Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Så er testene kommet, og med kurs og porto fra england, tager jeg 5 kr pr stk PP hvis det er ok. Sælger gerne ud af dem, da jeg var så heldig at få positiv test i lørdags, og lægen har bekræftiget i dag, så nu får jeg jo slet ikke brug for alle de mange test Skriv hvis du er interesseret
Så er testene kommet, og med kurs og porto fra england, tager jeg 5 kr pr stk PP hvis det er ok. Sælger gerne ud af dem, da jeg var så heldig at få positiv test i lørdags, og lægen har bekræftiget i dag, så nu får jeg jo slet ikke brug for alle de mange test
Skriv hvis du er interesseret
Orr tillykke smukke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Orr tillykke smukke
tusind tak
morethanperfect skriver: Jeg er til den 1
Jeg er til den 1
du skriver bare når det er
Stort tillykke med graviditeten!!
Vil du sælge 10 stk til mig??
MSM skriver: Stort tillykke med graviditeten!! Vil du sælge 10 stk til mig??
ja det vil da
Maja84 skriver: du skriver bare når det er
Det skal jeg nok
morethanperfect skriver: Det skal jeg nok
Hvor mange vil du reserve, er jo først til mølle, så lægger dme fra til dig, så de ikke pludselig er væk
Maja84 skriver: Hvor mange vil du reserve, er jo først til mølle, så lægger dme fra til dig, så de ikke pludselig er væk
Bare 5
Maja84 skriver: ja det vil da
Hvad koster de at sende??
Og hvordan sender du dem så de ikke går i stykker undervejs??
MSM skriver: Hvad koster de at sende?? Og hvordan sender du dem så de ikke går i stykker undervejs??
eh ja godt spørgsmål, havde tænkt mig at sende dem i en boblekuvert, kan tjekke priser på post dk, må lige vende tilbage, daniel er vågnet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128