Strækmærker ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2009

twinboys

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa :-)

Jeg fik mine strækmæker en uge før jeg fødte

Og jeg er sku stolte af dem

Jeg fejrede dem med en kæmpe stor jorbærkage

Knus Pernille

Smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa :-)

Jeg fik mine strækmæker en uge før jeg fødte

Og jeg er sku stolte af dem

Jeg fejrede dem med en kæmpe stor jorbærkage

Knus Pernille

Ha ha... sejt nok

Anmeld

6. januar 2009

jolu

Har ikke en eneste på barm og mave, har været gravid 2 gange,- hvoraf den ene var med tvillere.

MEN har en del bag på lårbasserne.... og ja jeg hader dem, men der er heldigvis ikke så mange der skal glo på bagsiden af mine lår......

Anmeld

23. januar 2009

Frk. Mig.

strækmærker er da en dejlig ting

Så kan man vise på stranden at man har nogle dejlige unger hvis de ikke lige er med en på stranden

jeg har svage strækmærker på mine bryster, men det var fordi jeg meget pludselig fik bryster i løbet af ca 4-5 måneder da jeg var 16 gik jeg fra -a til 70dd
hehe

jeg nyder altså bare at være gravid!!!

Anmeld

23. januar 2009

Miamaja

Jeg fik slet INGEN streakmaerker og havde en dejlig smertefri fodsel

Anmeld

23. januar 2009

Mca<3

Miamaja skriver:

Jeg fik slet INGEN streakmaerker og havde en dejlig smertefri fodsel

Ha ha den var god søde

Anmeld

23. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kender en pige som fik en del strækmærker på maven efter graviditeten - hendes kæreste var vild med dem - han synes de lignede de linier bølgerne laver i strandsandet...

Anmeld

23. januar 2009

A.

jeg var ca.30 uger henne da jeg fik mine ..her kan i se dem det er ikke slemt synes jeg det følger bare med sådan er det

Anmeld

2. februar 2009

Tina2

3 gangs mor skriver:

Venter jo nr 3 og har aldrig haft et strækmærke , hvilket jeg sætter megen pris på Går ind i uge 29 nu og der er stadig ikke tegn til nogen ,, hvornår begyndte i at få strækmærker ??

Jeg har født 2 børn og ejer ikke et eneste til trods for jeg blev en kæmpe skude med +25 kg første gang og +31 kg anden gang (målte 120 og 130 cm rundt om maven) så jeg var super heldig ingen at få :-)

Min mor har heller ingen og har også født to store børn som jeg selv har:-)

Strækmærker er jo ret arveligt, men selvfølgelig kan man også få dem selvom ens mor ikke har og omvendt:-)

Håber du går fri, synes nu det er dejligt at ha tabt alle de lede kg igen og ha en fin mave uden strækmærker:-)

Held og lykke:-)

Anmeld

3. februar 2009

Mca<3

Tina2 skriver:

Jeg har født 2 børn og ejer ikke et eneste til trods for jeg blev en kæmpe skude med +25 kg første gang og +31 kg anden gang (målte 120 og 130 cm rundt om maven) så jeg var super heldig ingen at få :-)

Min mor har heller ingen og har også født to store børn som jeg selv har:-)

Strækmærker er jo ret arveligt, men selvfølgelig kan man også få dem selvom ens mor ikke har og omvendt:-)

Håber du går fri, synes nu det er dejligt at ha tabt alle de lede kg igen og ha en fin mave uden strækmærker:-)

Held og lykke:-)

Mange tak Går meget snart ind i uge 33 og har slet heller ingen fået endnu ,, håber maven holder ,, dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.