Kan drengebørn bære lyserødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan drengebørn have lyserødt tøj på?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.400 visninger
68 svar
0 synes godt om
25. august 2011

JeNoVa

Jeg nævnte for noget tid siden for min mand, at en pige godt kan have lyseblåt tøj på, men en dreng kan ikke have lyserødt tøj på. Det var han slet ikke enig i og kunne ikke forstå, hvorfor jeg mente det.

Da jeg havde tænkt over det, måtte jeg give ham ret. Selvfølgelig kan en dreng da også have lyserødt tøj på.

Hvad siger I? Kan drengebørn have lyserødt tøj på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

JeNoVa skriver:

Jeg nævnte for noget tid siden for min mand, at en pige godt kan have lyseblåt tøj på, men en dreng kan ikke have lyserødt tøj på. Det var han slet ikke enig i og kunne ikke forstå, hvorfor jeg mente det.

Da jeg havde tænkt over det, måtte jeg give ham ret. Selvfølgelig kan en dreng da også have lyserødt tøj på.

Ja det synes jeg godt. Lidt lyserødt hist og her gør ikke noget, så længe det måske ik er lyserødt fra top til tå og med små prinsesser på 

Anmeld

25. august 2011

Mi

De er nok temmelig ligeglade med farverne på tøjet. Og ja, det kan jeg ikke se et problem i, og dejligt at din mand ikke er så kønsforskrækket at han får ticks ved øjet, ved den blotte tanke om at hans søn skulle have lyserødt på

Anmeld

25. august 2011

Topp

JeNoVa skriver:

kommer an på alder syntes jeg.... rød er oki til helt små drenge men syntes ikk lyserød - men når de bliver ældre er det sejt med lyserød til drenge

Anmeld

25. august 2011

SussieThyssen

Nej..det er alt for fesen en farve til en dreng.

Anmeld

25. august 2011

svanen73

Nej

Jeg vil i hvert fald ik klæde min søn i lyserødt

Anmeld

25. august 2011

.....

SussieThyssen skriver:

Nej..det er alt for fesen en farve til en dreng.

Må erklære mig enig i dette svar!

Anmeld

25. august 2011

<3

Mn søn havde lidt lyserødt på. En sød body medRøde æbler. Kan ikke se problemet

Anmeld

25. august 2011

Michael healer

De kan sagtes bære det, men jeg syntes ikke det er så smart, for på den måde kan det være endnu svære for andre at se om det er en pige eller dreng.

Anmeld

25. august 2011

elvital

Gennerelt synes jeg at tøjets farve er lige meget! Men fortrækker da 'drengefarver', men ser ik noget problem i lyserød! Tror da min han har haft det på ind i mellem og der skete der ikke noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.