Flot Maja.... prøv igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Kløver

morethanperfect skriver:

Bare 5

ok, det gør jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Sofia24

Vil du sælge 10 stk til mig ?

Anmeld

23. august 2011

morethanperfect

Maja84 skriver:

ok, det gør jeg

Tuusind  tak smukke

Anmeld

23. august 2011

kimfrit

5 stk til mig, sender du mig en PB, vedr. betaling og afsendelse?

Anmeld

23. august 2011

Kath.

Maja84 skriver:

Ja hurra hurra, sikke det går.... Har nu fået negative test, hvilket også er ok, men kunne den fandens mens så ikke bare dukke op, er nu på dag 42 Håber ikke min cyklus er ved at vende tilbage til før graviditets-stadiet

nå men i min iver, ville jeg bestille nogle test på nettet, og som så også var lidt mere følsomme, fandt dem som måler allerede fra 10 mIU/ml i england, så langt så godt. Fik bestilt, og betalt og alt gik fint, men ups, så så jeg jo ordre bekræftelsen på min mail, og har ved fejl, fået antal forøget, så istedet for at modtage en vare, får jeg nu flere varer, og dvs ialt 100 stk gravidtetsteste

Kunne dog ikke lade være at grine over min fejl, og håber bestemt ikke jeg får dem alle brugt, inden vi har en lille bror/søster på vej, og heldigvis, koster det hele med fragt kun ca 200 kr, så skulle være til at overkomme

Hahahaha!!!! Hvor er det morsomt 

Nu behøver du da ikke at holde styr på om du har flere tilbage det næste stykke tid 

Anmeld

23. august 2011

Kløver

kimfrit skriver:

5 stk til mig, sender du mig en PB, vedr. betaling og afsendelse?

det skal jeg nok, skal bare forbi posthuset ogfinde pris og hvad en boblekonvolut koster

regner med det bliver torsdag da jeg skal have mødregruppe i morgen, og vi har rigtig langt til nærmeste posthus/postbutik, efter de har lukket den nede ved banegården

Anmeld

23. august 2011

Kløver

Sofia24 skriver:

Vil du sælge 10 stk til mig ?

ja da

Anmeld

23. august 2011

Sofia24

Maja84 skriver:

ja da

Lækkert!
Sender du pb med oplysninger, så overføre jeg penge fluks

Anmeld

23. august 2011

Kløver

Sofia24 skriver:

Lækkert!
Sender du pb med oplysninger, så overføre jeg penge fluks

Gør jeg så snart jeg har priser for porto, skal lige forbi posthuset for at finde ud af hvad det koster at sende

Anmeld

23. august 2011

nattergalen

Maja84 skriver:

Så er testene kommet, og med kurs og porto fra england, tager jeg 5 kr pr stk PP hvis det er ok. Sælger gerne ud af dem, da jeg var så heldig at få positiv test i lørdags, og lægen har bekræftiget i dag, så nu får jeg jo slet ikke brug for alle de mange test

Skriv hvis du er interesseret

Kæmpe stort tillykke hvor dejligt

Jeg vil gerne bede om 10 stk.. og du skriver bare hvad det bliver på tordag.. Så længere nede at du lige skulle tjekke hvad portoen blev

Endnu engang tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.