Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

FruStolpe

Aisha skriver:

Jeg bestemmer over vores søn,

da det er mig der giver ham mad hver dag.

Det er mig der skifter ham,

Trøster ham.

Står op om natten hvis han græder.

Det er mig der gør alt når det kommer til vores søn.

Så er det også mig der bestemmer over vores søn. Ik ?

- Ingen forældre bestemmer alene over sine børn !!!

Man er 2 om at lave dem, og derfor også 2 om at bestemme......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

lilledittemor

Aisha skriver:

jo, Er det ensbetydende med at det kun er mig der skal passe ham

Stort set - vil jeg mene.

Han skal jo f.eks. ikke stå op om natten for at trøste jeres søn, når han skal op på arbejde. Det er jo dit "arbejde"

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

W.. skriver:

Ja det samme tænker jeg - det er da lige så meget hans barn og ergo hans ret til at bestemme over barnet...?

præcis

Anmeld

22. august 2011

4kløver

Det er da lige meget hvem der bestemmer man klipper bare ikke sit barns hår uden man har snakket om det.. min søn kom også en dag hjem uden hår på hovdet og jeg var ved at dø over det hår (bøllehår)
Selv om han er stor og selv kan bestemme Syndes jeg bare ikke om det..

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

Aisha skriver:

Jeg har prøvet. Han lytter ikke. Han er bare solt over han ligner en rigtig dreng nu. (ifølge ham) Vi har været sammen siden vi var 16 vi er begge 28 nu  Så jeg ved godt hvordan jeg skal give ham en lærestreg.

Er det ikke federe at han er stolt af jeres søn, end han gemmer ham væk og er pinlig over ham, fordi at han ligner en pige?

Hans hår bliver nok også kun tykkere og flottere nu hvor det er blevet klippet.

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
FruStolpe skriver:

- Ingen forældre bestemmer alene over sine børn !!!

Man er 2 om at lave dem, og derfor også 2 om at bestemme......

Om de praktiske ting er det mig, da det er mig der er alene med ham hele dagen.   Jeg håbede bare at han ville spørge mig først inden han klippede ham. Som sagt vi er 2 om det.

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
4kløver skriver:

Det er da lige meget hvem der bestemmer man klipper bare ikke sit barns hår uden man har snakket om det.. min søn kom også en dag hjem uden hår på hovdet og jeg var ved at dø over det hår (bøllehår)

Tak for opbakningen  tror ikke jeg kan klare pigerne alene hehe.

Anmeld

22. august 2011

L.J.L

Ditte_Marie skriver:

Stort set - vil jeg mene.

Han skal jo f.eks. ikke stå op om natten for at trøste jeres søn, når han skal op på arbejde. Det er jo dit "arbejde"

AVS, pas på hvor du træder her

Kan se du ikke endnu har børn selv, men realiteten er altså at selvom man har barsel og går hjemme med et barn, så er det stadig et fuldtidsarbejde, og man kan stadig blive træt og udkørt og have behov for hjælp, også om natten!

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

4kløver skriver:

Jeg kunne forstå hvis han nu havde taget en stor beslutning omkring sønnen alene - men det er jo "bare" hår. Og det bliver meget flottere og tykkere nu hvor det er blevet klippet

Hilsen Ditte som går MEGET op i sit hår.

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

L.J.L skriver:

AVS, pas på hvor du træder her

Kan se du ikke endnu har børn selv, men realiteten er altså at selvom man har barsel og går hjemme med et barn, så er det stadig et fuldtidsarbejde, og man kan stadig blive træt og udkørt og have behov for hjælp, også om natten!

Men hun skrev jo også at hun tog dig en lur, mens manden passede sønnen Så han gør jo noget.

Og jeg skriver "sort set" - selvfølgelig har farmand også sin del og sit ansvar.
Men mener bestemt ikke at manden skal tage tjansen om natten, med mindre at han også er på barsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.