Mit største ønske er at for et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.738 visninger
62 svar
0 synes godt om
7. januar 2009

Dinar

Hej der ude,

Jeg har prøvet mange sider uden held.
Jeg har et par spørgsmål som jeg håber rigtigt meget på at I kan hjælpe med at svar på.

Jeg er en pige på 21, mig og min mand har nu prøver i 6 måneder at blive gravid mand der er ikke sket noget.
Jeg er 162 høj og vejer 47kg er jeg for undervægtigt skyldes det min vægt at jeg ikke er blevet gravid endnu??
Og det skal lige siges jeg har relmæssigt mens.
Og en anden ting, når min mand kommer er hans sæd ligesom vand , og efter vi har gjort det ligger jeg men benene op, man nå jeg kommer op løber det helle ud af mig også et par dag efter vi har gjort det, er det normalt??

Håber inderligt I kan hjælpe mig den her side er min sidste håb.

Mange kærlig hilsner ,
Dinar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2009

tascia

tålmodighed! 6 mdr. er altså ikke længe...

man siger at man først skal overveje hjælp hvis ikke der er sket noget efter 2 år.

i mange tilfælde er det jo psykisk betinget, så prøv at lægge fokus på noget andet, hobbyer etc. og se om det ikke helt kommer af sig selv

//Natascia

Anmeld

7. januar 2009

Dinar

tascia skriver:

tålmodighed! 6 mdr. er altså ikke længe...

man siger at man først skal overveje hjælp hvis ikke der er sket noget efter 2 år.

i mange tilfælde er det jo psykisk betinget, så prøv at lægge fokus på noget andet, hobbyer etc. og se om det ikke helt kommer af sig selv

//Natascia

Tak men det er ikke så meget det,

Men mens opfør sig også mærklig siden vi begyndte at blive gravid.
Og jeg har pletblødninger, så det ser ud som om alle odds er imod mig.

Anmeld

7. januar 2009

Diana...

Dinar skriver:

Hej der ude,

Jeg har et par spørgsmål som jeg håber rigtigt meget på at I kan hjælpe med at svar på.

Jeg er en pige på 21, mig og min mand har nu prøver i 6 måneder at blive gravid mand der er ikke sket noget.
Jeg er 162 høj og vejer 47kg er jeg for undervægtigt skyldes det min vægt at jeg ikke er blevet gravid endnu??
Og en anden ting, når min mand kommer er hans sæd ligesom vand , og efter vi har gjort det ligger jeg men benene op, man nå jeg kommer op løber det helle ud af mig også et par dag efter vi har gjort det, er det normalt??

Mange kærlig hilsner ,
Dinar.

Hmm Jeg mener man skal være meget undervægtig for ikke at kunne blive gravid.

Min kærestes er os meget flydende og selv om det virker som om det hele ryger ud vil der altid blive noget tilbage.

Har i snakket med lægen om det?

Knus Diana

Anmeld

7. januar 2009

Dinar

Diana/Claus skriver:

Hmm Jeg mener man skal være meget undervægtig for ikke at kunne blive gravid.

Min kærestes er os meget flydende og selv om det virker som om det hele ryger ud vil der altid blive noget tilbage.

Har i snakket med lægen om det?

Knus Diana

Ja det har vi, men ser ikke ud til han tag sig af det.
Han siger vi stadigvæk er meget unge og der er tid.
Er bare sååå sur på ham , hvad bilder han sig ind.

Knuss Dinar.

Anmeld

7. januar 2009

Mathilde

Jeg tror ikke det betyder noget at du er lidt undervægtig. Der hvor det er et problem er når man sulter sig selv, for så stopper menstruationen på et tidspunkt...

Har i prøvet med ægløsningsteste, så i ved lige præcis hvornår der er størst chance for at blive gravid?
Det brugte vi og det lykkes med det samme

Knus fra Mathilde

Anmeld

7. januar 2009

Diana...

Ja men et el andet sted har han jo ret? selvfølgelig nå man har sat i hoved at nu skal det være så kan det kun gå for langsomt, Men det sker når man mindst forventer det man skal bare tage en dag af gangen og hvis lægen ikke synes der er noget unormalt ved det må man jo stole på det el prøve en anden læge.

Men hvis man går for meget op i det kan det altså godt taget længere tid...
Har nogen veninder den ene tog det 9 år og de opga og købte en hund i stadenfor og så blev hun gravid, en anden prøvet i 1 1/2 og var os ved at opgive eller lod det bare ligge og så kom det en 3 prøvet i 3 år og gad ikke mere så de rejste væk og blev gift og så skete det alle 2 fordi de stoppet med at tænke på det hele tiden og lod det komme når det gjorde...

Tab ikke modet det komme lige pludselig...

Held og lykke med det

Anmeld

7. januar 2009

Fam. Madsen

Dinar skriver:

Hej der ude,

Mange kærlig hilsner ,
Dinar.

jeg vil sige at i skal prøve og tænke på noget andet for ens psyke(staves??) har også noget og sige... og man skal have prøvet i 2år enden man kan få noget hjælp mig og min mand prøvet i 2år for der var held.. så tag i det bare med ro og køb nogen æl-teste som kan hjælpe jer med og fortælle hvornår du er mest frugtbar..

jeg har aldrig selv brugt dem men har hørt de kan hjælpe..

held og lykke, håber mit svar hjælp dig lidt..

Sandra

Anmeld

7. januar 2009

Dinar

Mange tak til alle sammen, hvor er der bare nogen søde mennesker her inde.
Til mathilde: Skal lige siges jeg spiser som en svin men dersvære kan jeg ikke tag på. Og hvis det ikke er lykkes den her gang så prøver vi med de der prøver så jeg kan se om jeg har æg løsning.

Og held og lykke med din gaviditet .

Til Diana/Claus :

Sjovt du siger det med hund min mand har også lige købt en for 3måneder siden en sød lille en hehe.
Og jeg prøver at for mine tænker væk fra projektbaby man det gå dersvære ikke særlig godt.

Og ikke nok med det så opfør min mens sig mega mærklig.

Til familien madsen: Vi skal også prøve håber bare at den her gang den er der.

Knuser Dinar.

Anmeld

7. januar 2009

Mathilde

Hvor træls... Har du fået tjekket dit stofskifte?

Jeg håber det lykkes for jer snart

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.