Aisha skriver:
Altså normalt er han skide sød. Jeg er virkelig lykkelig med ham, jeg elsker ham så meget, selvom vi har været sammen i 12 år næsten. Han gør bare nogen ting der virkelig overrasker mig nogen gange. Men når det kommer til vores søn så er jeg altså lidt følsom. Jeg ved godt at det ikke kun mig der bestemmer. Men hvis han bare havde spurt mig føst så ville jeg have støtet ham. Som jeg altid gør. Men sidde ned og snakke sammen, hvad nytter det når han er så stædig og fast beslyttet lige nu. Han mener at han har gjort noget rigtigt.
Ja vi er lidt umodne og måske ikke som nogen andre men vi elsker stadig hinanden.
Jamen jeg forstår dig skam godt...det er slet ikke det. Jeg har selv prøvet at min søns far bare pludselig havde fået min søn klippet med en trimmer helt ned på 3 mm
Vi boede ikke sammen, og jeg blev godt nok skuffet da han kom hjem med ham. Skuffet over at han ikke havde snakket med mig om det først. Jeg ville aldrig have haft noget imod at han fik ham klippet, men jeg havde bare slet ikke forestillet mig så kort hår. Næste gang kom han og sagde, at hvis jeg ikke havde fået klippet ham inden han skulle have ham næste gang, så gav han ham en tur med trimmeren. Du kan tro jeg kom til frisør med min dreng
Han er sgi ikke helt dum den kære mand 
Selvfølgelig elsker I hinanden.....jeg ville nok også have gloet noget, hvis det her havde været skilsmisse-grund
Jeg håber dog i får løst det her uden at blande en saks med ind i det 
Anmeld