Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinar skriver:Jamen flytted fra sønderjylland af sååå, det er pænt lang væk jo hehe.Det er sådan at ikke er særlig god til at snakke, men snakker da med nogen fra skolen men dersvære bor de lang væk og har meget arb. Krammer...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana/Claus skriver: så har vi lige byttet plads jeg flyttet fra østerbro til midtjylland april sidste år...
Dinar skriver:Århhh altså jeg prøver at lade være.. det er sååå nedtur det her..Årg jamen så var I jo helt rund på gulvet jo. stakkels dig, men dejligt at høre at du så alligevel blev gravid uden at tænke så meget over det mens du slapped af .skulle måske også prøve det. Knuser....
Diana/Claus skriver:Fordi min kæreste bor her over, men vi skal helt sikkert tilbage til sjælland igen hi hi. hvad med dig
Dinar skriver:Haha af sammen grund fandt min mand vi kom sammen i 3 måneder efter det kunne han ikke vente mere og vil gerne have mig tætter på så han friede og vi blev gift og nu er jeg flytted her over.Hvornår har du så lyst til at flytte herover igen hehe
Diana/Claus skriver:Puha det vil jeg jo gerne nu hi hi, men min kæreste har købt hus og er igang med fuld renovering af det så der går nogen år inden det kan lade sig gøre og så skal jeg jo os føde om en måned så vil ikke tilbage før vi har råd til at købe hus på sjælland vil ikke bo i lejlighed igen...
Dinar skriver: Hej der ude, Jeg har prøvet mange sider uden held. Jeg har et par spørgsmål som jeg håber rigtigt meget på at I kan hjælpe med at svar på. Jeg er en pige på 21, mig og min mand har nu prøver i 6 måneder at blive gravid mand der er ikke sket noget. Jeg er 162 høj og vejer 47kg er jeg for undervægtigt skyldes det min vægt at jeg ikke er blevet gravid endnu?? Og det skal lige siges jeg har relmæssigt mens. Og en anden ting, når min mand kommer er hans sæd ligesom vand , og efter vi har gjort det ligger jeg men benene op, man nå jeg kommer op løber det helle ud af mig også et par dag efter vi har gjort det, er det normalt?? Håber inderligt I kan hjælpe mig den her side er min sidste håb. Mange kærlig hilsner , Dinar.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128