Mit største ønske er at for et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2009

HeY

Dinar skriver:

Hej der ude,

Jeg har prøvet mange sider uden held.
Jeg har et par spørgsmål som jeg håber rigtigt meget på at I kan hjælpe med at svar på.

Jeg er en pige på 21, mig og min mand har nu prøver i 6 måneder at blive gravid mand der er ikke sket noget.
Jeg er 162 høj og vejer 47kg er jeg for undervægtigt skyldes det min vægt at jeg ikke er blevet gravid endnu??
Og det skal lige siges jeg har relmæssigt mens.
Og en anden ting, når min mand kommer er hans sæd ligesom vand , og efter vi har gjort det ligger jeg men benene op, man nå jeg kommer op løber det helle ud af mig også et par dag efter vi har gjort det, er det normalt??

Håber inderligt I kan hjælpe mig den her side er min sidste håb.

Mange kærlig hilsner ,
Dinar.

Hey Igen

Ikke være så trist . !
Vi må holde modet oppe . - det prøver vi at gøre . !

Vi er os igang med baby-projeket - og vi tænker også meget på at nu må det fanme gerne lykkeds . . men vi har desværre ikke været heldige endnu . ! . i hvertfald mig, jeg prøver at tænke så lidt muligt som det overhovdet kan lade sig gør. - men hold da op det er svært .

Vi har også prøvet i det der halv års tid ORK det hårdt ! - man bliver skuffet gang på gang . - Hver man man føler NU ER DEN DER - så er den der ikke en skid.
Jeg føler med dig - men vi må holde hinanden oppe med modet - det skal nok lykkeds os begge en dag ( gerne SNART)

Krram - som holder modet oppe og HÅBER rødhætte bliver VÆK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Dinar

Ihh taj I to, jeg ved det ikke jeg kan simpelhan ikke tag på og jeg prøver alt hvad jeg kan det gå bare ikke.

Til : Hey!!

Jamen det er da synd for os begge vi har begge været i gang i 6måneder og så sker da ikke noget sikke noget fis,( undskylder udtryket).
Og kender det der med at blive skuffed hver gang mens kommer øv øv øv, så har man lyst til at (græde) .

Men krydser finger for os begge.Og alle dem som prøver at for en lille dejlig en.

Knuser

Anmeld

8. januar 2009

HeY

Dinar skriver:

Ihh taj I to, jeg ved det ikke jeg kan simpelhan ikke tag på og jeg prøver alt hvad jeg kan det gå bare ikke.

Til : Hey!!

Jamen det er da synd for os begge vi har begge været i gang i 6måneder og så sker da ikke noget sikke noget fis,( undskylder udtryket).
Og kender det der med at blive skuffed hver gang mens kommer øv øv øv, så har man lyst til at (græde) .

Men krydser finger for os begge.Og alle dem som prøver at for en lille dejlig en.

Knuser

Vi må bare blive ved og ved og ved ..
En dag skal det nok blive os og de andre som os prøver

Jeg tror bare vi tænker for meget over det .
Det må vi piger holde op med , selvom det er svært,

Bruger du Æl teste ? ,,
Det kan jo være en hjælp, jeg har brugt dem den her gang, så må vi se om rødhætte bliver væk den 17 , hvilket jeg ber for

KraaaM .

Anmeld

8. januar 2009

Dinar

HeY skriver:

Vi må bare blive ved og ved og ved ..
En dag skal det nok blive os og de andre som os prøver

Jeg tror bare vi tænker for meget over det .
Det må vi piger holde op med , selvom det er svært,

Bruger du Æl teste ? ,,
Det kan jo være en hjælp, jeg har brugt dem den her gang, så må vi se om rødhætte bliver væk den 17 , hvilket jeg ber for

KraaaM .

Nej det gøre jeg godt nok ikke men det skulle jeg måske prøve, hvis jeg for min mens her den 11 så prøver jeg Æl test, man en har skrevet til mig det kan godt være jeg slet ikke har Æl hvis min cyklus er på 23dag som det jo er.

Sååå håber håber håber hun ikke helt har ret.

Og krydser alt hvad jeg kan for dig søde.

Anmeld

8. januar 2009

Mikkelmusen

Her gik der knap 1 år før jeg blev gravid første gang. Dengang vi prøvede og prøvede skete der intet. Da vi stoppede med at tænke på det, og var blevet fyret fra vores job, var det ikke lige baby der var planen mere. Og så blev jeg gravid! Så det betød rigtig meget at jeg gik og tænkte over det hele tiden... Så snart man holder op, så sker der tit ting og sager

Held og lykke

Anmeld

8. januar 2009

Dinar

Mikkelmusen skriver:

Her gik der knap 1 år før jeg blev gravid første gang. Dengang vi prøvede og prøvede skete der intet. Da vi stoppede med at tænke på det, og var blevet fyret fra vores job, var det ikke lige baby der var planen mere. Og så blev jeg gravid! Så det betød rigtig meget at jeg gik og tænkte over det hele tiden... Så snart man holder op, så sker der tit ting og sager

Held og lykke

Jamen rigtigt mange tak

Og jeg prøver lade være med at tænke men det gå bare dersvære ikke...

Anmeld

8. januar 2009

Amelia<3

Dinar skriver:

Jamen rigtigt mange tak

Og jeg prøver lade være med at tænke men det gå bare dersvære ikke...

Selvfølgelig vil det lykkes for dig at slappe af, du skal bare kæmpe lidt hårdere for det... Jeg kendte en, de har prøvet at få en baby i 8 år, så opgav det projektet, tog til Kina for adoptere en, så fandt hun ud af i Kina at hun var gravid...

Du skal bare lade skæbne afgør det..

Anmeld

8. januar 2009

HeY

Dinar skriver:

Nej det gøre jeg godt nok ikke men det skulle jeg måske prøve, hvis jeg for min mens her den 11 så prøver jeg Æl test, man en har skrevet til mig det kan godt være jeg slet ikke har Æl hvis min cyklus er på 23dag som det jo er.

Sååå håber håber håber hun ikke helt har ret.

Og krydser alt hvad jeg kan for dig søde.

jeg gik altså os og troede jeg ikk havde ÆG-løsning, før jeg ikk ku mærke forskel, kun i hovdet (hvis du forstår) ..
os fordi jeg har en cyklus på 36dage - hvilket jeg synes var lidt vildt .
så var begyndt og tro jeg ikke havde ÆG-løsning. '

MEN, så købte jeg nogen teste, og bingo en dag viste den Æg-løsning - det gjorde mig alligevel glad, selvom det ikk var en G-test heh ..
den kommer SNART håber vi

Tak, i lige måde for dig

Kram

Anmeld

9. januar 2009

Dinar

arnela87 skriver:

Selvfølgelig vil det lykkes for dig at slappe af, du skal bare kæmpe lidt hårdere for det... Jeg kendte en, de har prøvet at få en baby i 8 år, så opgav det projektet, tog til Kina for adoptere en, så fandt hun ud af i Kina at hun var gravid...

Du skal bare lade skæbne afgør det..

det bare det at jeg ikke tror på skæbnen.
Det eneste jeg gerne vil have er en baby KUN en og ikke flere.
og det ske ikke en gang øvøvøvøv-

og synd for din veninde men ser ud l det jo lykkes det er jo kun godt.

Anmeld

9. januar 2009

Dinar

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.