Strækmærker ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2009

Honningblomst

Chritinap skriver:

Jeg vil også gerne have mine fjernet, men det kan jeg ikke.
Ved ikke hvad jeg skal gøre, kan IKKE holde dem ud

Hvorfor kan du ikke det??
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

Honningblomst

twinboys skriver:

Så må jm jo tage fejl, det var hende der nævnte det... Men er også lige meget, for jeg var heldig ikke at få nogen...

Majbritt

Du gik heller ikke så længe, vel og med bitte små børn....jeg var jo stor som en hval...105 kg og et barn på næsten 5 kg og det kunne mave ikke holde til...men pyt, nu ryger de, så jeg er slank og fin...
Knus..

Anmeld

5. januar 2009

Honningblomst

Anja skriver:

Jeg fik strækmærker under navlen i min første graviditet. De er der jo stadig, men er ikke så tydelige. De generer mig ikke, det er jo en del af mig og grunden til de er der er jo mine dejlige unger, så pyt med dem

Men selvom det er pga børnene, så synes jeg hverken de bliver kønnere eller dejligere at leve med....elsker mine børn, men da ikke det forfald de efterlod-griner

Anmeld

5. januar 2009

Anja

Eva skriver:

Men selvom det er pga børnene, så synes jeg hverken de bliver kønnere eller dejligere at leve med....elsker mine børn, men da ikke det forfald de efterlod-griner

Nej, de er da ikke specielt kønne, men jeg ser dem faktisk ikke - så ergo generer de mig ikke

Anmeld

5. januar 2009

Anja

Eva skriver:

Hvorfor er det pga kejsersnittene du vil have ordnet maven ?

Anmeld

5. januar 2009

Honningblomst

Anja skriver:

Hvorfor er det pga kejsersnittene du vil have ordnet maven ?

Det har givet mig sådan en bule der stikker 1 cm ud...ser virkelig ikke heldigt ud, så derfor-smiler.

Anmeld

5. januar 2009

Anja

Eva skriver:

Det har givet mig sådan en bule der stikker 1 cm ud...ser virkelig ikke heldigt ud, så derfor-smiler.

Tror også jeg ender med sådan en bule, når den overskydende mavedelle er væk .... tror også at jeg ville irriterer mig mere over den end jeg gør over strækmærkerne.

Anmeld

5. januar 2009

Honningblomst

Anja skriver:

Tror også jeg ender med sådan en bule, når den overskydende mavedelle er væk .... tror også at jeg ville irriterer mig mere over den end jeg gør over strækmærkerne.

Det er kun for den jeg gør det...og jeg kan jo aldrig tabe mig og se slank ud på maven når det hud laver en bule...men det er jo ikke alle der får sådan en, så måske er du en af de heldige, jeg var desværre ikke...

Anmeld

5. januar 2009

Stumpen

Anja skriver:

Jeg fik strækmærker under navlen i min første graviditet. De er der jo stadig, men er ikke så tydelige. De generer mig ikke, det er jo en del af mig og grunden til de er der er jo mine dejlige unger, så pyt med dem

Min mave er oversået med dem, men nu er jeg så heller ikke en af de mindste og har aldrig været det, så jeg har aldrig gået vildt meget op i min mave og dens udseende.. De er en del af mig og det vil de blive ved med at være -om jeg så taber mig engang eller ej..
Qnus Anja..

Anmeld

5. januar 2009

twinboys

Eva skriver:

Du gik heller ikke så længe, vel og med bitte små børn....jeg var jo stor som en hval...105 kg og et barn på næsten 5 kg og det kunne mave ikke holde til...men pyt, nu ryger de, så jeg er slank og fin...
Knus..

Jo jeg var stor, for der var jo to... Nåede at tage 12kg på og de er væk igen heldigvis...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.