Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

lilledittemor

eliasogmor skriver:

aus....du blir klogere...

Det kan da godt være at det bliver hårdt, men det er sådan det bliver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

H+S Skjolgborg.

Så vågnede jeg her til morges til en helt skaldet baby dreng. Min mand har mens jeg sov klippet hans hår helt skaldet. Jeg er så ked af det.

Jeg ved godt at der er nogle der vil sige at det bare er hår men det trøster ikke. Jeg kan ikke forstå hvordan kan kan være sådan en skid! når han ved at jeg elsker drenge med langt hår.. Alt hans lysebrune hår er væk og istedet ligner han en bølle

Jeg har råbt bandet skreget men intet hjælper. Jeg hader min mand nogen gange. Det her kan jeg ikke tilgive ham for... Jeg er bare så ked af det

JEG VAR OGSÅ BLEVE GAL....

Jeg har prøve min datter var på ferie hos sin farmor der har hun bare klippe min datter korthåret uden min tillades ja og fandt så udaf hendes far have sagt god for det men skam ikke kort hår.

Hun boede her og hendes far gav bare lov til hun blev klippe af sin farmor.Bare ikke ok uden man som forældre lige snakke om det og siger god for det begge to syntes jeg ikke også er det lige meget hvem barne bor hos.

Med vores lille søn på snart 19 mdr snakke vi om det inden vi gør det og klipper det ikke vildt kort...

På billede er han lige bleve klippe af mig samme dag.

Jeg hved godt det ikke er en trøst men F det er godt det vokser ud igen især med min datters hår som hun lige klippe en del af selv her i ferie ikke pænt nu var det eller hved af vær pænt og langt snøftttttt.

Se billede før og de 3 efter..

Mvh Henriette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. august 2011

H+S Skjolgborg.

Aisha skriver:

Jeg hader ham lige nu. Men bare vent jeg har en plan. Mens han sover idag vil og også klippe et stort stykke af hans hår. Han skal da ikke være langhåret mens vores søn er skaldet!!!

GRINERRRRRRRRRRRRRRRRR DEN KUNNE JEG OGSÅ FINDE PÅ HIHIHI..

Anmeld

22. august 2011

H+S Skjolgborg.

Aisha skriver:

Jeg bestemmer over vores søn,

da det er mig der giver ham mad hver dag.

Det er mig der skifter ham,

Trøster ham.

Står op om natten hvis han græder.

Det er mig der gør alt når det kommer til vores søn.

Så er det også mig der bestemmer over vores søn. Ik ?

JOOOOOOOOOOOOOO SIGER DET SAMME HER....*GGGG*

Anmeld

22. august 2011

H+S Skjolgborg.

Aisha skriver:

Hej piger her er en update til jer der har fulgt med fra morgenstunden af. Jeg tog en saks og sagde til min mand hvis du ikke bliver skaldet ligesom vores søn så vil jeg klippe dig mens du sover. Efter 15 min. gav han efter og lige nu er der gang i trimmeren. Jeg har det dårligt på en måde da jeg ved at hans hår er noget han går op i. Men det her er den eneste måde han kan lære på. Som han selv siger det er bare hår! det vokser ud igen. Når han har taget et bad så er vi gode igen. Så nu har jeg 2 skaldede mænd herhjemme. (Baby+Far)

Nu er der nok mange der vil dømme mig. Men jeg er ligeglad! For i hved ikke hvordan det føles og vågne op til en skaldet dreng når han plejer og være langhåret.

FEDTTTTTTTTTTTTTT *GGG*

Anmeld

22. august 2011

H+S Skjolgborg.

FruStolpe skriver:

Se det synes jeg jo var den rigtige måde at slutten den på... Fedt

Anmeld

22. august 2011

twinny

Jeg kunne forstå, hvis det var en pige.. Men altså det er jo en dreng...

Hvis min kæreste havde gjort det, havde jeg bare grint. For det vokser ud igen. Det er ligeså meget hans søn som min...

Anmeld

22. august 2011

Charlotte Wberg

Ville aldrig byde min mand det valg uanset hvad han hvad han havde gjort... Hævn er en sørgelig ting... Jeg ville dog også ha været sur i en rum tid men det ville da gå over igen... Og jeg støtter så op om den ene pige herinde der mener at mandens nat er hellig mens kvinden barsler... Gg sådan kan det nemlig godt være det er en helt realistisk levevis... Hos os er det mig fra 23.00 - 16.00 ca. Når manden kommer hjem så skal han hjælpe til med dit og dat,, men ikke aldrig nogensinde om natten når han skal op dagen efter. Weekender og ferie er noget andet der er man 100 % lige...

Anmeld

22. august 2011

Charlotte Wberg

Ditte_Marie skriver:

Det kan da godt være at det bliver hårdt, men det er sådan det bliver.

Du bliver ikke klogere for det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

22. august 2011

SjeBets

Charlotte Wberg skriver:

Du bliver ikke klogere for det kan sagtens lade sig gøre

Sådan fungerede det nu også hos os, jeg havde barsel jge tog natterroderiet. Synes dte var mest fair når faderdyret skulle tidlig op og arbejde med store skapre maskiner ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.