Mit største ønske er at for et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2009

Diana...

Dinar skriver:

det bare det at jeg ikke tror på skæbnen.
Det eneste jeg gerne vil have er en baby KUN en og ikke flere.
og det ske ikke en gang øvøvøvøv-

og synd for din veninde men ser ud l det jo lykkes det er jo kun godt.

Med den holdning sker det da ikke man skal jo tro på det. ens tanker påvirker altså en krop mere end vi tror, og jeg tror du tænker alt for meget på det. så jeg synes du skal tage en da af gangen og så kommer det når det kommer. igen 6 måneder er jo ikke så lang tid. det skal nok ske for jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2009

Dinar

HeY skriver:

jeg gik altså os og troede jeg ikk havde ÆG-løsning, før jeg ikk ku mærke forskel, kun i hovdet (hvis du forstår) ..
os fordi jeg har en cyklus på 36dage - hvilket jeg synes var lidt vildt .
så var begyndt og tro jeg ikke havde ÆG-løsning. '

MEN, så købte jeg nogen teste, og bingo en dag viste den Æg-løsning - det gjorde mig alligevel glad, selvom det ikk var en G-test heh ..
den kommer SNART håber vi

Tak, i lige måde for dig

Kram

Hehehe det er da en start ik?
Så håber jeg inderligt at du snart stå med 2dejlig streger håber jeg inderligt for dig. Og for mig selv og alle de andre som også prøver

Igår sagde jeg til min mand at vi skal lade være med at tænke så meget på at vi skal bare have en barn.

Og til min overraskelse han sagde det er det eneste han tænker på, og han vil kun have et barn kun et og ikke mere.

Så det erlidt svært at prøve at lade være med at tænke på det nå ens mand også ønsker det så inderligt.

Knus

Anmeld

9. januar 2009

HeY

Dinar skriver:

det gir jeg dig ret i ven ..
så tænker man endnu mere over det ..

hvorfor vil i kun have et?

Kram

Anmeld

9. januar 2009

Dinar

Med den holdning sker det da ikke man skal jo tro på det. ens tanker påvirker altså en krop mere end vi tror, og jeg tror du tænker alt for meget på det. så jeg synes du skal tage en da af gangen og så kommer det når det kommer. igen 6 måneder er jo ikke så lang tid. det skal nok ske for jer.

det også rigtigt nok.
men nå ens krop skriger på det og man ønsker det inderilgt ja så er det jo godt nok svært.

Hvornår kommer dit barn til verden??

og ved du hvad det bliver??

Anmeld

9. januar 2009

Dinar

HeY skriver:

det gir jeg dig ret i ven ..
så tænker man endnu mere over det ..

hvorfor vil i kun have et?

Kram

Fordi vi gerne vil give alt vores opmærksomhed til de
Og så skal den bare være møg forkælede.
Og det nemmere at komme ud og rejse.

Knus

Anmeld

9. januar 2009

Diana...

Ja jeg ved alt for godt det svært og slippe tankerne om det men jeg ved os det sker for de fleste så snart de begynder og gå op i noget andet.

Jeg har termin d. 8 feb og han har sat sig fast så nu venter vi bare på kroppen er klar til at spytte ham ud.

Ja det bliver en lille lucas

Knus

Anmeld

9. januar 2009

malou

Dinar skriver:

Det forstå jeg godt, det er også dyrt at bo her over ..

Flyt til sverige... der er billige huse

knus malou

Anmeld

9. januar 2009

HeY

Diana/Claus skriver:

Ja jeg ved alt for godt det svært og slippe tankerne om det men jeg ved os det sker for de fleste så snart de begynder og gå op i noget andet.

Jeg har termin d. 8 feb og han har sat sig fast så nu venter vi bare på kroppen er klar til at spytte ham ud.

Ja det bliver en lille lucas

Knus

Hvad kunne det evt være at man ku gå op i, som gør at man ikke tænker over det ? .

Kram ..

Anmeld

9. januar 2009

Diana...

malou skriver:

Flyt til sverige... der er billige huse

knus malou

Ha ha jeg spurgte faktisk kæresten igår hvordan han ville have det med at flytte til sverige... Det vidste han ikke rigtig. men om det jylland el sverige det sgu lige langt væk fra vores familie det bare billiger i sverige

Anmeld

9. januar 2009

Diana...

HeY skriver:

Hvad kunne det evt være at man ku gå op i, som gør at man ikke tænker over det ? .

Kram ..

Jamen det kan da være alt, finde nogen interesser motioner, tøseaftener, dans jamen der er jo et HAV af muligheder som man kan lave det er da bare og gå på nettet og søge et el andet og prøve en masse ting til man finder noget man er helt vild med som kan få tankerne væk fra alt det andet... Nå man lige er flyttet et nyt sted hen og ikke rigtig kender nogen og bruger sin tid med hund og mand jamen så det jo klart at man tænker meget på det. så det da bare med at finde noget der interesere en, det jo svært for mig og sige hvad andre kunne gøre...
Jeg selv gik til dans havet tøseaften 2 gange om ugen og en gang om måneden lavet vi mad aften skiftevis hos hinanden, der jo ingen granser for hvad man kan lave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.