Kan drengebørn bære lyserødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

morethanperfect

Hehe, nej det syns jeg ikk

Da Oscar var lille havde jeg to stykker tøj som var i rød, det blev aldrig brugt .. Vil aldrig købe noget rødt eller lyserødt til ham ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Carina1977

Cilas skriver:

De kan jo også have rødt på? Jeg har flere røde trøjer til min dreng, også har han en kobamse, i lille/lyserød han elsker, en koklokke lign. noget, i samme farve og en pink rangle. Og i starten var jeg ikke meget for farven, men da han er super glad for det, skal han da have lov
Da jeg var gravid havde han ALDRIG fået lov. HAHA

Det er også svært at få sådan en rangle ind i maven

Ej skal nok være sød nu....ved godt hvad du mener

Anmeld

25. august 2011

Isabella_mor

barbapapa er da lyserød.. så hvis en dreng har en tshirt med barbapapa på så bærer han lyserrødt uden at det er svært at se om det er en dreng eller en pige..

Anmeld

25. august 2011

MortilCilas

Carina1977 skriver:

Det er også svært at få sådan en rangle ind i maven

Ej skal nok være sød nu....ved godt hvad du mener

HAHAHA okay kan godt se hvad det var jeg skrev. Det er stadig morgen

Anmeld

25. august 2011

Carina1977

Cilas skriver:

HAHAHA okay kan godt se hvad det var jeg skrev. Det er stadig morgen

Haha jeg VILLE vist også bare misforstå  

ta dig ikke af mig....sådan er jeg om morgenen hehe

Anmeld

25. august 2011

MortilCilas

Carina1977 skriver:

Haha jeg VILLE vist også bare misforstå  

ta dig ikke af mig....sådan er jeg om morgenen hehe

Haha det er helt okay

Anmeld

25. august 2011

2babygirls

JeNoVa skriver:

Jeg nævnte for noget tid siden for min mand, at en pige godt kan have lyseblåt tøj på, men en dreng kan ikke have lyserødt tøj på. Det var han slet ikke enig i og kunne ikke forstå, hvorfor jeg mente det.

Da jeg havde tænkt over det, måtte jeg give ham ret. Selvfølgelig kan en dreng da også have lyserødt tøj på.

Hvad siger I? Kan drengebørn have lyserødt tøj på?

Jeg ville nok heller give ham en mørkerød bluse på end lyserødt, og det samme med min babypige. Hellere mørkeblå end babyblå

Anmeld

25. august 2011

Stjernestoev

Jeg vil ikke selv give ham det på, men hvis han en dag ønskede at få en lyserød trøje, så fred være med det

Anmeld

25. august 2011

SjeBets

Min dreng har sådan en svag lyserød polo og en i lilla ... og de ser da pæne ud på ham, nej jeg kan vitterlig ikke se dte er et problem, hans far kunne så ikke have det som den homofob han err 

Anmeld

25. august 2011

chael

JeNoVa skriver:

Jeg nævnte for noget tid siden for min mand, at en pige godt kan have lyseblåt tøj på, men en dreng kan ikke have lyserødt tøj på. Det var han slet ikke enig i og kunne ikke forstå, hvorfor jeg mente det.

Da jeg havde tænkt over det, måtte jeg give ham ret. Selvfølgelig kan en dreng da også have lyserødt tøj på.

Hvad siger I? Kan drengebørn have lyserødt tøj på?

Jeg har stemt nej.

Baseret på at, hvis der er lavet lyserødt tøj til til en pige, som er taget fra pigeafdelingen, så ville jeg ALDRIG give min søn det på. Og ej heller omvendt. Ville jo heller ikke give ham en kjole på, bare fordi den var blå

Men hvis der er lavet en fed polo i lilla eller lyserød, som er til drenge, så ville jeg give ham den på.

Ligesom at min søde nevø havde en lille skjorte på her i weekenden til bryllup, med lille slips. Det syntes jeg sagtens man kan, for han bærer jo stadig drenge tøj

Ja, jeg er meget kønsopdelt.

Køber drengetøj til min søn, alt det seje, med fede farver.

Og tøsetøj til min datter, med masser af lyserødt, med prinsesser osv.

*Camilla 35+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.