NUTV abbonement ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Na-Wi

Kofoed. skriver:

Fordi VI er nogle der synes det er dyrt nok i forvejen og ikke ønsker yderlige prisstigninger, fordi man er passiv medskyldig.

Jo er bare hurtigst til at sige fra, derfor har jeg ikke gjort det før, men synes det nok det er ved at tage overhånd for tiden, synes der kommer flere indlæg dagligt, det er altså for meget.

ej nu må i holde op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

FogL

SpunkenJo skriver:

Jamen hvorfor pisse på regler alle andre følger?

Gør du altid kun hva det passer dig?

Hvis nu du ejede nutv, boligsiden mm. ville du så ikke blive tosset over at se masser af kroner forsvinde fordi folk snyder og nasser, istedet for at betale fr de ydelser de benytter sig af?
- ikke ret meget i livet er gratis, og nutv er OGSÅ en af de ting man skal betale for!!

Nu er det jo ikke sådan at nogle stjæler, men LÅNER! Jeg HAR betalt for adgang, og kan ikke se problemet. Hvis nogle kom og spurgte om de måtte låne et par sko eller andet, ville jeg da heller ikke sige nej. 

Anmeld

27. august 2011

Kofoed.

ciepige skriver:

Nu er det heldigvis heller ikke 4, og normalt bruger jeg kun min egen pc. Så det går nu nok. Og ellers går det jo nok, dør nok ikke.. 

Næh, men man skal bare huske, at det kan have konsikvenser, at "låne" koder ud, men ja da, det går jo nok, hvis kontoen lukkes, synes personligt bare det vil være pisse irreterende

Anmeld

27. august 2011

FogL

Kofoed. skriver:

Næh, men man skal bare huske, at det kan have konsikvenser, at "låne" koder ud, men ja da, det går jo nok, hvis kontoen lukkes, synes personligt bare det vil være pisse irreterende

Tja, sådan er vi så forskellige. Heldigvis..

Anmeld

27. august 2011

FogL

SpunkenJo skriver:

Selvfølgelig kan du det, men det er jo ikke tilfældet vel?

Det er det jo så.. 

Anmeld

27. august 2011

Kofoed.

Naannaa87 skriver:

ej nu må i holde op

Vi er nogle som synes det er pisse irreterrende, at vi betaler kassen for nogle ydelser og andre så bare nasser sig til dem, så vi (næste gang behovet opstår) kan betale enddu mere for det. Hvis alle nu betale, kunne det måske blive billigere i længden, så man nemmere kan betale selv for det næste gang.

Synes det er provokerende at folk så åbenlyst prøver at synde, hvis man endelig skal synde, så gør det da diskret.

Anmeld

27. august 2011

SpunkenJo

132319 skriver:

Shit mand, du har jo åbenbart intet liv fordi du rent faktisk følger loven -Ak altså

Det KUNNE jo være at folk fik øjnene op for at det de gør er ulovligt.

Hvis der blev oprettet en trÅd hvor en person foresprugte om man kunne stjæle et fladskærm tv, ville denne person så også blive forsvaret? For det er da i princippet det samme! Tyveri er tyveri, uanset om det er 29 eller 29.000 kr!

Liger præcis

Tyveri er tyveri!

Anmeld

27. august 2011

Tvillingemor80

Kofoed. skriver:

Vi er nogle som synes det er pisse irreterrende, at vi betaler kassen for nogle ydelser og andre så bare nasser sig til dem, så vi (næste gang behovet opstår) kan betale enddu mere for det. Hvis alle nu betale, kunne det måske blive billigere i længden, så man nemmere kan betale selv for det næste gang.

Synes det er provokerende at folk så åbenlyst prøver at synde, hvis man endelig skal synde, så gør det da diskret.

Enig ! Det samme med licens .. måske var det ikke så pisse dyrt hvis folk betalte.. Det er jo også licens når man køber adgang til nutv.. Og er helt enig i at hvis man skal prøve at snyde så gør det dog diskret !

Anmeld

27. august 2011

SpunkenJo

ciepige skriver:

Nu er det jo ikke sådan at nogle stjæler, men LÅNER! Jeg HAR betalt for adgang, og kan ikke se problemet. Hvis nogle kom og spurgte om de måtte låne et par sko eller andet, ville jeg da heller ikke sige nej. 

Idet du "låner" det ud, undlader I/den du låner til, at betale for en ydelse. Og det er jo det samme som at tage en vare man ikke er berettiget til, altså tyveri!!!

Anmeld

27. august 2011

twinboys

SpunkenJo skriver:

Hva med at købe jer et selv.....?

Det koster altså kun 29 kr for 5 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.