Kan ikke sove om natten ! Hvad med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Jeg kan slet ikke ligge på ryggen gør jo SÅ ondt !!! så kan ik rigtig ligge og læse :/ jo på siden måske? lidt akavet stilling.

Jeg kan bestemt heller ikke ligge på ryggen, det føles så ubehageligt når man har kæmpe mave... På siden det er noget så akavet en måde at ligge på... Tja vi har vel altid et eller andet at brokke os over når vi er gravide... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Jeg kan bestemt heller ikke ligge på ryggen, det føles så ubehageligt når man har kæmpe mave... På siden det er noget så akavet en måde at ligge på... Tja vi har vel altid et eller andet at brokke os over når vi er gravide... 

Hehe sådan skal det være jo ! vi vil bare gerne have dem ud snart

Anmeld

14. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Hehe sådan skal det være jo ! vi vil bare gerne have dem ud snart

Lige præcis... Vil også rigtig gerne SNART møde min tøs... 

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Åh nej, endnu en øm og træls nat nærmer sig

Shit jeg magter det bare ikke, og nu sidder jeg her i stuen og kan IGEN hører salar ligge og snorke ! må man kvæle ham med en pude?

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Lige præcis... Vil også rigtig gerne SNART møde min tøs... 

Jaaaa, det kan jo være når som helst for dig søde altså ih det er godt, hvad var det hun skulle hedde?

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Jaaaa, det kan jo være når som helst for dig søde altså ih det er godt, hvad var det hun skulle hedde?

ja det kan det jo...  Sender dig lige en pb... 

Anmeld

15. september 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Shit jeg magter det bare ikke, og nu sidder jeg her i stuen og kan IGEN hører salar ligge og snorke ! må man kvæle ham med en pude?

Jeg har SÅ ondt i ryggen så magter ikke at ligge i sengen! Hvis jeg så bare kunne sove på ryggen altså... Og ja, du må godt lidt! Men kun fordi du er gravid

Anmeld

15. september 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Jeg har SÅ ondt i ryggen så magter ikke at ligge i sengen! Hvis jeg så bare kunne sove på ryggen altså... Og ja, du må godt lidt! Men kun fordi du er gravid

Ej men seriøst, jeg sidder her og hidser mig helt op over at han larmer så meget han vækker sgu da overboen den nørd !!!!
Jeg kan slet ikke ligge på ryggen, helt umuligt jo

Anmeld

15. september 2011

ano14316

Mulleunge skriver:

Ja som overskriften lyder, kan jeg bare ikke falde i søvn her hvor jeg normalt plejer at gå i seng ..
Vender og drejer mig, sveder og har smerter
Står op tusinde gange og tisser og drikker juice/kakao mm. !
Er SÅ TRÆT AF DET !
Hvis jeg skal være sikker på at få sovet nogle timer i træk, skal jeg vente med at gå i seng til ved to tiden eller derover
Andre med samme problemer ??

joo.. jeg er lige stået op igen af samme årsag..

Jeg tror det er fordi jeg panikker over at jeg snart skal være mor.. 
Synes det er meget overvældende, og har lige pt lidt svært ved at forholde mig til det.. på trods af at maven er kæmpe og kroppen værker..

Jeg er bare så nervøs for hvordan tingene skal gå..
Tidligere idag brød jeg også bare helt sammen overfor kæresten fordi jeg ikke synes han hjælper nok til, og synes ikke han sørger for at gøre noget som helst... - nåhh ja han er så ikke hjemme mandag-fredag fordi han går på skole, så med "giraf Ronja"er det jo helt fair at han ikke kan hjælpe så meget til i hvertdagene når han kun er hjemme i weekenderne.. men det forstår "gravid Ronja" bare ikke..

Nåhh slet ikke det det handlede om.. men tror det er derfor jeg ikke kan sove.. 

Anmeld

15. september 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Ej men seriøst, jeg sidder her og hidser mig helt op over at han larmer så meget han vækker sgu da overboen den nørd !!!!
Jeg kan slet ikke ligge på ryggen, helt umuligt jo

Hahaha! Hjælper det ikke hvis han ligger sig om på siden? Eller må han sove på sofaen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.