Mit største ønske er at for et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2009

Dinar

Mathilde skriver:

Hvor træls... Har du fået tjekket dit stofskifte?

Jeg håber det lykkes for jer snart

Kram

Ja men har ikke stof skifte jeg kan bare ikke tag på..

Mange tak...

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2009

Diana...

Dinar skriver:

Mange tak til alle sammen, hvor er der bare nogen søde mennesker her inde.
Til mathilde: Skal lige siges jeg spiser som en svin men dersvære kan jeg ikke tag på. Og hvis det ikke er lykkes den her gang så prøver vi med de der prøver så jeg kan se om jeg har æg løsning.

Og held og lykke med din gaviditet .

Til Diana/Claus :

Sjovt du siger det med hund min mand har også lige købt en for 3måneder siden en sød lille en hehe.
Og jeg prøver at for mine tænker væk fra projektbaby man det gå dersvære ikke særlig godt.

Og ikke nok med det så opfør min mens sig mega mærklig.

Til familien madsen: Vi skal også prøve håber bare at den her gang den er der.

Knuser Dinar.

Tak for det vi os glade for dem... det med mens det kan sagtens være urelgmæssigt i en periode især hvis man prøver/tænker på at blive gravid.
Har du ikke nogen hobbyer du kan bruge lidt mere tid så du ikke tænker så meget på at blive gravid?

Anmeld

7. januar 2009

Pia

Hej..

Det er på ingen måde unormalt at din mens bliver anderledes.
Det er højset sandsynlig din psyke der gør det..
Når man virkelig går og håber og ber til at nu er man gravid..

Selv prøvede vi i godt 3 år, inden vi fik hjælp og så gik der yderligt et år inden vi blev gravide..

Jeg tror ikke at vægten har noget og sige, når det er til den side..
Det er værre hvis du havde været overvægtig.

Selvom dte er mega svært, så prøv og lade være og tænke sig meget over det..
Ved godt det næsten erumuligt, når man nu så gerne vil have en bebs..
Og det der med og ligge med din ben oppe bagefter, det er på ingen måder nødvendig.. Om du så gik i bad bagefter kan du ikke få alt sæden ud igen, så det behøver du ikke tænke på.
Du skal bare slappeaf og være dig selv bagefter sammenleje.

Og selvom du syntes din læges svar var træls, så må jeg sige at han har evig ret.
I har på ingen måde alder i mod jer..
Og 6 måneder er inegen ting.
De siger at har man taget p-piller i nogle år, så skal man forvente helt op til et år, inden man bliver gravid..

Held og lykke med det...

Anmeld

7. januar 2009

Dinar

Diana/claus: Jeg bruger mest min tid på skolen og derhjemme ude med hunden og manden ellers har ingen hobby er næsten lige flytted til Kbh for 6måneder siden. Så har ikke en gang nogen venner.. .

Pia: HVor er du sød hehe, jamen vi prøver at lade være med at tænke på det man det er meget hårdt.
Du har sikkert ret det med mens.
Den har aldrig opført sig sådan.

Og plus at jeg havde en rigtigt mærklig smerte sidst jeg fik min mens det svirede i mit underliv som om jeg havde spist chilli og det er aldrig sket før.

Jeg var næsten ved at besvime.

Krammer.

Anmeld

7. januar 2009

Pia

Fik du tjekket den svie??
Det kan jo være du har blærebetændelse og det gør også din mens uregelmæssig..

Du skriver at i lige er flytte og du ikke har nogle veninder.
Det kan også være em stor del af hvorfor du ikke er blevet gravid endnu.
Ubevist har det rigtig meget og sige om man har nogle mennesker omkring sig der betyder noget for en .
For det fylder også mere i din pyske end du regner med..

Kh Pia.

Anmeld

7. januar 2009

Dinar

Pia skriver:

Fik du tjekket den svie??
Det kan jo være du har blærebetændelse og det gør også din mens uregelmæssig..

