Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Mikkel's mor <3

Aisha skriver:

tot? Nej bare vent. det skal være en megaaa tot så han bliver nød til at komme af med det hele. Ligesom vores søn !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Loa skriver:

Ha ha det er altså respekt hvis du gør det.....

Jeg gør det. Jeg håber endag at han sover til middag så jeg kan gøre det nu her idag. Han skal vide hvordan det føles!

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

Aisha skriver:

Så vågnede jeg her til morges til en helt skaldet baby dreng. Min mand har mens jeg sov klippet hans hår helt skaldet. Jeg er så ked af det.

Jeg ved godt at der er nogle der vil sige at det bare er hår men det trøster ikke. Jeg kan ikke forstå hvordan kan kan være sådan en skid! når han ved at jeg elsker drenge med langt hår.. Alt hans lysebrune hår er væk og istedet ligner han en bølle

Jeg har råbt bandet skreget men intet hjælper. Jeg hader min mand nogen gange. Det her kan jeg ikke tilgive ham for... Jeg er bare så ked af det

Jeg kan godt forstå at din mand synes det er øv at folk kalder din søn for en pige.
Og han gjorde det jo nok fordi at han vidste at du ville sige nej.

Det vokser ud igen og som regel meget hurtigere og tykkere når al "baby-håret" er væk

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

Aisha skriver:

Jeg hader ham lige nu. Men bare vent jeg har en plan. Mens han sover idag vil og også klippe et stort stykke af hans hår. Han skal da ikke være langhåret mens vores søn er skaldet!!!

Så er du jo ikke bedre selv

Vil du så selv kunne sove trygt igen - eller vil du være bange for at han kommer med en saks til dit hår?

Anmeld

22. august 2011

MelikkazMoar

Aisha skriver:

Jeg hader ham lige nu. Men bare vent jeg har en plan. Mens han sover idag vil og også klippe et stort stykke af hans hår. Han skal da ikke være langhåret mens vores søn er skaldet!!!

Anmeld

22. august 2011

Nemesis

Jeg var flippet totalt ud.

Hvad med at klippe manden selv når HAN sover...lige tage maskinen og køre hen over..og når han garanteret vågner af det så må resten jo ryge alligevel!

Heldigvis ved min mand bedre end det!!!!

Sisse

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

Aisha skriver:

Jeg gør det. Jeg håber endag at han sover til middag så jeg kan gøre det nu her idag. Han skal vide hvordan det føles!

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Ditte_Marie skriver:

Så er du jo ikke bedre selv

Vil du så selv kunne sove trygt igen - eller vil du være bange for at han kommer med en saks til dit hår?

Jeg vil føst sove trygt når jeg har taget min hævn ! Og jeg ved han ikke vil røre mit hår da han er helt vild med langt hår når det kommer til kvinderne.

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
ladydan1 skriver:

Jeg var flippet totalt ud.

Hvad med at klippe manden selv når HAN sover...lige tage maskinen og køre hen over..og når han garanteret vågner af det så må resten jo ryge alligevel!

Heldigvis ved min mand bedre end det!!!!

Sisse

Jeg har langt en plan. Nu sidder han i sofaen og smiler og prøver at trøste mig med at det nok skal vokse ud igen. Men bare han viste at hans det ryger også ud. Så behøver han ikke bruge en time på sit hår hver morgen mere vel ?  Jessssssssssss jeg kan smile igen!!!!

Anmeld

22. august 2011

TineA

Ja undskyld at jeg melder mig uenig her.. Selvfølgelig skal han da ikke bare uden videre kronrage knægten, meeeeeeen det er altså bare HÅR og det vokser ud igen. Det lyder ikke til at være et sundt forhold, hvis du vil hævne dig og klippe din mands hår af, hmm... Og ej heller at I ikke har TALT om at klippe ham først..?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.