Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Carina1977

Aisha skriver:

Altså normalt er han skide sød. Jeg er virkelig lykkelig med ham, jeg elsker ham så meget, selvom vi har været sammen i 12 år næsten. Han gør bare nogen ting der virkelig overrasker mig nogen gange. Men når det kommer til vores søn så er jeg altså lidt følsom. Jeg ved godt at det ikke kun mig der bestemmer. Men hvis han bare havde spurt mig føst så ville jeg have støtet ham. Som jeg altid gør. Men sidde ned og snakke sammen, hvad nytter det når han er så stædig og fast beslyttet lige nu. Han mener at han har gjort noget rigtigt.

Ja vi er lidt umodne og måske ikke som nogen andre men vi elsker stadig hinanden.  

Jamen jeg forstår dig skam godt...det er slet ikke det. Jeg har selv prøvet at min søns far bare pludselig havde fået min søn klippet med en trimmer helt ned på 3 mm  Vi boede ikke sammen, og jeg blev godt nok skuffet da han kom hjem med ham. Skuffet over at han ikke havde snakket med mig om det først. Jeg ville aldrig have haft noget imod at han fik ham klippet, men jeg havde bare slet ikke forestillet mig så kort hår. Næste gang kom han og sagde, at hvis jeg ikke havde fået klippet ham inden han skulle have ham næste gang, så gav han ham en tur med trimmeren. Du kan tro jeg kom til frisør med min dreng   Han er sgi ikke helt dum den kære mand

Selvfølgelig elsker I hinanden.....jeg ville nok også have gloet noget, hvis det her havde været skilsmisse-grund  Jeg håber dog i får løst det her uden at blande en saks med ind i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

henh01

Jeg kan sagtens sidde og sige at jeg ikke ville blive sur hvis min mand klippede vores søns hår af uden at det var noget vi havde drøftet inden, men jeg tror jeg ville tænke at han jo har gjort det af kærlighed, han har gjort det fordi han gerne ville gøre det så godt som muligt for jeres søn og prøvet at tage initiativ til at gøre noget selv,.

Altså jeg kunne sagtens finde på at bestille tid til frisøren uden at min kæreste vidste det, men det gør os da ikke umodne og et dårligt par. Hvis muligheden bød sig for at han kunne blive klippet så ville jeg gribe den. Jeg spurgte heller ikke om lov til at tage ham i svømmehallen første gang osv.

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Carina1977 skriver:

Jamen jeg forstår dig skam godt...det er slet ikke det. Jeg har selv prøvet at min søns far bare pludselig havde fået min søn klippet med en trimmer helt ned på 3 mm  Vi boede ikke sammen, og jeg blev godt nok skuffet da han kom hjem med ham. Skuffet over at han ikke havde snakket med mig om det først. Jeg ville aldrig have haft noget imod at han fik ham klippet, men jeg havde bare slet ikke forestillet mig så kort hår. Næste gang kom han og sagde, at hvis jeg ikke havde fået klippet ham inden han skulle have ham næste gang, så gav han ham en tur med trimmeren. Du kan tro jeg kom til frisør med min dreng   Han er sgi ikke helt dum den kære mand

Selvfølgelig elsker I hinanden.....jeg ville nok også have gloet noget, hvis det her havde været skilsmisse-grund  Jeg håber dog i får løst det her uden at blande en saks med ind i det

Ahahaha, Kunne ikke lade være med at grine  

Jeg forstår ikke de mænd!! Altså.

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
henh01 skriver:

Jeg kan sagtens sidde og sige at jeg ikke ville blive sur hvis min mand klippede vores søns hår af uden at det var noget vi havde drøftet inden, men jeg tror jeg ville tænke at han jo har gjort det af kærlighed, han har gjort det fordi han gerne ville gøre det så godt som muligt for jeres søn og prøvet at tage initiativ til at gøre noget selv,.

Altså jeg kunne sagtens finde på at bestille tid til frisøren uden at min kæreste vidste det, men det gør os da ikke umodne og et dårligt par. Hvis muligheden bød sig for at han kunne blive klippet så ville jeg gribe den. Jeg spurgte heller ikke om lov til at tage ham i svømmehallen første gang osv.

Normalt snakker vi om alt. Og hvis vi ikke gør så sms'er vi hinanden. Eller f.eks til aftens mad der spørger vi også hinanden hvad skal du imorgen ? Men dette er vores søns føste klipning. Han kunne godt bruge 2 sekunder til at fortælle mig at NU bliver han klippet.

Anmeld

22. august 2011

Carina1977

Aisha skriver:

Ahahaha, Kunne ikke lade være med at grine  

Jeg forstår ikke de mænd!! Altså.

Jeg kan nu også grine af det den dag idag

Nu er min dreng så blevet 11 år, så nu kan han ikke længere få lov til at gøre det. For så får han med drengen at bestille...han har sin egen mening angående frisurer nu

Anmeld

22. august 2011

henh01

Aisha skriver:

Normalt snakker vi om alt. Og hvis vi ikke gør så sms'er vi hinanden. Eller f.eks til aftens mad der spørger vi også hinanden hvad skal du imorgen ? Men dette er vores søns føste klipning. Han kunne godt bruge 2 sekunder til at fortælle mig at NU bliver han klippet.

du gør aldrig noget sammen med din søn uden at fortælle din kæreste om det?

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Carina1977 skriver:

Jeg kan nu også grine af det den dag idag

Nu er min dreng så blevet 11 år, så nu kan han ikke længere få lov til at gøre det. For så får han med drengen at bestille...han har sin egen mening angående frisurer nu

Min er kun lidt over 10 måneder. Og dette var så hans første klipning.. Han sover nu.. Normalt går jeg hen og kigger lidt mens han sover, for det ser så fredfyldt ud. Men jeg har ikke lyst idag.  Øv

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
henh01 skriver:

du gør aldrig noget sammen med din søn uden at fortælle din kæreste om det?

jo. Selvf. Men ikke sådan noget drastisk. Som at klippe ham.

Anmeld

22. august 2011

Carina1977

Aisha skriver:

Min er kun lidt over 10 måneder. Og dette var så hans første klipning.. Han sover nu.. Normalt går jeg hen og kigger lidt mens han sover, for det ser så fredfyldt ud. Men jeg har ikke lyst idag.  Øv

Op med humøret....du skal nok vænne dig til det

Han er din dejlige dreng....hår eller ej

Anmeld

22. august 2011

henh01

Aisha skriver:

jo. Selvf. Men ikke sådan noget drastisk. Som at klippe ham.

Men ting som hans første svømmehalstur, hans første "vi foder ænder" tur osv..

Vi kvinder har det med at tro at vi har ret til at bestemme en masse uden mændenes indflydelse men så snart de tager initiativ til noget så er det forkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.