Rigtig træls oplevelse ved jordemoder i dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Maalene

Dorthe1986 skriver:

Sikke en klaphat din jordemoder... da jeg blev gravid var jeg overvægtig og tog endda 20 kg på i graviditeten og jeg fik ikke en eneste kommentar om min vægt og hun havde ingen problemer med at skønne vægten på Emil, hun ramte endda meget tæt på. Synes du skulle prøve at ringe til hende og fortælle hvordan du opleved det...

Og så lige et stort held og lykke med den forestående fødsel

Tusind mange tak for dit svar

Synes heller ikke det kunne passe, at hun ikke kunne skønne en vægt... Har skrevet en mail til min læge og forklaret situationen, for at høre, om jeg evt. kan skifte JM...

Begyndte at græde inde ved hende, så hun ved udemærket godt, at hun gik over grænsen, men hun sagde hverken undskyld eller noget, hun sad bare og kiggede væk, mens jeg lige fik tørret øjnene og sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Maalene

nilletøz skriver:

Først for du lige en kæmpe krammer!!!!

Men hvad pokker bilder hun sig ind, det der kan hun da slet ikke tillade sig...!!

Blir sku helt rasende over det der...

Da jeg opdagede at jeg var gravid vejede jeg 79kg og jeg tog sku en del på, lige inden jeg fødte var jeg oppe på 93kg og der var ikke på noget tidspunkt min jordmor sagde at jeg var overvægtig!

Kan godt forstå du er ked at den oplevelse du har haft...

Kram til dig

Tusind tak for den kæmpe krammer - det varmer rigtig meget

Ja, synes det er fint hun kommenterer vægten, men hun behøver jo ikke vade rundt i det og få alt vendt om på det...

Men tak for den dejlige, opmuntrende besked

Anmeld

17. august 2011

Maalene

Mettefpigen skriver:

Jamen det er da også noget af det værste man kan sige til en gravid! Når man ikk kan sige noget om barnet også vægten

Men hun er da perfekt  

Tusind tak for de søde, opmuntrende ord

Anmeld

17. august 2011

Maalene

Babyklar skriver:

syens da lige hun skal pakke lidt sammen igen ! - du er flot gravid og i får den smukkeste lille pige ud

Hvor er du bare sød

Vores lille dejlige skat kan hun ihvertfald ikke tage fra os

Anmeld

17. august 2011

HeidiØ

ej okay, en kæmpe idiot!!  .. Sys bare lige du sku ha en krammer herfra - det er der sku ingen gravide der er tjent med det der. I øvrigt er 19 kg ikke meget!! Sikke en lorte-jm!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.