Flot Maja.... prøv igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Hasselnødden

Maja84 skriver:

haha godt jeg ikke er den eneste som kan more mig og folk ikke bare ryster på hovedet men godt kan se det sjove i det

Årh selvfølgelig, det er sgu for sjovt! Kan lige forestille mig dit ansigtsudtryk da du opdagede det  100stk. alligevel. Amen, det er sgu for genialt. Og noget jeg kunne relatere til kunne ske for mig selv. Amen jøsses, det er FOR fedt

Ærgerligt det ikke er fastelavn, så kunne du dele ud i døren - de bliver jo yngre og yngre,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Kløver

Hasselnødden skriver:

Årh selvfølgelig, det er sgu for sjovt! Kan lige forestille mig dit ansigtsudtryk da du opdagede det  100stk. alligevel. Amen, det er sgu for genialt. Og noget jeg kunne relatere til kunne ske for mig selv. Amen jøsses, det er FOR fedt

Ærgerligt det ikke er fastelavn, så kunne du dele ud i døren - de bliver jo yngre og yngre,

hahaha ja men kunne godt være en mor eller to ville banke på min dør når feprinsessefie på 7 år kommer hjem med teste i stedet for slik

jamen jeg kunne slet ikke lade være med at grine meget højlydt, var så komisk jeg ikke engang kunne blive bitter over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.