Endnu en 0 sukker dag...
Fik kyllinge-sandwich på café, selvom jeg nu godt kunne have spist nachos... Fedtmæssigt var sandwichen bare sundere 
Jeg har været træt og uoplagt det meste af dagen, sådan lidt i "øv"humør, uden at vide hvorfor. Jeg har ikke sovet så godt i nat, og Felix har ikke sovet så godt i løbet af dagen.. Jørn skal arbejde igen imorgen, så det skal jeg jo også om man så må sige...
Imorgen skal vi besøge svigerforældrene når Jørn kommer fra job og blive til aftensmad. Så er der da rigeligt hænder til at aflaste mig!
Svigerfar er skidesød til at bakke op omkring "0 sukker" og er, trods sine 57 år med til Lillebælt Halvmarathon hver år, og ror, både på Lillebælt og på romaskinen hjemme. Han er squ sej!
Jeg trænger til snart at kunne se noget på vægten! Jeg har brug for belønning for min standhaftighed! Belønningen ville normalt være slik, men det skal det altså ikke denne gang!! Det har jeg vedtaget! Jeg burde nok måle mig, for at se om jeg taber cm, men så længe jeg stadig ikke kan passe mit før-graviditetstøj er jeg egentlig ligeglad med hvad jeg har tabt - både i cm., og kg. Jeg VIL HA' noget tøj jeg kan passe. Fx bare det der ligger i skabet - har hverken lyst eller økonomi til at købe nyt!
Nåh, sorry, det blev lidt øv det hele! Jeg håber du har haft en god dag!!

Anmeld