Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

kamtok

Aisha skriver:

Jeg undskylder også. Følte lige pludselig at jeg blev angrebet. Men ærligtalt ? nej, jeg snakker så meget at det ender med at jeg fortæller ham hvad jeg skal hele dagen inden han spørger.

jeg ved ikke helt hvad det er, men jeg mistede en baby dreng inden jeg fødte ham. derfor er jeg bae så tæt knyttet til ham. Men jeg vil blive endnu mere glad hvis min mand deltog og tog flere initiativ til nogle ting med eller uden mig. men det skal ikke handle om at han laver om på hans udseene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
N&J skriver:

Men det er ikke det samme, jeg er også pædagog, men har da stadig problemer med min datter og hendes opdragelse indimellem.. at have et barn fuldtid som er ens egen er noget helt andet end at passe andre folks børn, men det forstår man bare ikke fuldt ud omfanget af før man står der.. og det er på ingen måder en nedvurdering af dine overvejelser om hvordan det bliver - overhovedet, men vi har alle en masse forstillinger om livet som mor inden, og realiteten er, at det at være mor bare ikke er som man forestiller sig fuldt ud.. der i blandt hvis man ikke er en af de velsignede mødre med børn der bare sover igennem, eller en af dem hvor barnet aldrig får et temperamentsfuld anfald - man ved ikke hvordan man reagere før man selv står der.. jeg har måtte æde en del kameler måske netop fordi jeg var så skråsikker på i lyset af min uddannelse og erfaring at jeg vidste hvad jeg hvordan jeg ville være som mor.. som ordsproget siger: jeg var den perfekte mor indtil jeg selv fik børn.. 

Den kan jeg tilslutte mig. Jeg har været lærer for teenagere i 15 år og KORSET mig over mange forældre - hvor svært kunne det lige være at stå fast over for sit store barn?

Nu, hvor mine børn er 12, 14 og knap 18, er jeg totalt ydmyg og yderst forstående over for forældre, der - præcis som jeg - bøvler med teenagere og ikke altid kommer lige godt fra diverse udfordringer.

Det er ALTID lettere at opdrage på andres børn og at gøre sig klog på, hvordan andre forældre burde gøre.

Anmeld

22. august 2011

Dansker I Holland

Aisha skriver:

Jeg hader ham lige nu. Men bare vent jeg har en plan. Mens han sover idag vil og også klippe et stort stykke af hans hår. Han skal da ikke være langhåret mens vores søn er skaldet!!!

Haha klip halvdelen af Så er han nødt til at fjerne det andet osse griner.. Kan sq godt forstå du er tosset

Anmeld

22. august 2011

N&J

Mor og meget mere skriver:

Den kan jeg tilslutte mig. Jeg har været lærer for teenagere i 15 år og KORSET mig over mange forældre - hvor svært kunne det lige være at stå fast over for sit store barn?

Nu, hvor mine børn er 12, 14 og knap 18, er jeg totalt ydmyg og yderst forstående over for forældre, der - præcis som jeg - bøvler med teenagere og ikke altid kommer lige godt fra diverse udfordringer.

Det er ALTID lettere at opdrage på andres børn og at gøre sig klog på, hvordan andre forældre burde gøre.

uhhh jeg tror da at min datter bliver den nemmeste teenager i verden..  min teori er besværligt barn (sagt med alt den kærlighed i verden) = nem teenager, og nemt barn = besværlig teenager.. eller okey det har jeg i hvert fald aftalt med mig selv.. hihihi eller også flytter vi bare ud på en øde ø uden drenge eller internet (kom jo lige i tanke om hvordan jeg selv var som teenager.. yikes)

Anmeld

22. august 2011

TTM

hihi...

Jeg må indrømme jeg ikke har læst det hele, men jeg er nødsaget til og spørge;

Hvordan gik det med hans hår? Altså din mands

Røg det af??

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
TykkeTrunteMor skriver:

hihi...

Røg det af??

Ja  men det var ikke mig der gjorde. Han fik et valg. Enten skulle jeg gøre det mens han sov. Eller han skulle gøre selv. Han valgte det sidste. Så nu har jeg 2 Næsten skaldede mænd her hjemme.

Anmeld

22. august 2011

N&J

TykkeTrunteMor skriver:

hihi...

Røg det af??

der er før og efter billeder lidt tilbage i tråden, et par sider mener jeg det er.. 

Anmeld

23. august 2011

tinasmor

lotchen skriver:

Suk, vores dreng er 1½ år og sover ikke igennem endnu...

Kan du sige 10 år ældre på 1½ år!!

Der er håb forude. Min startede med at sove igennem da hun var lige lidt over 2 år.

I vores tilfælde havde hun siden hun var meget, meget lille haft mellemørebetændelse on and off konstant og derfor vendet sig sådan til ikke at sove uden hele tiden at vågne. Så selv da hun fik dræn første gang som 9 måneder så hjalp det ikke synderligt på søvnen.

Men da hun var to år begyndte hun at sove igennem. Åh det var skønt.

Nu har vi fået en lille ny så nu er der natteroderi igen Men det er nemmere at accepterer med en lille baby end med en på halvanden for der tænker man da virkelig at man har trukket sit læs

Håber det snart vender for jer.

Anmeld

23. august 2011

ekzunz

L.J.L skriver:

Der er håb forude! Vores dreng på 20 mdr har sovet igennem nonstop hele den sidste måned, livet er så meget bedre på den anden side!!! Og undskyld jeg praler jeg ved absolut hvor hårdt det er og på et tidspunkt kommer man til et punkt hvor man bare tænker " ok vores barn kommer ikke til at sove en hel nat før det er teenager!" krydser fingre for at det snart vender for jer!

Du skal virkelig være glad for at han sover nu - for desværre sover de altså ikke en hel nat når de er teenagere Vi har 3 af slagsen, og de kan sagens sove en hel dag - men om natten - NEJ

Anmeld

23. august 2011

L.J.L

Znuzke skriver:

Du skal virkelig være glad for at han sover nu - for desværre sover de altså ikke en hel nat når de er teenagere Vi har 3 af slagsen, og de kan sagens sove en hel dag - men om natten - NEJ

Men tilgengæld skriger de så ikke efter mor og far og tuder i søvne, og vil have vand og sut.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.