Strækmærker ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.395 visninger
76 svar
0 synes godt om
5. januar 2009

Mca<3

Venter jo nr 3 og har aldrig haft et strækmærke , hvilket jeg sætter megen pris på Går ind i uge 29 nu og der er stadig ikke tegn til nogen ,, hvornår begyndte i at få strækmærker ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

eliasogmor

hmmm ......under/efter fødslen..........men de er dog snart væk....

Anmeld

5. januar 2009

Mca<3

eliasogmor skriver:

hmmm ......under/efter fødslen..........men de er dog snart væk....

Er de forsvundet af sig selv ???

Anmeld

5. januar 2009

Honningblomst

Jeg fik da jeg gik ind i uge 42 og har ikke fået flere de andre gange, har kun under navlen......strækmærker er noget af det grimmeste og min kære mor som også har født tre børn har ikke et eneste..men det er vidst noget hormonelt bestemt. havde dog regnet med at jeg slap som min mor...
Men i hvert fald så kan jeg fortælle dig hvornår jeg fik mine og også hvornår de forsvinder igen...nemlig til juli....så dejligt...

Anmeld

5. januar 2009

eliasogmor

3 gangs mor skriver:

de er ikke så tydelige mere........men hvis man ikke ved de er der..så ser man dem ikke..siges der...

Anmeld

5. januar 2009

Honningblomst

Nej, de forsvinder jo desværre ikke, men bliver mindre tydelige...mon ikke det er det der menes-smiler- mine ses heller ikke som før..

Anmeld

5. januar 2009

Mca<3

Eva skriver:

Jeg fik da jeg gik ind i uge 42 og har ikke fået flere de andre gange, har kun under navlen......strækmærker er noget af det grimmeste og min kære mor som også har født tre børn har ikke et eneste..men det er vidst noget hormonelt bestemt. havde dog regnet med at jeg slap som min mor...
Men i hvert fald så kan jeg fortælle dig hvornår jeg fik mine og også hvornår de forsvinder igen...nemlig til juli....så dejligt...

Ja det er grimt og har altid været pænt glad for min mavse ,, Flad og glat ,,, håber jeg slipper igen Men mon ikke jeg gør ,, Var det m nr 1 du fik dine ??

Anmeld

5. januar 2009

Mca<3

eliasogmor skriver:

de er ikke så tydelige mere........men hvis man ikke ved de er der..så ser man dem ikke..siges der...

Og de har nok helt ret Det er nok kun os selv der lægger mærke til dem ,,,

Anmeld

5. januar 2009

Honningblomst

3 gangs mor skriver:

Ja det er grimt og har altid været pænt glad for min mavse ,, Flad og glat ,,, håber jeg slipper igen Men mon ikke jeg gør ,, Var det m nr 1 du fik dine ??

Jo, det var ved den første...gik til 42+3 før jeg fødte, så jeg blev jo kæmpe...men jo, det var det og JA, det er så grimt så grimt...kan godt forstå du er glad for din mave...har altid misundt alle dem med fine maver....godt man kan betale sig fra det-griner

Anmeld

5. januar 2009

Mca<3

Ja dejligt man kan betale sig til en bedre krop ..
Jeg har flad mave normalt og er meget slank Meenn .... Det betyder ikke man er tilfreds ,, jeg døjer meget med kæmpe blod sprængninger på mine lår når jeg er gravid og det forsvinder ikke af sig selv ,, Vil have det fjernet det med laser når jeg ikke er gravid mere ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.