Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
eliasogmor skriver:hmmm ......under/efter fødslen..........men de er dog snart væk....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva skriver:Jeg fik da jeg gik ind i uge 42 og har ikke fået flere de andre gange, har kun under navlen......strækmærker er noget af det grimmeste og min kære mor som også har født tre børn har ikke et eneste..men det er vidst noget hormonelt bestemt. havde dog regnet med at jeg slap som min mor...Men i hvert fald så kan jeg fortælle dig hvornår jeg fik mine og også hvornår de forsvinder igen...nemlig til juli....så dejligt...
Chritinap skriver:Hvordan kan de være væk?
eliasogmor skriver:de er blevet mere utydelige...ved ikke hvorfor......
3 gangs mor skriver:Lige et side spring søde ,, Hvordan gik det med kæresten ,, vendte han tilbage eller er du kommet over ham ???
er ikke kommet over ham..han kommer på onsdag...så må vi se hva der sker......
eliasogmor skriver: er ikke kommet over ham..han kommer på onsdag...så må vi se hva der sker......
Chritinap skriver:Eva, hvordan for du dem væk. Har vidst spurgt før, men har glemt det.
Eva skriver:Det er ved at få trukket maveskindet helt stramt og så fedtsuger de lidt og tager det overflødige hud....en lille maveoperation.Knus..
Chritinap skriver:Jamen kommer der så ingen ar, kan jeg ik forstå Og hvad er prisen ca., hvis man selv skal betale det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128