Rigtig træls oplevelse ved jordemoder i dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Mettefpigen

Åhh en dum dum k******!!... Ajj hun skal da bare tage sig sammen..... Ahh... Det er da vigtigt at du får afvide hvor meget prinsessen vejr og bare har det.... Du får også en stor  herfra!!..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Maalene

Mettefpigen skriver:

Åhh en dum dum k******!!... Ajj hun skal da bare tage sig sammen..... Ahh... Det er da vigtigt at du får afvide hvor meget prinsessen vejr og bare har det.... Du får også en stor  herfra!!..

Ja, det synes jeg jo også Er virkelig glad for vi betalte os til en scanning, da jeg var 30+1, som sagde hun var 4 dage mindre end gennemsnittet (altså lige som hun skulle være) - ellers havde jeg jo ikke haft en anelse om, om hun vejede 2 kg. eller 3 kg. nu...

Men kan jo ikke være rigtigt, at man skal købe sig til en scanning, for at finde ud af det...

Anmeld

17. august 2011

Moar2011

sikke da en jordmor - er helt paf .. det med smerter i underlivet, det har ikke en pind med overvægt at gør , selv jeg havde meget ondt op til hvor jeg fødte. dit barn er måske ved at sætte hovedet fast .

Anmeld

17. august 2011

Mettefpigen

Maalene skriver:

Ja, det synes jeg jo også Er virkelig glad for vi betalte os til en scanning, da jeg var 30+1, som sagde hun var 4 dage mindre end gennemsnittet (altså lige som hun skulle være) - ellers havde jeg jo ikke haft en anelse om, om hun vejede 2 kg. eller 3 kg. nu...

Men kan jo ikke være rigtigt, at man skal købe sig til en scanning, for at finde ud af det...

Ajj det burde ikk være rigtigt....  Ajj hvor mærkeligt at man kan være sådan når det er en god tid man har med baby i maven!... Men jaa du må sku nyde den sidste tid med prinsessen i maven og lade være at tænke på det monstrum  Hun er helt sikkert som hun skal være og helt perfekt når hun kommer ud til sin skønne familie

Anmeld

17. august 2011

Maalene

Babyklar skriver:

sikke da en jordmor - er helt paf .. det med smerter i underlivet, det har ikke en pind med overvægt at gør , selv jeg havde meget ondt op til hvor jeg fødte. dit barn er måske ved at sætte hovedet fast .

Ja, det tror jeg nemlig også hun er, hun sad ihvertfald fast med hovedet sagde hun... Kan også være det er noget bækkenløsning, og det rammer da også både store og små - så synes godt nok det var en omgang fis det hele

Anmeld

17. august 2011

Maalene

Mettefpigen skriver:

Ajj det burde ikk være rigtigt....  Ajj hvor mærkeligt at man kan være sådan når det er en god tid man har med baby i maven!... Men jaa du må sku nyde den sidste tid med prinsessen i maven og lade være at tænke på det monstrum  Hun er helt sikkert som hun skal være og helt perfekt når hun kommer ud til sin skønne familie

Hvor er du sød

Ja, uanset hvor stor hun er, så bliver hun uden tvivl vores perfekte lille prinsesse - og det kan JM ihvertfald ikke tage fra os

Anmeld

17. august 2011

Dorthe1986

Sikke en klaphat din jordemoder... da jeg blev gravid var jeg overvægtig og tog endda 20 kg på i graviditeten og jeg fik ikke en eneste kommentar om min vægt og hun havde ingen problemer med at skønne vægten på Emil, hun ramte endda meget tæt på. Synes du skulle prøve at ringe til hende og fortælle hvordan du opleved det...

Og så lige et stort held og lykke med den forestående fødsel

Anmeld

17. august 2011

nilletøz

Først for du lige en kæmpe krammer!!!!

Men hvad pokker bilder hun sig ind, det der kan hun da slet ikke tillade sig...!!

Blir sku helt rasende over det der...

Da jeg opdagede at jeg var gravid vejede jeg 79kg og jeg tog sku en del på, lige inden jeg fødte var jeg oppe på 93kg og der var ikke på noget tidspunkt min jordmor sagde at jeg var overvægtig!

Kan godt forstå du er ked at den oplevelse du har haft...

Kram til dig

Anmeld

17. august 2011

Mettefpigen

Maalene skriver:

Hvor er du sød

Ja, uanset hvor stor hun er, så bliver hun uden tvivl vores perfekte lille prinsesse - og det kan JM ihvertfald ikke tage fra os

Jamen det er da også noget af det værste man kan sige til en gravid! Når man ikk kan sige noget om barnet også vægten

Men hun er da perfekt  

Anmeld

17. august 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Ja, det tror jeg nemlig også hun er, hun sad ihvertfald fast med hovedet sagde hun... Kan også være det er noget bækkenløsning, og det rammer da også både store og små - så synes godt nok det var en omgang fis det hele

syens da lige hun skal pakke lidt sammen igen ! - du er flot gravid og i får den smukkeste lille pige ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.