Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Ditte_Marie skriver:

Er det ikke federe at han er stolt af jeres søn, end han gemmer ham væk og er pinlig over ham, fordi at han ligner en pige?

Hans hår bliver nok også kun tykkere og flottere nu hvor det er blevet klippet.

Han er kun lidt over 10 måneder. Jeg har ikke noget imod at han klipper ham. Bare jeg havde fået besked på at han ville gøre det. Så vil jeg støtte ham. Jeg ville nok også sørge for at han ikke blev helt skaldet. Man bliver altså mega sur når han gør noget man ikke forventer.

Jeg elsker min søn lige meget om han har hår på hovedet eller ej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Mi

Herhjemme er opgavefordelingen sådan at jeg i store træk styre det med børnene, derfor vil det være helt urimeligt at han fx klippede dem på en måde som han VIDSTE jeg var imod. Omvendt så går jeg ikke ud i haven og fælder et træ som han er glad for. Men det er jo forskelligt hvordan man har det med sådan nogle ting.

Men syntes ikke at du skal klippe ham, det lyder ikke som en løsning, bare en eskalering af situationen, og det gør dig lige så umoden som han er.

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

Aisha skriver:

Om de praktiske ting er det mig, da det er mig der er alene med ham hele dagen.   Jeg håbede bare at han ville spørge mig først inden han klippede ham. Som sagt vi er 2 om det.

Selvfølgelig skulle han have spurgt

Men det er jo ikke verdens undergang - nu hvor det er sket
Jeg er sikker på at din søn er lige så køn nu, som han var før.

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Ditte_Marie skriver:

Selvfølgelig skulle han have spurgt

Men det er jo ikke verdens undergang - nu hvor det er sket
Jeg er sikker på at din søn er lige så køn nu, som han var før.

Jeg skal nok tage et før og efter billede så kan du selv vudere

Han sover lige nu.

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

Aisha skriver:

Han er kun lidt over 10 måneder. Jeg har ikke noget imod at han klipper ham. Bare jeg havde fået besked på at han ville gøre det. Så vil jeg støtte ham. Jeg ville nok også sørge for at han ikke blev helt skaldet. Man bliver altså mega sur når han gør noget man ikke forventer.

Jeg elsker min søn lige meget om han har hår på hovedet eller ej.

Kan godt forstå at du gerne ville have en finger med i spillet.
Jeg ville nok også blive sur hvis min datter blev klippet uden mit samtykke, men jeg ville aldrig tage hævn

Anmeld

22. august 2011

L.J.L

Ditte_Marie skriver:

Men hun skrev jo også at hun tog dig en lur, mens manden passede sønnen Så han gør jo noget.

Og jeg skriver "sort set" - selvfølgelig har farmand også sin del og sit ansvar.
Men mener bestemt ikke at manden skal tage tjansen om natten, med mindre at han også er på barsel.

Vi kan godt blive enige om at mor har en stor del af ansvaret for barnet når mor går hjemme på barsel. Men det er sørme hårdt at stå op 10 gange om natten imens farmand bare ligger og sover ved siden af. Så selvom at far går på arbejde, vil man nok have brug for at han også står op om natten en gang i mellem, for ellers kan du slet ikke hænge sammen som menneske.

Som du selv tidligere er inde på så er det et fælles ansvar og begge parter har lige meget at sige, derfor er det også kun fair at manden tager sin tørn, selvom han går på arbejde.

Anmeld

22. august 2011

Stjernestoev

Ditte_Marie skriver:

Er det ikke federe at han er stolt af jeres søn, end han gemmer ham væk og er pinlig over ham, fordi at han ligner en pige?

Hans hår bliver nok også kun tykkere og flottere nu hvor det er blevet klippet.

EJ!! Selvfølgelig skal han da være stolt af ham uanset hvad. Fuck da om han ligner en pige!! Det var da noget mærkelig noget at sige

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

Aisha skriver:

Jeg skal nok tage et før og efter billede så kan du selv vudere

Han sover lige nu.

Det vil jeg meget gerne heh.

men man vender sig jo til det

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

Stjernestoev skriver:

EJ!! Selvfølgelig skal han da være stolt af ham uanset hvad. Fuck da om han ligner en pige!! Det var da noget mærkelig noget at sige

Ej tag det dog roligt

Så firkantet er det jo ikke ment.
Men der er sgu da ingen mænd der synes det er fedt at deres søn "ligner" eller bliver kaldt for en pige.
Det ville jeg heller ikke for den sags skyld.

Anmeld

22. august 2011

Carina1977

Du mener det vel ikke seriøst, når du skriver at du vil klippe noget af din mands hår af mens han sover, som en eller anden straf??

Jeg håber virkelig du bare er rasende lige nu, og derfor tænker en masse hævn oppe i hovedet, men kommer væk fra de tanker, når du er faldet ned igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.