Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

ekzunz

L.J.L skriver:

Men tilgengæld skriger de så ikke efter mor og far og tuder i søvne, og vil have vand og sut.......

Ha ha - nej heldigvis Og et par gode ørepropper kan gøre meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

L.J.L

Znuzke skriver:

Ha ha - nej heldigvis Og et par gode ørepropper kan gøre meget

Anmeld

23. august 2011

Nadia&Daniel

Charlotte Wberg skriver:

Ville aldrig byde min mand det valg uanset hvad han hvad han havde gjort... Hævn er en sørgelig ting... Jeg ville dog også ha været sur i en rum tid men det ville da gå over igen... Og jeg støtter så op om den ene pige herinde der mener at mandens nat er hellig mens kvinden barsler... Gg sådan kan det nemlig godt være det er en helt realistisk levevis... Hos os er det mig fra 23.00 - 16.00 ca. Når manden kommer hjem så skal han hjælpe til med dit og dat,, men ikke aldrig nogensinde om natten når han skal op dagen efter. Weekender og ferie er noget andet der er man 100 % lige...

Anmeld

23. august 2011

Nadia&Daniel

LotteGabriella skriver:

jeg kan bedst li' efter-billederne - de ser skønne ud med rigtig sommerhår dog synes jeg ikke, at det er ok, at klippe jeres dejlige dreng, uden at I lige bliver enige om det først

Anmeld

23. august 2011

Mca<3

Aisha skriver:

Før og efter billeder som lovet

Ha ha ha ha ,,, triller rundt på gulvet af grin   Det sgu skægt , ikke fordi drengenes hår ikke er pænt , for jeg syntes såmænd det er fint nok til begge men se farmands mund   Han ligner jo en der har fået en dep ...  så kan han lære det   det vokser jo ud igen

Anmeld

23. august 2011

lilledittemor

millesofie skriver:

Tinke har aldrig haft tyndt hår  men det har jeg jo heller ikke

se hende lige 1år og 1½år

awh - hun er da for lækker
og DEJLIGT hår

Anmeld

23. august 2011

lilledittemor

N&J skriver:

Men det er ikke det samme, jeg er også pædagog, men har da stadig problemer med min datter og hendes opdragelse indimellem.. at have et barn fuldtid som er ens egen er noget helt andet end at passe andre folks børn, men det forstår man bare ikke fuldt ud omfanget af før man står der.. og det er på ingen måder en nedvurdering af dine overvejelser om hvordan det bliver - overhovedet, men vi har alle en masse forstillinger om livet som mor inden, og realiteten er, at det at være mor bare ikke er som man forestiller sig fuldt ud.. der i blandt hvis man ikke er en af de velsignede mødre med børn der bare sover igennem, eller en af dem hvor barnet aldrig får et temperamentsfuld anfald - man ved ikke hvordan man reagere før man selv står der.. jeg har måtte æde en del kameler måske netop fordi jeg var så skråsikker på i lyset af min uddannelse og erfaring at jeg vidste hvad jeg hvordan jeg ville være som mor.. som ordsproget siger: jeg var den perfekte mor indtil jeg selv fik børn.. 

Jeg ved godt at det ikke er det samme, bare fordi man har arbejdet i en vuggestue - det har jeg også skrevet.

Men jeg har passet begge mine niecer flere nætter/dage i træk fra de var helt bitte små - og ved også godt at det heller ikke helt er det samme. For de skal jo afleveres tilbage igen.

Men jeg forstår ikke hvorfor folk skal belære og næsten tale ned til mig, fordi at jeg (og min mand) allerede har lagt planer for hvordan tingene skal være. Og selvom min datter ikke sover igennem, så kan det sagtens lade sig gøre alligevel - så forstår ikke hvorfor de blander sig
Og især når flere af dem ikke gider at læse hvad jeg rent faktisk har skrevet, men drejer det til det de vil "høre", og ikke læser alle mine indlæg. Dét irriterer mig.

Og jeg er jo ikke så blank at jeg ikke ved at tingene kan blive meget anderledes end hvad jeg har forestillet mig. Der kan ske så mange ting. Men hvorfor skal de komme og belære mig - bare fordi de har haft "dårlige" oplevelser? og sige at "jeg bliver klogere" - de ved jo heller ikke hvordan min datter bliver.

Btw. så er jeg "kun" medhjælper og har ikke AL det teori bagved, og tager "ofte lettere på det" end de pædagoger jeg har arbejdet sammen med.

Ingen er en perfekt mor.

Anmeld

23. august 2011

lilledittemor

Før og efter billeder som lovet

Awh

Dem skal du være stolte af

Og jeg synes stadig at din søn har noget fint hår Han er virkelig nuttet.

Anmeld

23. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Ditte_Marie skriver:

Awh

Dem skal du være stolte af

Og jeg synes stadig at din søn har noget fint hår Han er virkelig nuttet.

Tak skal du have. Hvor er du sød

Anmeld

23. august 2011

LotteGabriella

Nadia&Daniel skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.