Strækmærker ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2009

malou

Eva skriver:

Næ, tror som ikke det er værre end mange andres...eller det ved jeg det ikke er.
Men jeg gider ikke se på det og så kan jeg jo fjerne det...min mave er primært pga kejsersnittet og så er det bare en sidegevinst at strækmærkerne også ryger med.
Jeg synes det er dumt at bruge tid på at være ked af noget der kan ændres, ikke-smiler
Så nu er jeg snart som jeg vil have mig..
Knus..

FEDT!!!!!! Forstår jeg godt. Hvornår skal du så det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

Honningblomst

malou skriver:

FEDT!!!!!! Forstår jeg godt. Hvornår skal du så det???

Tak-smiler-
Jeg skal have det gjort til juli...har tegnet en udvidet operationsforsikring inden for Danmark og når man har været medlem et år, så betaler de 85% af en sådan operation, dvs jeg får det gjort for 5000kr og det synes jeg ikke jeg kan sige nej til...så kunne jeg godt lige klare at vente det år.

Så det bliver en god sommer jeg går i møde-smiler

knus til dig...
Eva

Anmeld

5. januar 2009

Anja

Eva skriver:

Tak-smiler-
Jeg skal have det gjort til juli...har tegnet en udvidet operationsforsikring inden for Danmark og når man har været medlem et år, så betaler de 85% af en sådan operation, dvs jeg får det gjort for 5000kr og det synes jeg ikke jeg kan sige nej til...så kunne jeg godt lige klare at vente det år.

knus til dig...
Eva

Det er altså smart mth Danmark. Jeg er også medlem, bare i en af de første katogorier.

HVad kostede det dig at skifte kategori ? Kommer det oven i de 5000 kr ?

Anmeld

5. januar 2009

Kvindemin

Eva skriver:

Hvorfor kan du ikke det??
Knus..

Jamen ved ikke hvordan man kan få dem fjernet?

Anmeld

5. januar 2009

malou

Eva skriver:

Tak-smiler-

knus til dig...
Eva

Hvor vildt Betaler de virkelig det?? Ja så forstår jeg satme godt du slår til. Det er jo en gave at få. Har også en veninde der snakker om at få sin mave fin igen... men hun ved da ikke noget om Danmark. Men tror faktisk ikke hun kan blive medlem... man skal jo være "rask" når man bliver meldt ind ikke??...og hun har lidt problemer hist og pist Glæder mig til at følge dit forløb

Knus tilbage og tak for vensskabet

Anmeld

5. januar 2009

Honningblomst

Anja skriver:

Det er altså smart mth Danmark. Jeg er også medlem, bare i en af de første katogorier.

HVad kostede det dig at skifte kategori ? Kommer det oven i de 5000 kr ?

Mener det er 150kr hver tredje måned oveni...jeg er også bare i gruppe 5, men det kommer så til at koste 600kr...billigt, ikke?

Anmeld

5. januar 2009

Honningblomst

malou skriver:

Hvor vildt Betaler de virkelig det?? Ja så forstår jeg satme godt du slår til. Det er jo en gave at få. Har også en veninde der snakker om at få sin mave fin igen... men hun ved da ikke noget om Danmark. Men tror faktisk ikke hun kan blive medlem... man skal jo være "rask" når man bliver meldt ind ikke??...og hun har lidt problemer hist og pist Glæder mig til at følge dit forløb

Knus tilbage og tak for vensskabet

Hej igen...

Ja, det gør de...det fandt jeg først ud af i sommers og så slog jeg til.
Desværre så skal man være rask for at blive meldt ind...jeg har været medlem i 12 år, så jeg får da lidt ud af det nu.
Men din veninde skal da prøve, måske hun kan blive medlem.

Og selv tak, søde Malou...

Knus..

Anmeld

5. januar 2009

Anja

Eva skriver:

Mener det er 150kr hver tredje måned oveni...jeg er også bare i gruppe 5, men det kommer så til at koste 600kr...billigt, ikke?

Jo, det må man sige er billigt. Det vil jeg da lige skrive mig bag øret, hvis jeg ender med at få en mave som jeg er meget træt af.

Anmeld

5. januar 2009

lonemus

Eva skriver:

Tak-smiler-

knus til dig...
Eva

WAUW, er det rigtigt??

Jeg er netop lige blevet medlem af Danmark, gruppe 1, hvor jeg også har tegnet en udvidet operationsforsikring.
Dvs. når jeg har tabt mig, så vil de betale 85% af beløbet?? Skulle din læge godkende det eller??

Jeg troede ikke de dækkede noget, med mindre det var igennem en læge...!!

Lone

Anmeld

5. januar 2009

Anja

Eva skriver:

Har de også givet tilskud til de nye babser ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.