Du skriver at i lige er flytte og du ikke har nogle veninder.
Det kan også være em stor del af hvorfor du ikke er blevet gravid endnu.
Ubevist har det rigtig meget og sige om man har nogle mennesker omkring sig der betyder noget for en .
For det fylder også mere i din pyske end du regner med..

Kh Pia.

Jeg tjekkede det og det var ikke blærbetenselse heldigvis.
Kan godt være eller savnet af familien og vennerne, så måske spilder psyken ind i det.

Uhe jeg må vidst heller slappe af lidt og ikke tænke så meget over alt.

Knuser

Anmeld

7. januar 2009

Mormilla

Dinar skriver:

Tak men det er ikke så meget det,

Men mens opfør sig også mærklig siden vi begyndte at blive gravid.
Og jeg har pletblødninger, så det ser ud som om alle odds er imod mig.

Det er fordi du tænker for meget på at blive gravid... Ved godt man ikke kan lade vær!!!

Mig og min mand brugte 3 år på at få vores dejlige søn.
Efter et år begynde vi at få hjælp. Da vi havde fået hjælp 3 gange og der ikke var sket noget blev vi send vidre til dronninglund syghus. Vi valgte at ta en lille pause, for at få styr på os selv igen. Det var en meget hård tur, for os!!!
Da vi så skulle igan igen, fandt vi ud af at jeg var gravid på normal vis.
Inden vi gik igang var min mens normal. Da vi så begyndt at prøve at få et barn, begyndte jeg at pletbløde og den kom heller ikke som den skulle. Jeg fik af vide af lægerne, at det var meget normalt!

Anmeld

7. januar 2009

Diana...

Dinar skriver:

Diana/claus: Jeg bruger mest min tid på skolen og derhjemme ude med hunden og manden ellers har ingen hobby er næsten lige flytted til Kbh for 6måneder siden. Så har ikke en gang nogen venner.. .

Pia: HVor er du sød hehe, jamen vi prøver at lade være med at tænke på det man det er meget hårdt.
Du har sikkert ret det med mens.
Den har aldrig opført sig sådan.

Og plus at jeg havde en rigtigt mærklig smerte sidst jeg fik min mens det svirede i mit underliv som om jeg havde spist chilli og det er aldrig sket før.

Jeg var næsten ved at besvime.

Krammer.

Hvor du flyttet fra? kan du ikke mødes med nogen fra skolen, hvad med at starte til et el andet det jo os en god måde at få venner på?

Anmeld

7. januar 2009

Dinar

Mormilla skriver:

Det er fordi du tænker for meget på at blive gravid... Ved godt man ikke kan lade vær!!!

Mig og min mand brugte 3 år på at få vores dejlige søn.
Efter et år begynde vi at få hjælp. Da vi havde fået hjælp 3 gange og der ikke var sket noget blev vi send vidre til dronninglund syghus. Vi valgte at ta en lille pause, for at få styr på os selv igen. Det var en meget hård tur, for os!!!
Da vi så skulle igan igen, fandt vi ud af at jeg var gravid på normal vis.
Inden vi gik igang var min mens normal. Da vi så begyndt at prøve at få et barn, begyndte jeg at pletbløde og den kom heller ikke som den skulle. Jeg fik af vide af lægerne, at det var meget normalt!

Århhh altså jeg prøver at lade være.. det er sååå nedtur det her..

Årg jamen så var I jo helt rund på gulvet jo. stakkels dig, men dejligt at høre at du så alligevel blev gravid uden at tænke så meget over det mens du slapped af .

skulle måske også prøve det.

Knuser....

Anmeld

7. januar 2009

Dinar

Diana/Claus skriver:

Hvor du flyttet fra? kan du ikke mødes med nogen fra skolen, hvad med at starte til et el andet det jo os en god måde at få venner på?

Jamen flytted fra sønderjylland af sååå, det er pænt lang væk jo hehe.
Det er sådan at ikke er særlig god til at snakke, men snakker da med nogen fra skolen men dersvære bor de lang væk og har meget arb.

Krammer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.