der er jeg heldig.
men bare det at vågne 1000 gange om natten fordi man skal vende sig eller fordi man har ondt eller sådan noget, det er slet slet ikk rart

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

NNM skriver:

nop. plejer normalt at gå i seng ved en halv 10 tiden men kan slet ikk sove på det tidspunkt mere.
sover rigtig dårligt, kan ikke vende mig for det gør ondt, og ligger jeg på den ene side sover det ben der er nederst, og ligger jeg mig på den anden siden så sover det andet ben. så sover rigtig rigtig skidt. kan ikke lige på nogen måde uden det gør ondt eller er ubehageligt.

skal dog ikke op og tisse flere gange om natten der er jeg heldig.
men bare det at vågne 1000 gange om natten fordi man skal vende sig eller fordi man har ondt eller sådan noget, det er slet slet ikk rart

nej det er vildt ubehageligt det gør jeg også, samtidig med at jeg skal op de der tusinde gange !!! shit altså .. Nå men du kommer i seng så tidligt alligevel ? jeg går så først i seng kl 2 ca. ellers får jeg ikke sovet og ligger vågen i flere timer af gangen midt om natten hvis jeg går i seng på samme tid som min kæreste der ved elleve tiden.

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

Highlander skriver:

Føler med dig - eller skal jeg skrive lider med dig  Jeg har det desværre nøjagtigt på samme måde, vender og drejer mig fordi jeg får ondt af at ligge for længe på den ene side og når jeg alligevel vågner skal jeg op og tisse... Det er ikke helt nemt at være gravid mere.

Jeg sover allerbedst når jeg falder omkuld på sofaen men så snart jeg skal ind i seng igen er det en kamp.. Og må nok indrømme at jeg efterhånden håber at føde to uger for tidligt

Vi må bare holde ud, og brokke os lidt til hinanden

I nat ventede jeg så til kl var 2 med at gå i seng, og så er jeg godt træt .. Det fungerede faktisk rigtig fint, gik en tur ved 22 tiden med min kæreste, så gik han i seng ved 23 tiden og ved 2 tiden gik jeg så i seng, jeg er oppe nogle gange om natten alligevel og klynker når jeg skal vende mig men jeg er mere træt og sover derfor dybere end hvis jeg går med i seng der kl 23 jeg sover så længe, og sover ikke til middag ..

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

mamiolvi skriver:

JEg sover stort set hellere ikke om natten, og når jeg endelig sover er det sådan en let overfladisk søvn fyldt med "drømme".. men 14 nætter mere, s¨å bliver hun taget ud..

Ja det samme her hvis jeg går med min kæreste i seng ved 23 tiden, skal gerne trække den til midt på natten og så gå i seng, så sover jeg bedre altså åh jeg har så lige fire uger igen før jeg bliver sat i gang men det må gå.

Anmeld

14. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Kan heller ikke sove!!!  Og bedst som jeg føler jeg sover godt, så ringer vækkeuret! TYPISK!

Vågner konstant :-(

Anmeld

14. september 2011

4xGreve

Mulleunge skriver:

Ja som overskriften lyder, kan jeg bare ikke falde i søvn her hvor jeg normalt plejer at gå i seng ..
Er SÅ TRÆT AF DET !
Hvis jeg skal være sikker på at få sovet nogle timer i træk, skal jeg vente med at gå i seng til ved to tiden eller derover

hehe jeg har som sådan ikke noget problem med at falde i søvn men vågner jeg ved ikke hvor mange gange om natten pga. jeg skal tisse er tørstig osv. men desværre har jeg også fået den grimme vane at skal sove to timer om formiddagen for er utrolig træt (og troede jeg var den eneste med den vane for nøj hvor har folk mange meninger om det men rart at høre der er andre herinde)...

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

WiitrioeN skriver:

hehe jeg har som sådan ikke noget problem med at falde i søvn men vågner jeg ved ikke hvor mange gange om natten pga. jeg skal tisse er tørstig osv. men desværre har jeg også fået den grimme vane at skal sove to timer om formiddagen for er utrolig træt (og troede jeg var den eneste med den vane for nøj hvor har folk mange meninger om det men rart at høre der er andre herinde)...

Har folk meninger om det ? folk må da mene hvad de vil man har det nu engang som man har det, jeg går så først i seng kl 2 og sover til kl 12-13 ca. jeg fungere ikke med at gå tidligt i seng, jeg ligger vågen FLERW timer før jeg falder i søvn og så er det kun overfladisk søvn! og så sover jeg alligevel så sent, hvis jeg sætter vækkeur og står op kl 10 fx. er jeg pisse træt om eftermiddagen og så er vi ude i det samme igen ..

Anmeld

14. september 2011

chael

Mulleunge skriver:

Er SÅ TRÆT AF DET !

Ohh year!!!

Jeg vågner også om natten, eller flere gange faktisk og skal tisse.

Jeg er dog begyndt ikke at drikke så meget, så jeg kun skal op 1 eller 2 gange, men oftes vågner jeg ved 2-3 tidenn om natten, går på toilettet og så kan jeg bare slet ikke sove igen.

Jeg vender og drejer mig tusinde gange og tænker som en gal på alt muligt.

Hvad der skal ske imorgen, hvornår går fødseln igang, kan jeg nå på sygehuset, hvor ondt gør det denne her gang. Hvad med vasketøjet, jeg skal også lige tjekke svømmeklubben ud til min datter, AAAALT bliver vendt.

Og når kl. er 4-5 om morgenen, så falder jeg i søvn og manden kører på arbejde ved 6 tiden, og jeg hører intet.

Hverken vækkeur eller noget, jeg sover fra det hele!!

Er også mega træt for tiden og har uro og er rastløs. Trænger til ro tror jeg

*Camilla 38+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.