BabyBambi skriver:
Så lidt søde.. 
Iih os, jeg håber da virkelig hun sad med en rigtig rigtig dårlig smag i munden til sidst - sagde hun slet ikke undskyld eller gjorde noget for at trøste dig da hun kunne se du blev ked af det?
Ja lige præcis søde og det er jo ligesom ikke noget nyt at gravide tager på og at gravide er lidt ekstra sensitive, så det burde jordemoderen da have forståelse for!!
Ja det burde hun helt sikkert kunne søde og ja der er jo faktisk en grund til at en jordemoder skønner vægt, det jo ikke bare fordi det er hyggeligt og lidt sjovt at følge med i
, men det har jo en del at sige i forhold til trivsel og til om man evt. skal undersøges nærmere hvis man er i risikogruppe for at få et for lille eller stort barn, så jeg kan ikke rigtig forstå det.. Og hvis det var sådan at det var fuldstændig umuligt for hende at give et skøn, så burde du jo have været henvist til en vækstscanning, for de skal da ligesom kunne følge med i hvor stor hun ca. er..
Jeg håber virkelig også du får dig en anden og noget mere forstående og kompetent jordemoder søde 

Nej, hun hentede et stykke papir til mig, så jeg kunne "tørre øjnene", og så sad hun bare og kiggede væk imens... Hun virkede fuldkommen ligeglad...
Haha - nej, størstedelen af gravide tager da på, så vidt jeg ved, ville da blive mere bekymret, hvis jeg tabte mig...
Ja, lige præcis... Er heldigvis ikke i risikogruppen for hverken et stort eller lille barn, men sæt nu hun ikke får det hun skal derinde, så skal de da vide det, så hun kan komme ud... Synes det er dybt frustrerende og uprofessionelt...
Har skrevet en lang smøre til min læge nu og fortalt om det hele, han plejer at være så sød og forstående, så håber han kan hjælpe mig med, hvad jeg skal... Spurgte også om de skøn var ligegyldige, eller om jeg skulle til en vækstscanning eller anden jordemoder, så er lidt spændt på, hvad han svarer

Dejligt du lige har fået muntret mig lidt op søde