Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Carina1977

Aisha skriver:

Han går meget op i sig selv så ved ikke helt. Han vil nok gøre lige som mig. Være sur i et par timer også er vi gode igen.

Jamen er du ikke sur på ham længere?

Hvorfor ikke bare sætte dig ned og fortælle, hvad det gør ved dig, når han træffer sådan nogen beslutninger alene, og så snakke om det som voksne mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

ano14316

Det er jo heller ikke det der er TS problem. Problemet ligger i at manden har gjort det UDEN ts samtykke. Jeg var også blevet pissed hvis jeg vågnede op en dag og så min søn var pil-skaldet!

Det var jeg da også blevet

Men et eller andet sted har han jo været langhåret uden hans samtykke, hvis han så gerne vil have ham korthåret at han gør det mens ts sover..

Anmeld

22. august 2011

SaNiNa

Er ret sikke på min mand ville dø hvis jeg gjore det. men er så også ret sikker på han heller ikke tør gør det og ja han ønsker heller ikke vores søn skal være skaldet

Anmeld

22. august 2011

millesofie

Aisha skriver:

Så vågnede jeg her til morges til en helt skaldet baby dreng. Min mand har mens jeg sov klippet hans hår helt skaldet. Jeg er så ked af det.

Jeg ved godt at der er nogle der vil sige at det bare er hår men det trøster ikke. Jeg kan ikke forstå hvordan kan kan være sådan en skid! når han ved at jeg elsker drenge med langt hår.. Alt hans lysebrune hår er væk og istedet ligner han en bølle

Jeg har råbt bandet skreget men intet hjælper. Jeg hader min mand nogen gange. Det her kan jeg ikke tilgive ham for... Jeg er bare så ked af det

woaw jeg var blevet tosset

det er jo et tillidsbrud  

jeg mangler ord

Anmeld

22. august 2011

SussieThyssen

Jeg kan ikke sige så meget til dette her, andet end jeg synes at det er dybt umodent og bestemt ikke en måde at stimulere sit parforhold på..og det gælder begge sider.

Held og lykke med "projektet"

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. august 2011

L.J.L

ano14316 skriver:

Det var jeg da også blevet

Men et eller andet sted har han jo været langhåret uden hans samtykke, hvis han så gerne vil have ham korthåret at han gør det mens ts sover..

Det er jo ikke det samme som at klippe ham uden moren ved det. Hvis man er voksen og fornuftig så finder man også et kompromis, det andet er da tarveligt og barnligt!

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Carina1977 skriver:

Jamen er du ikke sur på ham længere?

Hvorfor ikke bare sætte dig ned og fortælle, hvad det gør ved dig, når han træffer sådan nogen beslutninger alene, og så snakke om det som voksne mennesker

Altså normalt er han skide sød. Jeg er virkelig lykkelig med ham, jeg elsker ham så meget, selvom vi har været sammen i 12 år næsten. Han gør bare nogen ting der virkelig overrasker mig nogen gange. Men når det kommer til vores søn så er jeg altså lidt følsom. Jeg ved godt at det ikke kun mig der bestemmer. Men hvis han bare havde spurt mig føst så ville jeg have støtet ham. Som jeg altid gør. Men sidde ned og snakke sammen, hvad nytter det når han er så stædig og fast beslyttet lige nu. Han mener at han har gjort noget rigtigt.

Ja vi er lidt umodne og måske ikke som nogen andre men vi elsker stadig hinanden.  

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
millesofie skriver:

woaw jeg var blevet tosset

det er jo et tillidsbrud  

jeg mangler ord

Anmeld

22. august 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Jeg kan ikke sige så meget til dette her, andet end jeg synes at det er dybt umodent og bestemt ikke en måde at stimulere sit parforhold på..og det gælder begge sider.

Held og lykke med "projektet"

Kærligst
Sussie

Fuldstændig enig. Kan overhovedet ikke se, hvordan der skal komme noget konstruktivt ud af dén løsning andet end at begge parter begynder at føre krig mod hinanden. 

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Frøken J. skriver:

Fuldstændig enig. Kan overhovedet ikke se, hvordan der skal komme noget konstruktivt ud af dén løsning andet end at begge parter begynder at føre krig mod hinanden. 

Krig er hvis det bliver trukket i flere dage. Vores krig slutter når jeg har gort lidt gengæld. Og det er jeg sikker på at det gør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.