Flot Maja.... prøv igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.455 visninger
61 svar
0 synes godt om
18. august 2011

Kløver

Ja hurra hurra, sikke det går.... Har nu fået negative test, hvilket også er ok, men kunne den fandens mens så ikke bare dukke op, er nu på dag 42 Håber ikke min cyklus er ved at vende tilbage til før graviditets-stadiet

nå men i min iver, ville jeg bestille nogle test på nettet, og som så også var lidt mere følsomme, fandt dem som måler allerede fra 10 mIU/ml i england, så langt så godt. Fik bestilt, og betalt og alt gik fint, men ups, så så jeg jo ordre bekræftelsen på min mail, og har ved fejl, fået antal forøget, så istedet for at modtage en vare, får jeg nu flere varer, og dvs ialt 100 stk gravidtetsteste

Kunne dog ikke lade være at grine over min fejl, og håber bestemt ikke jeg får dem alle brugt, inden vi har en lille bror/søster på vej, og heldigvis, koster det hele med fragt kun ca 200 kr, så skulle være til at overkomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Lisbeth1985

100 graviditetstest for 200 kr er da vildt billigt!! Hvor har du købt dem?

Anmeld

18. august 2011

Kløver

Lisbeth1985 skriver:

100 graviditetstest for 200 kr er da vildt billigt!! Hvor har du købt dem?

eh ja, på en eller anden hjemmeside i england ja er vildt billigt, men var nu ikke meningen jeg skulle have SÅ mange

Anmeld

18. august 2011

kimfrit

hvad siger du til at sælge 5 af dem til mig ?

Anmeld

18. august 2011

nattergalen

ja du er også velkommen til at sælge mig nogen af dem

Anmeld

18. august 2011

kimfrit

18. august 2011

Kløver

kimfrit skriver:

hvad siger du til at sælge 5 af dem til mig ?

hehe kan vi da godt finde ud af, de skla bare lige komme frem først, og skal lige tjekke i banken når pengene er gået igennem. men de skulle være afsendt i dag, så håber da jeg kan nå at have dem inden weekenden, hvis jeg er heldig

Anmeld

18. august 2011

Kløver

nattergalen skriver:

ja du er også velkommen til at sælge mig nogen af dem

du får lige samme svar som kimfrit

hehe kan vi da godt finde ud af, de skal bare lige komme frem først, og skal lige tjekke i banken når pengene er gået igennem. men de skulle være afsendt i dag, så håber da jeg kan nå at have dem inden weekenden, hvis jeg er heldig

Anmeld

18. august 2011

kimfrit

Maja84 skriver:

hehe kan vi da godt finde ud af, de skla bare lige komme frem først, og skal lige tjekke i banken når pengene er gået igennem. men de skulle være afsendt i dag, så håber da jeg kan nå at have dem inden weekenden, hvis jeg er heldig

cool, tak du kan bare sende mig en privat besked når du ved noget

Anmeld

18. august 2011

morethanperfect

Maja84 skriver:

Ja hurra hurra, sikke det går.... Har nu fået negative test, hvilket også er ok, men kunne den fandens mens så ikke bare dukke op, er nu på dag 42 Håber ikke min cyklus er ved at vende tilbage til før graviditets-stadiet

nå men i min iver, ville jeg bestille nogle test på nettet, og som så også var lidt mere følsomme, fandt dem som måler allerede fra 10 mIU/ml i england, så langt så godt. Fik bestilt, og betalt og alt gik fint, men ups, så så jeg jo ordre bekræftelsen på min mail, og har ved fejl, fået antal forøget, så istedet for at modtage en vare, får jeg nu flere varer, og dvs ialt 100 stk gravidtetsteste

Kunne dog ikke lade være at grine over min fejl, og håber bestemt ikke jeg får dem alle brugt, inden vi har en lille bror/søster på vej, og heldigvis, koster det hele med fragt kun ca 200 kr, så skulle være til at overkomme

Du må også gerne sælge nogle til mig <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.