Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

bullerbassen

Aisha skriver:

Han siger han var træt af folk de spurte om det var en dreng eller pige.

Ja men og klippe ham skaldet uden I har snakket om det  Det er ski ikke helt ok i min verden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Zafir

Fuck
Altså - det kan sikkert ikke trøste dig, men Toms frisør sagde det til os, fordi Frigg har haft en ret spøjs, men skøn frisure fra naturens side. Så sagde han at man lige skulle tage med trimmeren også var der der lækreste hår bagefter, - altså 3 mrd efter... Han havde gjort som din kæreste på deres søn, selv. Uden konen vidste det og hun var også blevet gal...

Så han får rigtig fint hår om et par måneder, men jeg kan GODT forstå, at du er ked af det...

Har prøvet at min store pige, blev klippet helt skaldet på nær 2 totter i børnehaven. 2 år, 5 mrd og 27 dage gammel... - Jeg glemmer aldrig den dag. Der var vi GODT NOK kede af det

Anmeld

22. august 2011

Mathilde

Ditte_Marie skriver:

Nej nej, det er også kun mens jeg er på barsel
Når jeg starter i arbejde, så må vi jo deles om "tjansen".

Nu må jeg også lige blande mig

Vi fik en datter der, efter hun var 5uger gammel, faktisk ikke sov om dagen, dvs ingen lur til mor. Hun sov måske et kvarter i forbindelse med jeg ammede hende (det var umuligt at lægge hende fra sig). Hun havde en lang periode, hvor hun skreg, hvis jeg ikke gik rundt med hende. Så jeg travede rundt i huset stort set hele dagen, til farmand kom hjem mellem kl 17 - 18. Det var SÅ hårdt og det var faktisk ikke mulig at være huslig, spise, hvile eller bare lige være sig selv. Jeg ammede ofte 6 gange om natten, da hun nægtede flaske, grød, sut osv.

Jeg mødte op i skole af og til efter bare et par timers (ikke sammenhængende) søvn og var bare kronisk udkørt, stresset, træt og tynd. Så det skete altså, at jeg sparkede til min kæreste om natten, så han kunne fx skifte ble.

Man ANER ikke hvor træt man kan blive. Det føles som om man hverken kan høre, se eller stå på benene og det er ren tortur.

Nå pyh det lettede jeg ville bare frem til, at det ikke altid kan stilles så skarpt op, at det bare er mors opgave at tage sig af alt med barnet, mens man er på barsel. Man ved ikke hvilket barn man får. Jeg ved godt, at de fleste både er bedre til at sove, spise osv end min datter var, men man ved aldrig 

Til TS:

Jeg ville virkelig også blive ked af det og vred! Min datter er, i en alder af 2år ikke blevet klippet endnu (jeg har dog lige studset hendes pandehår, så hun kan se). Jeg vil gerne have en krølle til at sætte i hendes bog, fra hendes første tur ved frisøren. Det er noget helt særligt for mig. Jeg kan slet ikke forstå, at din kæreste ikke har tænkt længere.....min kæreste ville i hvert fald aldrig gøre noget lign.

Anmeld

22. august 2011

LinLin

Forstår godt du blev sur/ked af det/skuffet over han har klippet jeres søn uden at I har snakket om det. Men derfra og så til du vil hævne dig ved at klippe din mand imens han sover... Det er - undskyld mig - barnligt! Hvad så hvis han klipper dig efterfølgende? - skal du så ødelægge noget af hans fordi der ikke er mere hår at klippe...?

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hej piger her er en update til jer der har fulgt med fra morgenstunden af. Jeg tog en saks og sagde til min mand hvis du ikke bliver skaldet ligesom vores søn så vil jeg klippe dig mens du sover. Efter 15 min. gav han efter og lige nu er der gang i trimmeren. Jeg har det dårligt på en måde da jeg ved at hans hår er noget han går op i. Men det her er den eneste måde han kan lære på. Som han selv siger det er bare hår! det vokser ud igen. Når han har taget et bad så er vi gode igen. Så nu har jeg 2 skaldede mænd herhjemme. (Baby+Far)

Nu er der nok mange der vil dømme mig. Men jeg er ligeglad! For i hved ikke hvordan det føles og vågne op til en skaldet dreng når han plejer og være langhåret.

Anmeld

22. august 2011

L.J.L

henh01 skriver:

Ja men hvorfor skal mændene altid spørge om lov til at gøre noget?

Hvis jeg lige må komme med en indskydelse:

Vores søn er også født med et stort hår, og vi havde svært ved at klippe det i lang tid, men da han var 8 mdr der omkring besluttede vi at nu måtte nogle af totterne ryge. Så vi aftalte sammen at vi skulle prøve at klippe lidt af hans hår. Så en hyggelig morgenstund ved morgenbordet, da vi alle tre sad og hyggede, tog jeg en saks og klippede lidt hist og her. Vi skrev en lille hilsen på et papir, og lagde hans første tot hår i en forsejlet plastik lomme. Et dejligt minde at have en en hyggelig ting at mindes den dag.

Jeg kan godt forstå at TS blev skuffet over ikke at have været med til at klippe deres søns første totter af.

Anmeld

22. august 2011

Mathilde

Aisha skriver:

Hej piger her er en update til jer der har fulgt med fra morgenstunden af. Jeg tog en saks og sagde til min mand hvis du ikke bliver skaldet ligesom vores søn så vil jeg klippe dig mens du sover. Efter 15 min. gav han efter og lige nu er der gang i trimmeren. Jeg har det dårligt på en måde da jeg ved at hans hår er noget han går op i. Men det her er den eneste måde han kan lære på. Som han selv siger det er bare hår! det vokser ud igen. Når han har taget et bad så er vi gode igen. Så nu har jeg 2 skaldede mænd herhjemme. (Baby+Far)

Nu er der nok mange der vil dømme mig. Men jeg er ligeglad! For i hved ikke hvordan det føles og vågne op til en skaldet dreng når han plejer og være langhåret.

Jeg håber du sætter et billede ind af dine "nye" mænd

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mathilde skriver:

Jeg håber du sætter et billede ind af dine "nye" mænd

haha, Det skal jeg nok

Anmeld

22. august 2011

L.J.L

Aisha skriver:

Jeg synes det er skide godt gået, og godt det blev på den måde fremfor at du gjorde det selv

Håber han forstår nu hvor meget det egentlig betyder at man er to om at bestemme

Anmeld

22. august 2011

FruStolpe

Aisha skriver:

Se det synes jeg jo var den rigtige måde at slutten den på... Fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.