Kæreste rejser i uge 35+????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Igen, vil jeg gerne have at Jer der har født tænker lidt over det følelsesmæssige og såbarheden i, at føde uden sin kæreste ved sin side

Altså, jeg efterspørger Jeres ærlige mening, og er rigtig glad for den - men det er jo stadig en bekymring, selvom I siger "Synd for kæresten", "ikke bekymre dig" - jeg har forståelsen af at det er usikkert for mange 1. gangs gravide, så det skal også tages i betragtning, og ikke bare selve turen

Det er da også udfra det at jeg svare.. har jo selv stået i dit sted for 5 måneder siden.. Så svare jo netop udfra det.. har lige vret det igennem og svare udfra det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tak for din forståelse..

Der ville intet problem være, hvis han så bare kunne komme hjem.. Det er Polen, så der går vidst kun lige ét fly dagligt.. Hvis der overhoved er et dagligt.. Så havde vi snakken inden over en taxa hjem, men jeg synes ikke det er optimalt, da en veninde fra Polen siger at man skal IKKE køre med taxa så langt, for selvom man aftaler én pris, så er der stor risiko for de snyder når man ankommer og forlanger dobbelt op, hun siger de er syge i hovedet dernede (hendes ord, ikke mine), og hun rejser derned flere gange om året, så taxa er no-go for mig, da jeg ikke skal ligge med ekstra bekymring for om han bliver rullet af chaufføren (forstå mig ret ) .. Så han har ikke bare mulighed for at vende hjem, HVIS det skulle ske.. Og det er også dét der skræmmer mig..

Hmm..ja det lyder jo en del mere kompliceret.

Tjaaa..jeg ved ikke..altså...hvis det var min mand, så ville jeg lade ham rejse, men jeg er nok også af den type, der tager tingene oppe fra og ned, og som de kommer. Jeg hører også til dem, der sagtens ville kunne leve som kone til udstationerede eller sømandskone og føde uden manden var hjemme, som så mange andre gør over hele jorden.

Så i virkeligheden, så er dr jo kun en til at føle efter, om du vil kunne klare at han evt ikke nåede at være med, og det er dig selv...og så må du og din mand i fællesskab afgøre tingene...vi andre kan kun komme med gåde råd og tanker for og imod.

Anmeld

13. august 2011

Ranarupta

Anonym skriver:

Jeg har 'kun' haft sukker i urinen for nylig, og derfor været til sukkerbelastning, hvor der endnu ikke var svangerskabsdiabetes, men skal nok til en ny ved 30. uge, og dét har jo selvf. noget at sige, hvis det skulle ske at jeg fik det, for så er de begyndt at sæltte igang tidligt, hvis bebsen bliver for stor, så det har vi i betragtning til at kam komme i vejen..

Men det er jo også ham som er ret usikker :/

Han skal til Polen, så den eneste måde at komme hjem på skulle være en taxa, men har fået afvide at man vidst ikke skal tage taxa så langt, og så har alle kvinder i min fam. ikke født på mere end 4 timer, så jeg tror og gisner om at jeg får lign. fødsel, så vi er forberedt på det er huhej, når det sker en dag Så jeg tror art hvis han tager afsted, og jeg går i fødsel er der intet at gøre, og så må han tage turen ud, eller så må turen droppes.. Men det er nu mest op til ham.... Men vi er begge usikre lige nu, fordi vi også er førstegangs forældre, og det føles bare usikkert

Jeg kan sagtens forstå jeres tanker!

Det eneste, jeg umiddelbart kan råde til, er mavefornemmelsen.
Og hvis din familiehistorie også passer på dig og du føder hurtigt, så ville det ikke hjælpe, hvis han tog det første fly...

Men saml benene og gå tiden ud  

Anmeld

13. august 2011

Meliora

Anonym skriver:

Jeg har 'kun' haft sukker i urinen for nylig, og derfor været til sukkerbelastning, hvor der endnu ikke var svangerskabsdiabetes, men skal nok til en ny ved 30. uge, og dét har jo selvf. noget at sige, hvis det skulle ske at jeg fik det, for så er de begyndt at sæltte igang tidligt, hvis bebsen bliver for stor, så det har vi i betragtning til at kam komme i vejen..

Men det er jo også ham som er ret usikker :/

Han skal til Polen, så den eneste måde at komme hjem på skulle være en taxa, men har fået afvide at man vidst ikke skal tage taxa så langt, og så har alle kvinder i min fam. ikke født på mere end 4 timer, så jeg tror og gisner om at jeg får lign. fødsel, så vi er forberedt på det er huhej, når det sker en dag Så jeg tror art hvis han tager afsted, og jeg går i fødsel er der intet at gøre, og så må han tage turen ud, eller så må turen droppes.. Men det er nu mest op til ham.... Men vi er begge usikre lige nu, fordi vi også er førstegangs forældre, og det føles bare usikkert

Ej man kan vel leje en bil? Eller flyve?

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

Ej man kan vel leje en bil? Eller flyve?

Tænk en gang - det har vi jo slet ikk tænkt på eller?? Hvis du læste videre ville du se hvorfor det er mere kompliceret end som så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.