Strækmærker ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Mange tak Går meget snart ind i uge 33 og har slet heller ingen fået endnu ,, håber maven holder ,, dejligt

ØV ØV jeg har lige fundet mit det første det er meget lille og sider i siden så langt nede at trusserne dækker det, men jeg os vokset en del de sidste uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

Diana...

agnieszka skriver:

jeg var ca.30 uger henne da jeg fik mine ..her kan i se dem det er ikke slemt synes jeg det følger bare med sådan er det

Så fin en rund mave

Anmeld

3. februar 2009

A.

Diana/Claus skriver:

Så fin en rund mave

tak tak savner min mave...heldigvist haft jeg en pænt mave var ellers bange for at jeg for sådan mave delt i 2 da jeg har jo ikke lige frem slank meeen haft sådan smuk mave..og din er da også pænt hvornår skal du føde?

Anmeld

3. februar 2009

Diana...

agnieszka skriver:

tak tak savner min mave...heldigvist haft jeg en pænt mave var ellers bange for at jeg for sådan mave delt i 2 da jeg har jo ikke lige frem slank meeen haft sådan smuk mave..og din er da også pænt hvornår skal du føde?

Tak Jeg har termin på søndag men har haft det mærkeligt i maven/kroppen siden igår så nu må vi se...

Anmeld

3. februar 2009

A.

Diana/Claus skriver:

Tak Jeg har termin på søndag men har haft det mærkeligt i maven/kroppen siden igår så nu må vi se...

puha..spænde...i gang med noget sex eller rengøring så hjælper det måske..det plejer i hvertfaldt hjælpe

Anmeld

3. februar 2009

Diana...

agnieszka skriver:

puha..spænde...i gang med noget sex eller rengøring så hjælper det måske..det plejer i hvertfaldt hjælpe

Uhh ringer straks efter manden griner... Ja den med rengøring har jeg hørt flere gange hmm det kunne være jeg skulle gøre det selv om jeg godt nok synes det hård...

Anmeld

3. februar 2009

A.

Diana/Claus skriver:

Uhh ringer straks efter manden griner... Ja den med rengøring har jeg hørt flere gange hmm det kunne være jeg skulle gøre det selv om jeg godt nok synes det hård...

ja det er hård men ring hellere efter manden hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.