Kan drengebørn bære lyserødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

camilla28

trunte24 skriver:

Ja, det kan de sagtens!! her er lige et par billeder af min søn iført lyserød/pink

billed nr 1 kan odt line en pige men nr 2 ja der er jeg da slet ikke i tvivl o jo ældre ungerne bliver jo bedre kan de bære "tøsefarver"

i øvrigt siger min dreng på 6½ DER FINDES IKKE PIGEFARVER MOR MEN NOGLE FARVER KLÆDER EN DRENG BEDRE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

sne190810

Ja.

Jeg har f.eks. to små drenge i min familie som jeg ved har haft nogle sarte lyserøde poloer på.

Lige såvel som voksne mænd nogle gange kan have det på, kan børn vel også. Dog foretrækker jeg selv personligt at voksne mænd holder sig fra den farve ..

Anmeld

25. august 2011

*A*

SussieThyssen skriver:

Nej..det er alt for fesen en farve til en dreng.

Enig...

Jeg vil aldrig komme mine drenge i lyserød - NO WAY! Dog har min ene dreng en bluse som er rød og blå stribet og de kommer gerne i orange.

Anmeld

25. august 2011

trunte24

FruStolpe skriver:

Enig selvfølgelig. Men jeg kan jo af gode grunde ikke se hvad der gemmer sig i bleen

Carina

Det er rigtigt!

Men det gør heldigvis ikke mig noget, at folk spørger om det er en pige eller en dreng bare jeg synes tøjet er pænt

Så har jeg jo så mine andre særheder. Det kan god ske, at jeg synes min søn kan bære alle farver, men jeg kan på ingen måde forlig mig med div. disney eller andre "nuttede" motiver på tøj

Anmeld

25. august 2011

FruStolpe

trunte24 skriver:

Det er rigtigt!

Men det gør heldigvis ikke mig noget, at folk spørger om det er en pige eller en dreng bare jeg synes tøjet er pænt

Så har jeg jo så mine andre særheder. Det kan god ske, at jeg synes min søn kan bære alle farver, men jeg kan på ingen måde forlig mig med div. disney eller andre "nuttede" motiver på tøj

Selvfølgelig er det eneste der betyder noget hvad du selv synes

Og uanset farve og køn, så ser han dejlig ud din knægt

Carina

Anmeld

25. august 2011

trunte24

FruStolpe skriver:

Selvfølgelig er det eneste der betyder noget hvad du selv synes

Og uanset farve og køn, så ser han dejlig ud din knægt

Carina

Hehe...tak for det

Anmeld

25. august 2011

trunte24

camilla28 skriver:

billed nr 1 kan odt line en pige men nr 2 ja der er jeg da slet ikke i tvivl o jo ældre ungerne bliver jo bedre kan de bære "tøsefarver"

i øvrigt siger min dreng på 6½ DER FINDES IKKE PIGEFARVER MOR MEN NOGLE FARVER KLÆDER EN DRENG BEDRE

Hehe din søn har så evigt ret

Ja, nu ældre de bliver, des bedre kan det gå uden man er i tvivl om kønnet!

Anmeld

25. august 2011

SussieThyssen

*A* skriver:

Enig...

Jeg vil aldrig komme mine drenge i lyserød - NO WAY! Dog har min ene dreng en bluse som er rød og blå stribet og de kommer gerne i orange.

Jamen rød er da fin til drenge..min knægt går utroligt meget i røde t-shirts og sådan noget

Anmeld

25. august 2011

twinboys

SussieThyssen skriver:

Nej..det er alt for fesen en farve til en dreng.

Anmeld

25. august 2011

Miss T

En lyserød polo er ok, men ellers synes jeg ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.