Flot Maja.... prøv igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Magsen

Maja84 skriver:

Så er testene kommet, og med kurs og porto fra england, tager jeg 5 kr pr stk PP hvis det er ok. Sælger gerne ud af dem, da jeg var så heldig at få positiv test i lørdags, og lægen har bekræftiget i dag, så nu får jeg jo slet ikke brug for alle de mange test

Skriv hvis du er interesseret

iiih, tillykke søde !!!! 

MORETHANPERFECT !!! WHAAAAAAAAAT ? er i igang igen ? wiiiiiiih

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Kløver

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvilke teste er det?
Har du en hjemmeside hvor man evt. kan tjekke dem? Må indrømme eg ikke har læst hele beskeden..

Og endnu engang tillykke med den positive test.

det er fordi jeg kom til at klikke forkert så fik rigtig mange teste 100 stk fra england.

kan desværre ikke huske hvad siden hedder, men de måler før end dem herhjemme, da de allerede måler fra 10 mIU/ml hvor valmed (netto,føtex, bilka) måler fra 25 mIU/ml

Anmeld

23. august 2011

Kløver

Maggieh skriver:

iiih, tillykke søde !!!! 

MORETHANPERFECT !!! WHAAAAAAAAAT ? er i igang igen ? wiiiiiiih

Tusind tak

Anmeld

23. august 2011

Frk-Lotusblomst

Maja84 skriver:

det er fordi jeg kom til at klikke forkert så fik rigtig mange teste 100 stk fra england.

kan desværre ikke huske hvad siden hedder, men de måler før end dem herhjemme, da de allerede måler fra 10 mIU/ml hvor valmed (netto,føtex, bilka) måler fra 25 mIU/ml

Jep- Det har jeg dog læst. hehe.

Men er det strimmelteste? Synes jeg kunne læse et sted det var dem?

Har en eller anden overbevisning om at stave er bedst. Så ved ikke rigtig om jeg skal købe strimlerne.

Anmeld

23. august 2011

Kløver

Frk-Lotusblomst skriver:

Jep- Det har jeg dog læst. hehe.

Men er det strimmelteste? Synes jeg kunne læse et sted det var dem?

Har en eller anden overbevisning om at stave er bedst. Så ved ikke rigtig om jeg skal købe strimlerne.

ja det er strimmelteste, jeg har jo heller ik lavet et salgsindlæg eller noget, folk begyndte bare at spøre om de måtte købe nogle af dem, og da jeg har så mange kunne de jo ligeså godt få glæde af dem

Anmeld

23. august 2011

Hasselnødden

Maja84 skriver:

Ja hurra hurra, sikke det går.... Har nu fået negative test, hvilket også er ok, men kunne den fandens mens så ikke bare dukke op, er nu på dag 42 Håber ikke min cyklus er ved at vende tilbage til før graviditets-stadiet

nå men i min iver, ville jeg bestille nogle test på nettet, og som så også var lidt mere følsomme, fandt dem som måler allerede fra 10 mIU/ml i england, så langt så godt. Fik bestilt, og betalt og alt gik fint, men ups, så så jeg jo ordre bekræftelsen på min mail, og har ved fejl, fået antal forøget, så istedet for at modtage en vare, får jeg nu flere varer, og dvs ialt 100 stk gravidtetsteste

Kunne dog ikke lade være at grine over min fejl, og håber bestemt ikke jeg får dem alle brugt, inden vi har en lille bror/søster på vej, og heldigvis, koster det hele med fragt kun ca 200 kr, så skulle være til at overkomme

Hvor godt!

Anmeld

23. august 2011

Frk-Lotusblomst

Maja84 skriver:

ja det er strimmelteste, jeg har jo heller ik lavet et salgsindlæg eller noget, folk begyndte bare at spøre om de måtte købe nogle af dem, og da jeg har så mange kunne de jo ligeså godt få glæde af dem

Okay... Hmm, tænke, tænke, tænke...

Nej nej det ved jeg godt du ikke har. hehe. Har læst tråden nu. - Det var skam heller ikke det jeg insuinerede eller hvad det hedder. hehe.

Hmm, men tænkte det er jo billigere i længden med strimmelteste, og hvis den så bliver positiv, kan mna jo altid købe en eller to stave og en clearblue digital. (Jah kan du hører mit kontrollenrende jeg, der skal være 100% på alt. HAHA. dobbelttjek x 10 )

Hvornår kan du sende dem? Hvis nu jeg gerne vil købe 8 stk. Og hvad bliver portoen? så? Ca 15-20 kr?? Eller

Undskyld de mange spørgsmål så sent. hehe

Anmeld

23. august 2011

Kløver

Hasselnødden skriver:

Hvor godt!

haha godt jeg ikke er den eneste som kan more mig og folk ikke bare ryster på hovedet men godt kan se det sjove i det

Anmeld

23. august 2011

Kløver

Frk-Lotusblomst skriver:

Okay... Hmm, tænke, tænke, tænke...

Nej nej det ved jeg godt du ikke har. hehe. Har læst tråden nu. - Det var skam heller ikke det jeg insuinerede eller hvad det hedder. hehe.

Hmm, men tænkte det er jo billigere i længden med strimmelteste, og hvis den så bliver positiv, kan mna jo altid købe en eller to stave og en clearblue digital. (Jah kan du hører mit kontrollenrende jeg, der skal være 100% på alt. HAHA. dobbelttjek x 10 )

Hvornår kan du sende dem? Hvis nu jeg gerne vil købe 8 stk. Og hvad bliver portoen? så? Ca 15-20 kr?? Eller

Undskyld de mange spørgsmål så sent. hehe

ehm ja jeg ved ikke hvad porto bliver før jeg kan komme på posthuset torsdag sender til alle samlet, så jeg ikke skal på langfart af flere omgange, så er ikke 100% på jeg kan nå det før starten af næste uge, men ellers så må jeg sætte en dag på, hvor jeg sender, og så sende til dem, jeg har modtaget penge fra

Jeg gjorde det samme i første graviditet denne gang, nåede jeg ik at få strimlerne hjem, så brugte valmed fra netto, og bekræftigede med en digital fra clearblue Så kender det kun alt for godt

Anmeld

23. august 2011

Frk-Lotusblomst

Maja84 skriver:

ehm ja jeg ved ikke hvad porto bliver før jeg kan komme på posthuset torsdag sender til alle samlet, så jeg ikke skal på langfart af flere omgange, så er ikke 100% på jeg kan nå det før starten af næste uge, men ellers så må jeg sætte en dag på, hvor jeg sender, og så sende til dem, jeg har modtaget penge fra

Jeg gjorde det samme i første graviditet denne gang, nåede jeg ik at få strimlerne hjem, så brugte valmed fra netto, og bekræftigede med en digital fra clearblue Så kender det kun alt for godt

Okay, jeg sender lige en PB til dig. Og forklare min situation nærmere. hehe.

Hehe jah så kender du jo alt til det. Og jeg har kun 1 stavtest til at ligge.. hehe. Så det ville jo ikke være dårlig med et par strimler. Og hvis den er der før de er brugt, jah så har jeg nok en veninde eller to der kan bruge dem. hihih.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.