Mit største ønske er at for et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2009

HeY

Det var da nogen knald gode ider du kom med der ..
ihh .

Tusinde tak .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2009

malou

Diana/Claus skriver:

Ha ha jeg spurgte faktisk kæresten igår hvordan han ville have det med at flytte til sverige... Det vidste han ikke rigtig. men om det jylland el sverige det sgu lige langt væk fra vores familie det bare billiger i sverige

Lidt udenfor emnet..... men hvor bor jeres familier siden der ville være ligeså langt fra jylland som fra sverige??? stort knus

Anmeld

9. januar 2009

Miamaja

Dinar skriver:

Fordi vi gerne vil give alt vores opmærksomhed til de
Og så skal den bare være møg forkælede.
Og det nemmere at komme ud og rejse.

Knus

saadan har vi det ogsaa synes ogsaa en er rigelig lige nu. de har jo masser af energi

Anmeld

9. januar 2009

jolu

6 måneder..... det er altså ingen tid i fertilitetens verden.....vi måtte vente 10 år!!! og næste gang 9 år ,- så kan du tale om at vente længe.... held og lykke! sorry,- bliver altså bare nogen gange såååå.....ja et eller andet.....

Anmeld

10. januar 2009

Diana...

malou skriver:

Lidt udenfor emnet..... men hvor bor jeres familier siden der ville være ligeså langt fra jylland som fra sverige??? stort knus

I bjæverskov ved køge

Anmeld

12. januar 2009

Dinar

Diana/Claus skriver:

Ja jeg ved alt for godt det svært og slippe tankerne om det men jeg ved os det sker for de fleste så snart de begynder og gå op i noget andet.

Jeg har termin d. 8 feb og han har sat sig fast så nu venter vi bare på kroppen er klar til at spytte ham ud.

Ja det bliver en lille lucas

Knus

neejjj hvor sødt, til lykke med den lille Lucas, min stor søster får en Tobias her den 19 neejj hvor spændende.

Knus

Anmeld

12. januar 2009

Dinar

malou skriver:

Flyt til sverige... der er billige huse

knus malou

Det vil min mand også men vi har begge gang I vores uddanelser, så vi kan ikke han er færdig den her år og jeg bliver færdig med min hf, og skal læse til jordemor

Anmeld

12. januar 2009

Dinar

Miamaja skriver:

saadan har vi det ogsaa synes ogsaa en er rigelig lige nu. de har jo masser af energi

præcis de skal have så meget opmærksomhed som muligt. hehe

Anmeld

12. januar 2009

Dinar

jolu skriver:

6 måneder..... det er altså ingen tid i fertilitetens verden.....vi måtte vente 10 år!!! og næste gang 9 år ,- så kan du tale om at vente længe.... held og lykke! sorry,- bliver altså bare nogen gange såååå.....ja et eller andet.....

ajjj forståd dig altså meget godt, neeejjj blev helt svimmel da jeg læste 10 år

puhe hvis det var mig vil jeg gå ned med flaget.

Held og lykke også til dig

Anmeld

12. januar 2009

malou

Dinar skriver:

Det vil min mand også men vi har begge gang I vores uddanelser, så vi kan ikke han er færdig den her år og jeg bliver færdig med min hf, og skal læse til jordemor

I kan da sagtens bo i malmø og stadig studere i kbh. Jeg kører da også over broen hver dag

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.