Anonym skriver:
Tak for din forståelse.. 
Der ville intet problem være, hvis han så bare kunne komme hjem.. Det er Polen, så der går vidst kun lige ét fly dagligt.. Hvis der overhoved er et dagligt.. Så havde vi snakken inden over en taxa hjem, men jeg synes ikke det er optimalt, da en veninde fra Polen siger at man skal IKKE køre med taxa så langt, for selvom man aftaler én pris, så er der stor risiko for de snyder når man ankommer og forlanger dobbelt op, hun siger de er syge i hovedet dernede (hendes ord, ikke mine), og hun rejser derned flere gange om året, så taxa er no-go for mig, da jeg ikke skal ligge med ekstra bekymring for om han bliver rullet af chaufføren (forstå mig ret
) .. Så han har ikke bare mulighed for at vende hjem, HVIS det skulle ske.. Og det er også dét der skræmmer mig..
Hmm..ja det lyder jo en del mere kompliceret.
Tjaaa..jeg ved ikke..altså...hvis det var min mand, så ville jeg lade ham rejse, men jeg er nok også af den type, der tager tingene oppe fra og ned, og som de kommer. Jeg hører også til dem, der sagtens ville kunne leve som kone til udstationerede eller sømandskone og føde uden manden var hjemme, som så mange andre gør over hele jorden.
Så i virkeligheden, så er dr jo kun en til at føle efter, om du vil kunne klare at han evt ikke nåede at være med, og det er dig selv...og så må du og din mand i fællesskab afgøre tingene...vi andre kan kun komme med gåde råd og tanker for og imod.

Anmeld