Kan ikke sove om natten ! Hvad med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

CamillaValby

Mulleunge skriver:

Det er da helt ok søde, jeg tænker selv tit på at skrive og kommer så fra det ! min hjerne står på stand by altså ..
Åh jamen jeg vågner hele tiden magter det ikke !
Men vender og drejer mig også mindst 100 gange er jeg sikker på, og pga min dårlige ryg ligger jeg med ammepude mellem benene og puden under armen + alle mine dejlige bamser og ALT det skal jo med når jeg vender rundt .. hahaa

Hahahahaha du er så sjov. Når min røv er lagt så skal der meget til før den kan vendes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

happymothertobe

Århh hvorfor tror man altid man er "Palle alene i verden" :/ Det er jo meget rart at vide at man ikke er den eneste, mem hvor har jeg ondt af mine gravide medkvinder!! Jeg er ved at blive vanvittig, ligger i flere timer og vender og drejer hver aften, når jeg går i seng.... Og det gør jo selvfølgelig ondt hver gang jeg skal vende mig da han sidder godt fast!! Tænker på alt og ingenting, og kan simpelthen ikke få tankestrømmen til at stoppe. Og synes det er sådan en træls mix af gide og dårlige ting, så ender tit med at falde i søvn og så vågne med mareridt :s Der er 3 dage til termin, 3 DAGE!! Men Gud hvor ville jeg ønske han bare ville komme ud til os nu... Ikke at jeg tror jeg får mere søvn ud af det, men så kan jeg da i det mindste sove på maven igen og nogle af alle tankerne får vel også stop Beklager, men det er skrevet på iPhone, så derfor de manglende afsnit... Nu vil jeg gå i seng og se om jeg kan falde i søvn inden klokken bliver 3...

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

CamillaValby skriver:

Hahahahaha du er så sjov. Når min røv er lagt så skal der meget til før den kan vendes

Hahaa jeg kommer og ruller dig om på siden gør jeg, vi burde sove sammen jo .. Ja vi ved jo hvor "lille" min røv er, selv potte planter i Ikea holder til jeg sidder på dem haahaa ..

Anmeld

14. september 2011

CamillaValby

Mulleunge skriver:

Hahaa jeg kommer og ruller dig om på siden gør jeg, vi burde sove sammen jo .. Ja vi ved jo hvor "lille" min røv er, selv potte planter i Ikea holder til jeg sidder på dem haahaa ..

Hahaha ja det er sku ikke engang løgn. Så kan vi trille hinanden

Hehe ja ellers var de der potteskjulere bare store

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

happymothertobe skriver:

Århh hvorfor tror man altid man er "Palle alene i verden" :/ Det er jo meget rart at vide at man ikke er den eneste, mem hvor har jeg ondt af mine gravide medkvinder!! Jeg er ved at blive vanvittig, ligger i flere timer og vender og drejer hver aften, når jeg går i seng.... Og det gør jo selvfølgelig ondt hver gang jeg skal vende mig da han sidder godt fast!! Tænker på alt og ingenting, og kan simpelthen ikke få tankestrømmen til at stoppe. Og synes det er sådan en træls mix af gide og dårlige ting, så ender tit med at falde i søvn og så vågne med mareridt :s Der er 3 dage til termin, 3 DAGE!! Men Gud hvor ville jeg ønske han bare ville komme ud til os nu... Ikke at jeg tror jeg får mere søvn ud af det, men så kan jeg da i det mindste sove på maven igen og nogle af alle tankerne får vel også stop Beklager, men det er skrevet på iPhone, så derfor de manglende afsnit... Nu vil jeg gå i seng og se om jeg kan falde i søvn inden klokken bliver 3...

Ja jeg har det på præcis samme måde, i morges vågnede jeg så kl 6 KL 6 !!!! og kunne ikke sove igen, lå og tænkte på hvilket tøj af hendes der passede sammen og hvad jeg kunne sætte sammen med hvad Haha !! og ikke mindst på alle de stakkels små dyr der ikke har det godt ude i verden og at jeg burde støtte WSPA .. For helvede altså det bliver bare aldrig bedre gør det ej og jeg går først i seng omkring kl 2 for jeg bliver sgu træt af bare at ligge der og glo og ikke mindst hører på min kæreste nærmest blive kvalt af at snorke!

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

CamillaValby skriver:

Hahaha ja det er sku ikke engang løgn. Så kan vi trille hinanden

Hehe ja ellers var de der potteskjulere bare store

Åh ja, planter var der jo ikke i dem nej sgu !!! de var små og ville jo knække hvis hvilken som helst anden sad på dem NOT !
Nu er der ik mange dage tilbage søde

Anmeld

14. september 2011

CamillaValby

Mulleunge skriver:

Åh ja, planter var der jo ikke i dem nej sgu !!! de var små og ville jo knække hvis hvilken som helst anden sad på dem NOT !
Nu er der ik mange dage tilbage søde

Hehe det er bare din hjerne der driller Det gør min også til tider.

Jaaa det er så dejligt, skal til JM på torsdag. Men håber sådan at hun snart vil ud.

Jeg vil gøre stille og roligt klar til at hoppe i seng, skal tidligt op i morgen. Og vil gerne se om jeg ikke kan få bare lidt søvn.

Nat nat

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

CamillaValby skriver:

Hehe det er bare din hjerne der driller Det gør min også til tider.

Jaaa det er så dejligt, skal til JM på torsdag. Men håber sådan at hun snart vil ud.

Jeg vil gøre stille og roligt klar til at hoppe i seng, skal tidligt op i morgen. Og vil gerne se om jeg ikke kan få bare lidt søvn.

Nat nat

Du står jo altid op før hønsene Her sover jeg til kl 11 og står ikke op før kl 12 tidligst skulle jo nødig overanstrenge mig vel ?
Du må lige give mig en update så søde, håber at hun siger at du allerede har åbnet dig og faktisk er i fødsel hehee ..
Nat nat søde

Anmeld

14. september 2011

mortilflere

Jeg er kronisk træt , og han sover ca fra kl 22 til 05 

Anmeld

14. september 2011

mamiolvi

Mulleunge skriver:

Ja som overskriften lyder, kan jeg bare ikke falde i søvn her hvor jeg normalt plejer at gå i seng ..
Vender og drejer mig, sveder og har smerter
Står op tusinde gange og tisser og drikker juice/kakao mm. !
Er SÅ TRÆT AF DET !
Hvis jeg skal være sikker på at få sovet nogle timer i træk, skal jeg vente med at gå i seng til ved to tiden eller derover
Andre med samme problemer ??

JEg sover stort set hellere ikke om natten, og når jeg endelig sover er det sådan en let overfladisk søvn fyldt med "drømme".. men 14 nætter mere, s¨å bliver hun taget ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.