Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Carina1977 skriver:

Du mener det vel ikke seriøst, når du skriver at du vil klippe noget af din mands hår af mens han sover, som en eller anden straf??

Jeg håber virkelig du bare er rasende lige nu, og derfor tænker en masse hævn oppe i hovedet, men kommer væk fra de tanker, når du er faldet ned igen.

Nej, jeg er helt seriøs. Som alle siger" det er bare hør det vokser ud igen" Han sagde det også selv ligefør 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hør= Hår

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

L.J.L skriver:

Vi kan godt blive enige om at mor har en stor del af ansvaret for barnet når mor går hjemme på barsel. Men det er sørme hårdt at stå op 10 gange om natten imens farmand bare ligger og sover ved siden af. Så selvom at far går på arbejde, vil man nok have brug for at han også står op om natten en gang i mellem, for ellers kan du slet ikke hænge sammen som menneske.

Som du selv tidligere er inde på så er det et fælles ansvar og begge parter har lige meget at sige, derfor er det også kun fair at manden tager sin tørn, selvom han går på arbejde.

Men det gør hendes mand jo også

Jeg ved godt at det er hårdt at passe en baby om natten. Det er ikke altid lige sjovt. Men når jeg får penge for at gå hjemme, og kan sove når baby sover i løbet af dagen, så skal min mand altså have lov til at sove om natten, så han er frisk til at tage over og hjælpe til når han kommer hjem fra arbejde. Frem for at han bare smider sig i sofaen.

Og at man bare kører sur i det begge to, fordi at man er så trætte.

Anmeld

22. august 2011

Carina1977

Aisha skriver:

Nej, jeg er helt seriøs. Som alle siger" det er bare hør det vokser ud igen" Han sagde det også selv ligefør 

Hvordan tro du han vil reagere, når du har gjort det?  

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Carina1977 skriver:

Hvordan tro du han vil reagere, når du har gjort det?  

Han går meget op i sig selv så ved ikke helt. Han vil nok gøre lige som mig. Være sur i et par timer også er vi gode igen.

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

Aisha skriver:

Han går meget op i sig selv så ved ikke helt. Han vil nok gøre lige som mig. Være sur i et par timer også er vi gode igen.

Men du er jo ikke "god igen" efter et par timer når du vil tage hævn?

Anmeld

22. august 2011

L.J.L

Ditte_Marie skriver:

Men det gør hendes mand jo også

Jeg ved godt at det er hårdt at passe en baby om natten. Det er ikke altid lige sjovt. Men når jeg får penge for at gå hjemme, og kan sove når baby sover i løbet af dagen, så skal min mand altså have lov til at sove om natten, så han er frisk til at tage over og hjælpe til når han kommer hjem fra arbejde. Frem for at han bare smider sig i sofaen.

Og at man bare kører sur i det begge to, fordi at man er så trætte.

Det er rigtigt, men det er bare nemt nok at sige "sådan gør vi" før man har prøvet det

Havde helt den samme indstilling som dig, før jeg blev mor. Det endte med at vi fik en søn som ELSKEDE at være vågen 24/7 og først sov igennem i en alder af 1½ år, og i sådan et tilfælde er man nødt til at gøre hvad man kan af ren overlevelse. Der kan man ikke bare være en super-mor der klarer alle ærterne imens farmand er på job

Jeg fristes næsten til at sige "bare vent"

Anmeld

22. august 2011

ano14316

Nu er jeg lige nød til at være lidt irriterende...

Det her er noget jeg tit tager mig selv i at være sådan, men hvorfor er det at man engang i mellem synes at man har mere ret til en ting end ens partner..

Du synes det er pænt med langt hår.
Din mand synes det er pænt med kort hår.

før var jeres søn langhåret og nu er han korthåret, din mand har vel et eller andet sted lige så meget ret til at få det som han ønsker, som du har

Håber i finder ud af det, inden jeres søns hår er groet langt igen

Anmeld

22. august 2011

eElak

Ej hvor ville jeg være blevet tosset hvis det var mig.. 

Det er da ligemeget som det "bare" er hår - det er noget som man må tale om som forældre, og ja -hvis man er for langt fra hinanden så må den ene bøje sig eller man må indgå kompromis.

Men din hævn - smågriner lidt ved tanken, for jeg forstår udmærket godt pointen i den.. Men men men... Er du helt sikker på at det er forsvarligt at udføre? Jeg tænker her på hans reaktion. 
Hvis han allerede går over hovedet med dig pga noget som slog hans mandighed (hans søns "pigede udseende", hvordan vil han så ikke reagere idet at du faktisk "laver et overgreb" på ham imens han sover? 

Skriver det kun af hensyn til din egen sikkerhed.. 

Jeg har overvejet en langhårsfrisure til min søn - han er 2,5 år. Men hans far - som jeg ikke bor sammen med mere, men snakker fint med - er absolut ikke med på ideen.. Men han ville ikke finde på det der stunt som din mand har gjort....

Anmeld

22. august 2011

L.J.L

ano14316 skriver:

Nu er jeg lige nød til at være lidt irriterende...

Det her er noget jeg tit tager mig selv i at være sådan, men hvorfor er det at man engang i mellem synes at man har mere ret til en ting end ens partner..

Du synes det er pænt med langt hår.
Din mand synes det er pænt med kort hår.

før var jeres søn langhåret og nu er han korthåret, din mand har vel et eller andet sted lige så meget ret til at få det som han ønsker, som du har

Håber i finder ud af det, inden jeres søns hår er groet langt igen

Det er jo heller ikke det der er TS problem. Problemet ligger i at manden har gjort det UDEN ts samtykke. Jeg var også blevet pissed hvis jeg vågnede op en dag og så min søn var pil-skaldet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.