Mit største ønske er at for et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2009

Dinar

malou skriver:

I kan da sagtens bo i malmø og stadig studere i kbh. Jeg kører da også over broen hver dag

knus malou

præcis men transporten er en problem dersvære, vi møder forskellig tider i skolen og på arb

Er det så ikke meget svært??

Og hårdt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2009

frk Jensen

Dinar skriver:

Fordi vi gerne vil give alt vores opmærksomhed til de
Og så skal den bare være møg forkælede.
Og det nemmere at komme ud og rejse.

Knus

Jeg har 4 søskende og vil ikke undvære dem for noget i verden.
Jeg ved at min dreng skal have søskende, da det er noget af det bedste i verden.. Undskylder på forhånd for men synes tit enebørn er meget forkælede og kan ikke finde ud af at være sammen med andre børn uden der skal være fokus på dem konstant. De er vant til at få opmærksomhed og det kan de ikke få i institution, skole ect.

Det kan nogle gange være lettere at rejse med to eller flere børn da de kan bruge hinanden. Det er måske lidt sjovere at lege med en lillebror eller søster end hele tiden mor og far!!

støder nok nogle med mit indlæg, men vil ikke holde mig tilbage.

Betina

Anmeld

12. januar 2009

Dinar

BetinaMørk skriver:

Jeg har 4 søskende og vil ikke undvære dem for noget i verden.
Jeg ved at min dreng skal have søskende, da det er noget af det bedste i verden.. Undskylder på forhånd for men synes tit enebørn er meget forkælede og kan ikke finde ud af at være sammen med andre børn uden der skal være fokus på dem konstant. De er vant til at få opmærksomhed og det kan de ikke få i institution, skole ect.

Det kan nogle gange være lettere at rejse med to eller flere børn da de kan bruge hinanden. Det er måske lidt sjovere at lege med en lillebror eller søster end hele tiden mor og far!!

støder nok nogle med mit indlæg, men vil ikke holde mig tilbage.

Betina

Synes det er helt i orden du kommer med din mening.

Så skal jeg lige sige at jeg har 9 søskende vi er 9 piger og 1 dreng og vil heller ikke undvære dem for noget i verden.

Men lige nu vil jeg kun have en bare en, og senere han kommer der flere håber jeg inderligt.

Og jeg er helt enig I at de så sener føler sig alene og kan ikke finde ud af at være med andre end far og mor.

Og skal lige siges vi har alle 10børn haft lige så meget opmærksomhed og vi er alle sammen ØNSKE børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.