NUTV abbonement ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

132319

Jeg er enig med Jo, køb det selv eller undvær!

Jeg går jo heller ikke ned i en butik og æder en is, uden at betale for den med den undskyldning at det er ok fordi jeg ingen penge har...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

SpunkenJo

ciepige skriver:

Og jeg kunne ikke bare være på en anden pc? 

Selvfølgelig kan du det, men det er jo ikke tilfældet vel?

Anmeld

27. august 2011

SpunkenJo

132319 skriver:

Jeg er enig med Jo, køb det selv eller undvær!

Jeg går jo heller ikke ned i en butik og æder en is, uden at betale for den med den undskyldning at det er ok fordi jeg ingen penge har...

Anmeld

27. august 2011

Na-Wi

Suk altså.. HVER ENESTE GANG der er en der spørger om et log in til nutv, boligportalen osv skal der ALTID pointeres hvor skide ulovligt det er ..

Få jer dog et liv, det er så belastende at læse hver gang, hvis i har så ondt i numsen så gå dog uden om debatten !!

TS - har desværre ikke noget du kan låne i denne omgang

God weekend..

Anmeld

27. august 2011

dash..

Naannaa87 skriver:

Suk altså.. HVER ENESTE GANG der er en der spørger om et log in til nutv, boligportalen osv skal der ALTID pointeres hvor skide ulovligt det er ..

Få jer dog et liv, det er så belastende at læse hver gang, hvis i har så ondt i numsen så gå dog uden om debatten !!

God weekend..

Anmeld

27. august 2011

SpunkenJo

God weekend..

Jamen hvorfor pisse på regler alle andre følger?

Gør du altid kun hva det passer dig?

Hvis nu du ejede nutv, boligsiden mm. ville du så ikke blive tosset over at se masser af kroner forsvinde fordi folk snyder og nasser, istedet for at betale fr de ydelser de benytter sig af?
- ikke ret meget i livet er gratis, og nutv er OGSÅ en af de ting man skal betale for!!

Anmeld

27. august 2011

Na-Wi

SpunkenJo skriver:

Hvis nu du ejede nutv, boligsiden mm. ville du så ikke blive tosset over at se masser af kroner forsvinde fordi folk snyder og nasser, istedet for at betale fr de ydelser de benytter sig af?
- ikke ret meget i livet er gratis, og nutv er OGSÅ en af de ting man skal betale for!!

Hvorfor skal DU pointere det hver eneste gang nogen spørger? Du er der hver eneste gang med den kommentar !! Lad dog folk gøre som de vil, og glæd dig over du ikke laver nogen ulovligheder..

Anmeld

27. august 2011

132319

SpunkenJo skriver:

Shit mand, du har jo åbenbart intet liv fordi du rent faktisk følger loven -Ak altså

Det KUNNE jo være at folk fik øjnene op for at det de gør er ulovligt.

Hvis der blev oprettet en trÅd hvor en person foresprugte om man kunne stjæle et fladskærm tv, ville denne person så også blive forsvaret? For det er da i princippet det samme! Tyveri er tyveri, uanset om det er 29 eller 29.000 kr!

Anmeld

27. august 2011

Kofoed.

Naannaa87 skriver:

Hvorfor skal DU pointere det hver eneste gang nogen spørger? Du er der hver eneste gang med den kommentar !! Lad dog folk gøre som de vil, og glæd dig over du ikke laver nogen ulovligheder..

Fordi VI er nogle der synes det er dyrt nok i forvejen og ikke ønsker yderlige prisstigninger, fordi man er passiv medskyldig.

Jo er bare hurtigst til at sige fra, derfor har jeg ikke gjort det før, men synes det nok det er ved at tage overhånd for tiden, synes der kommer flere indlæg dagligt, det er altså for meget.

Anmeld

27. august 2011

FogL

Kofoed. skriver:

Det er noget med, at hver bruger kun må logge in med 4 forskellige IP-addresser, så jo dt må du, men har du givet din bruger ud til 4 veninder/andre, og de logger ind alle sammen indenfor en kort tidsperiode, så lukker de ens bruger.

Nu er det heldigvis heller ikke 4, og normalt bruger jeg kun min egen pc. Så det går nu nok. Og ellers går det jo nok, dør nok ikke.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.