Ditte_Marie skriver:
Nej nej, det er også kun mens jeg er på barsel 
Når jeg starter i arbejde, så må vi jo deles om "tjansen".
Nu må jeg også lige blande mig
Vi fik en datter der, efter hun var 5uger gammel, faktisk ikke sov om dagen, dvs ingen lur til mor. Hun sov måske et kvarter i forbindelse med jeg ammede hende (det var umuligt at lægge hende fra sig). Hun havde en lang periode, hvor hun skreg, hvis jeg ikke gik rundt med hende. Så jeg travede rundt i huset stort set hele dagen, til farmand kom hjem mellem kl 17 - 18. Det var SÅ hårdt og det var faktisk ikke mulig at være huslig, spise, hvile eller bare lige være sig selv. Jeg ammede ofte 6 gange om natten, da hun nægtede flaske, grød, sut osv.
Jeg mødte op i skole af og til efter bare et par timers (ikke sammenhængende) søvn og var bare kronisk udkørt, stresset, træt og tynd. Så det skete altså, at jeg sparkede til min kæreste om natten, så han kunne fx skifte ble.
Man ANER ikke hvor træt man kan blive. Det føles som om man hverken kan høre, se eller stå på benene og det er ren tortur.
Nå pyh det lettede
jeg ville bare frem til, at det ikke altid kan stilles så skarpt op, at det bare er mors opgave at tage sig af alt med barnet, mens man er på barsel. Man ved ikke hvilket barn man får. Jeg ved godt, at de fleste både er bedre til at sove, spise osv end min datter var, men man ved aldrig
Til TS:
Jeg ville virkelig også blive ked af det og vred! Min datter er, i en alder af 2år ikke blevet klippet endnu (jeg har dog lige studset hendes pandehår, så hun kan se). Jeg vil gerne have en krølle til at sætte i hendes bog, fra hendes første tur ved frisøren. Det er noget helt særligt for mig. Jeg kan slet ikke forstå, at din kæreste ikke har tænkt længere.....min kæreste ville i hvert fald aldrig gøre noget lign.