BabyBambi skriver:
Det er jeg glad for at høre søde, det kan ikke passe du skal gå og være ked af det fordi din jordemoder er en rigtig sur kælling jo!!
Kender det godt, selvom det jo er sådan det skal være(man skal jo være stor - deeejligt stor 
), så kan man da ikke lade være med at lægge mærke til hvad vægten siger og ha det lidt skidt med det, og der burde din jordemoder have haft bare en smuuule situationsfornemmelse, for det er altså bare ikke okay at du skal gå derfra og have det så skidt!!
Det var så lidt søde, er glad for at kunne opmuntre dig lidt!!! 
Det KAN heller ikke passe, hun bør ikke være jordemoder hvis hun ikke kan komme med et skøn på din lillepige, for selvom du har taget 19kg på så er du langt fra større end så mange andre gravide.. Jeg vejede 91kg inden jeg blev gravid og min jordemoder har sagtens kunne skønne lillemandens vægt, selvom jeg har taget knap 10kg på!!
Lyder som en rigtig god idé søde, jeg håber virkelig du kan få lov at få en anden jordemoder, for nej det kan ikke passe du skal gå derfra grædende, ligemeget hvad, ligemeget hvor mange kilo!!!
Så lidt søde!!! 
Tusind mange tak søde

Nej, hun fik ihvertfald ødelagt mit gode humør

Begyndte også at græde inde ved hende, kunne slet ikke holde til bare at blive jordet, og der holdte hun da også med at kommentere vægten... Men det var jo også lige til sidst i besøget, så var begrænset hvor meget mere hun kunne nå at jorde mig

Ja, det er nemlig svært at se, hvordan alt bare bliver større, men synes da ikke det er skide sjovt, at have taget på... Det er jo ikke noget jeg nyder, så hun kunne godt have haft bare LIDT situationsfornemmelse, som du siger

Så er vi cirka på samme vægt nu søde, så hun burde kunne skønne det ved mig også... Selvom det kun er skøn, så er det da en del af hele processen, så synes virkelig det er for dårligt... Håber jeg kan få en anden JM, for det var ihvertfald ikke en god oplevelse i dag