Strækmærker ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2009

malou

Jeg slap heldigvis også for strækmærker... det var bestemt en glædelig overraskelse at de blev væk Så nu 7 uger efter min fødsel har jeg næsten den samme mave som før... tæt på ihvertfald... det er mere rundt om kærligheds håndtagene og på R.... det hele stadig sidder..._ Godt man ikke får strækmæker der... hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

malou

Eva skriver:

Jo da...men det har jeg jo i forvejen, så starter med et og slutter med et...men det kan jo ikke stort set ikke ses OG jeg får en flad mave uden strækmærker...det koster omkring 30.000kr..
Knus..

Hold da helt fest... er du i gang med den helt store forvandling??? Var det hele så slemt før?? Stort knus fra malou

Anmeld

5. januar 2009

Honningblomst

malou skriver:

Hold da helt fest... er du i gang med den helt store forvandling??? Var det hele så slemt før?? Stort knus fra malou

Næ, tror som ikke det er værre end mange andres...eller det ved jeg det ikke er.
Men jeg gider ikke se på det og så kan jeg jo fjerne det...min mave er primært pga kejsersnittet og så er det bare en sidegevinst at strækmærkerne også ryger med.
Jeg synes det er dumt at bruge tid på at være ked af noget der kan ændres, ikke-smiler
Så nu er jeg snart som jeg vil have mig..
Knus..

Anmeld

5. januar 2009

twinboys

Jeg slap heldigvis også for strækmærker... det var bestemt en glædelig overraskelse at de blev væk... Men de siger jo også at det er arveligt... Så har ens moar haft mange får man det også... Min moar havde ingen hverken da hun ventede mig eller min søster... Og jeg fik ingen selv om jeg bar på to... Og min søster fik heller ingen...

Det er jeg super glad for idag...

Majbritt

Anmeld

5. januar 2009

Honningblomst

twinboys skriver:

Jeg slap heldigvis også for strækmærker... det var bestemt en glædelig overraskelse at de blev væk... Men de siger jo også at det er arveligt... Så har ens moar haft mange får man det også... Min moar havde ingen hverken da hun ventede mig eller min søster... Og jeg fik ingen selv om jeg bar på to... Og min søster fik heller ingen...

Det er jeg super glad for idag...

Majbritt

Den holder desværre ikke, Majbritt..

Anmeld

5. januar 2009

miver

Jeg fik strækmærker i siden ;havde under graviditet ikke ser dem selvom jeg har kigget meget , men efter jeg havde født kunne jeg se dem (de er ikke så tydelige men de er der )
mie

Anmeld

5. januar 2009

Kvindemin

Eva skriver:

Næ, tror som ikke det er værre end mange andres...eller det ved jeg det ikke er.
Men jeg gider ikke se på det og så kan jeg jo fjerne det...min mave er primært pga kejsersnittet og så er det bare en sidegevinst at strækmærkerne også ryger med.
Jeg synes det er dumt at bruge tid på at være ked af noget der kan ændres, ikke-smiler
Så nu er jeg snart som jeg vil have mig..
Knus..

Jeg vil også gerne have mine fjernet, men det kan jeg ikke.
Ved ikke hvad jeg skal gøre, kan IKKE holde dem ud

Anmeld

5. januar 2009

twinboys

Eva skriver:

Den holder desværre ikke, Majbritt..

Så må jm jo tage fejl, det var hende der nævnte det... Men er også lige meget, for jeg var heldig ikke at få nogen...

Majbritt

Anmeld

5. januar 2009

Lullaby

Med min 1 graviditet slap jeg helt men der tog jeg også kun 5 kg på. Med Yazmin tog jeg 15 på og fik en lille bitte smule. Man kan ikke se dem andet end man er meget tæt på og det er kun min mand der er men jeg ved de er der og det generer mig lidt. Men hvis ikke det bliver værre er det til at leve med

Anmeld

5. januar 2009

Anja

Jeg fik strækmærker under navlen i min første graviditet. De er der jo stadig, men er ikke så tydelige. De generer mig ikke, det er jo en del af mig og grunden til de er der er jo mine dejlige unger, så pyt med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.