Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

twinboys

SussieThyssen skriver:

Jeg kan ikke sige så meget til dette her, andet end jeg synes at det er dybt umodent og bestemt ikke en måde at stimulere sit parforhold på..og det gælder begge sider.

Held og lykke med "projektet"

Kærligst
Sussie

Du skrev det jeg ville skrive... hvor er vi enige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
henh01 skriver:

Men ting som hans første svømmehalstur, hans første "vi foder ænder" tur osv..

Vi kvinder har det med at tro at vi har ret til at bestemme en masse uden mændenes indflydelse men så snart de tager initiativ til noget så er det forkert.

At fodre ænder og sådan noget kan ikke sammen lignes med at han faktisk er skaldet nu  

Anmeld

22. august 2011

trunte24

L.J.L skriver:

Det er rigtigt, men det er bare nemt nok at sige "sådan gør vi" før man har prøvet det

Havde helt den samme indstilling som dig, før jeg blev mor. Det endte med at vi fik en søn som ELSKEDE at være vågen 24/7 og først sov igennem i en alder af 1½ år, og i sådan et tilfælde er man nødt til at gøre hvad man kan af ren overlevelse. Der kan man ikke bare være en super-mor der klarer alle ærterne imens farmand er på job

Jeg fristes næsten til at sige "bare vent"

Anmeld

22. august 2011

henh01

Aisha skriver:

At fodre ænder og sådan noget kan ikke sammen lignes med at han faktisk er skaldet nu  

Det jeg vil sige med det er jo blot at din mand har forsøgt at tage iniotiativ til noget der har med JERES FÆLLES søn at gøre. tror man skal passe lidt på ikke at lænke ens partner fast og passe på med ikke også at varetage en forælder rolle overfor ens partner.

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
henh01 skriver:

du gør aldrig noget sammen med din søn uden at fortælle din kæreste om det?

Jeg tror ikke at du forstår mig. jeg snakker ikke om sådan noget banalt om at det er mig der skal bestemme hele tiden. Jeg vil bare ønske at han havde spurt mig først.

Anmeld

22. august 2011

henh01

Aisha skriver:

Jeg tror ikke at du forstår mig. jeg snakker ikke om sådan noget banalt om at det er mig der skal bestemme hele tiden. Jeg vil bare ønske at han havde spurt mig først.

Ja men hvorfor skal mændene altid spørge om lov til at gøre noget?

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

L.J.L skriver:

Det er rigtigt, men det er bare nemt nok at sige "sådan gør vi" før man har prøvet det

Havde helt den samme indstilling som dig, før jeg blev mor. Det endte med at vi fik en søn som ELSKEDE at være vågen 24/7 og først sov igennem i en alder af 1½ år, og i sådan et tilfælde er man nødt til at gøre hvad man kan af ren overlevelse. Der kan man ikke bare være en super-mor der klarer alle ærterne imens farmand er på job

Jeg fristes næsten til at sige "bare vent"

Men det er sådan jeg vil have det til at fungere.

Det kan så godt være at opvask, vasketøj og rengøring må være hvad det er og må vente, men vil helt klart sørge for at min mand og jeg selv får den søvn vi har brug for. Ellers må mor eller svigermor hjælpe.
For manglende søvn og overskud dræber forhold

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
henh01 skriver:

Ja men hvorfor skal mændene altid spørge om lov til at gøre noget?

Det handler ikke om lov! det handler om at vi er 2 i dette ægteskab. Jeg har også noget at sige når det kommer til vores søn og hans hår. Jeg ville også være med når han klippede hans hår, Se hans ansigts udtryk. Og faktisk have en mening om hvor kort det skulle være.

Anmeld

22. august 2011

raca

jeg tænker :

er du den eneste der har ret til og bestemme sønnes frisure? ( ok i skulle havde talt sammen først)

at klippe din man.. fremmer nok ikke den gensidige forståelse.

Anmeld

22. august 2011

Lulle25

Ej det er jo respektløs, har lige set din tråd fra den 18 aug af din søn med den skønneste manke. Kan sagtens forstå du er sur over det. Min svigermor skulle passe min datter da hun var 3. Hun var lige begyndt at få pandehåret med i hestehalen, men der var lige lidt der ikke var langt nok, så da jeg hentede min datter havde min sviger"monster" klippet hende så hun havde fået pandehårjeg blev så tosset og jeg kan sagtens følge dig. Lyt ikke til dem der klantre dig for at bestemme, for det er da noget man aftaler, det er da ikke noget man bare gør mens moderen sover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.