BJL2010 skriver:
Statistikker om hvornår man normalt føder og hvad nu hvis'er synes jeg måske er lidt ligegyldige. Det handler nok mest om følelser det her tænker jeg, og måske er det dem du skal lytte mest til?
Jeg mener bare hvis det fylder rigtig meget for dig (og også en del for din kæreste lyder det som om) og du er rigtig bekymret og nervøs for at han skal rejse når du er så langt henne, så er det det du/I skal forholde jer til, synes jeg! Så kan statistikkerne sige hvad de vil, dem kan man jo alligevel ikke regne helt med.
Tag en snak om det og hvis I begge har det bedst med at han bliver hjemme, så skal han da gøre det synes jeg
Det kan opså være I kan komme frem til en "plan fødsel" hvis han beslutter at tage afsted, sådan så du/I ved hvad I skal/kan gøre hvis du går i fødsel mens han er væk
Held og lykke!
Knus
Åh, du har ret.. Og jeg sidder og læser hvad jeg skriver, rent følelses betinget, så kan jeg jo tydeligt se hvor meget det betyder - så ja, måske skal vi få en ekstra snak om det, og lave nogle helt klare planer for det hele, selvom det er enkelt hvad der sker hvis han ikke er hjemme 
Og ja, jeg opretter det her emne, flere måneder før det er aktuelt - det siger lidt, om at det rent faktisk fylder en del.. Jeg må få talt med ham om det, over Vores frokost om lidt og vi må snakke om hvad der sker og ikke skal ske osv.. :=)
Tusind tak for dit imput! 
Anmeld