Flot Maja.... prøv igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Kløver

nattergalen skriver:

Kæmpe stort tillykke hvor dejligt

Jeg vil gerne bede om 10 stk.. og du skriver bare hvad det bliver på tordag.. Så længere nede at du lige skulle tjekke hvad portoen blev

Endnu engang tillykke 

tusind tak

Skriver lige så snart jeg ved mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

MSM

Maja84 skriver:

eh ja godt spørgsmål, havde tænkt mig at sende dem i en boblekuvert, kan tjekke priser på post dk, må lige vende tilbage, daniel er vågnet

Ved ik om de er i kasser eller hvad de er pakket ind i, men tænker lidt på om de kan knække i bobleplast hvis de ikke er pakket i en for for kasse?? Undskyld jeg er lidt vanskelig

Anmeld

23. august 2011

Kløver

MSM skriver:

Ved ik om de er i kasser eller hvad de er pakket ind i, men tænker lidt på om de kan knække i bobleplast hvis de ikke er pakket i en for for kasse?? Undskyld jeg er lidt vanskelig

altså jeg fik dem leveret i en boblekuvert og er ingenting sket, har aldrig oplevet strimmelteste er knækket undervejs i posten, de er pakket ind hver for sig i sådan nogle foliepakker, ligesom almindelige teste fra feks valmed også er pakket ind i

Kan da godt sende dem i en æske men så bliver porto bare dyrere

Anmeld

23. august 2011

TWT

Maja84 skriver:

du får lige samme svar som kimfrit

hehe kan vi da godt finde ud af, de skal bare lige komme frem først, og skal lige tjekke i banken når pengene er gået igennem. men de skulle være afsendt i dag, så håber da jeg kan nå at have dem inden weekenden, hvis jeg er heldig

Jeg vil også gerne købe nogle af dem  

Anmeld

23. august 2011

MSM

Maja84 skriver:

altså jeg fik dem leveret i en boblekuvert og er ingenting sket, har aldrig oplevet strimmelteste er knækket undervejs i posten, de er pakket ind hver for sig i sådan nogle foliepakker, ligesom almindelige teste fra feks valmed også er pakket ind i

Kan da godt sende dem i en æske men så bliver porto bare dyrere

Ok, nej så må det være fint nok. Det var mere hvis de lå frit i bobleplasten jeg tænkte at der måske kunne blive problemer Sender dig lige en pb med navn og adresse.

Anmeld

23. august 2011

Kløver

TWT skriver:

Jeg vil også gerne købe nogle af dem  

hvormange vil du gerne købe :-)

Anmeld

23. august 2011

TWT

Maja84 skriver:

hvormange vil du gerne købe :-)

5stk eller sådan noget 

Anmeld

23. august 2011

Kløver

TWT skriver:

5stk eller sådan noget 

jeg skriver dig op til 5 stk

Anmeld

23. august 2011

Frk-Lotusblomst

Hvilke teste er det?
Har du en hjemmeside hvor man evt. kan tjekke dem? Må indrømme eg ikke har læst hele beskeden..

Og endnu engang tillykke med den positive test.

Anmeld

23. august 2011

-Sigrid-

Blev helt glad da jeg læste tråden og tænkte "Nej, det behøver hun jo egentlig ikke"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.