Anne og Michellas sukkerdagbog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Barbamama

Jeps!!! Dag 18 uden sukker!!!  Og det er helt utroligt: Der har IKKE været kage på mit arbejde i dag! Ja du hørte rigtigt. INGEN kage på mit arbejde i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Jeps!!! Dag 18 uden sukker!!!  Og det er helt utroligt: Der har IKKE været kage på mit arbejde i dag! Ja du hørte rigtigt. INGEN kage på mit arbejde i dag.

Jamen dog - var der lukket da? 

Skidesejt, så er du vist tilbage på sporet!!

Jeg har også klaret det fint nok idag, har dog haft en træls dag, med ondt i hoved, ryg og nakke. "I gamle dage" var jeg nok stavret i netto efter noget trøst, men det har jeg dog ikke gjort idag.. Til gengæld har Jørn inviteret til frokost på café imorgen, og det siger man jo altså ikke nej til!

Anmeld

18. august 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Jamen dog - var der lukket da? 

Skidesejt, så er du vist tilbage på sporet!!

Jeg har også klaret det fint nok idag, har dog haft en træls dag, med ondt i hoved, ryg og nakke. "I gamle dage" var jeg nok stavret i netto efter noget trøst, men det har jeg dog ikke gjort idag.. Til gengæld har Jørn inviteret til frokost på café imorgen, og det siger man jo altså ikke nej til!

Ej hvor dejligt med en cafedate!!! Og nej vi havde ikke lukket, men man skulle da næsten tro det.  Og jo nu er jeg NÆSTEN tilbage. Jeg har haft meget lyst til alt muligt igen! Men jeg har ikke spist noget. Og så skulle jeg have været til zumba i dag men det kom jeg ikke fordi Carla har været lidt skidt i dag. Så jeg havde brug for at komme hjem og se hvordan hun havde det i stedet for at danse.

Anmeld

18. august 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Ej hvor dejligt med en cafedate!!! Og nej vi havde ikke lukket, men man skulle da næsten tro det.  Og jo nu er jeg NÆSTEN tilbage. Jeg har haft meget lyst til alt muligt igen! Men jeg har ikke spist noget. Og så skulle jeg have været til zumba i dag men det kom jeg ikke fordi Carla har været lidt skidt i dag. Så jeg havde brug for at komme hjem og se hvordan hun havde det i stedet for at danse.

Det kan jeg godt forstå!

Jeg har netop fået mit (tyske!!!) hjemmezumba til at virke - så på lørdag!! Imorgen skal jeg nemlig til bys med lillebarnet, inden vi skal på café til frokost!

Går det bedre med Carla nu?

Anmeld

19. august 2011

AnneBJ

Endnu en 0 sukker dag... Fik kyllinge-sandwich på café, selvom jeg nu godt kunne have spist nachos... Fedtmæssigt var sandwichen bare sundere

Jeg har været træt og uoplagt det meste af dagen, sådan lidt i "øv"humør, uden at vide hvorfor. Jeg har ikke sovet så godt i nat, og Felix har ikke sovet så godt i løbet af dagen.. Jørn skal arbejde igen imorgen, så det skal jeg jo også om man så må sige... 

Imorgen skal vi besøge svigerforældrene når Jørn kommer fra job og blive til aftensmad. Så er der da rigeligt hænder til at aflaste mig! Svigerfar er skidesød til at bakke op omkring "0 sukker" og er, trods sine 57 år med til Lillebælt Halvmarathon hver år, og ror, både på Lillebælt og på romaskinen hjemme. Han er squ sej!

Jeg trænger til snart at kunne se noget på vægten! Jeg har brug for belønning for min standhaftighed! Belønningen ville normalt være slik, men det skal det altså ikke denne gang!! Det har jeg vedtaget! Jeg burde nok måle mig, for at se om jeg taber cm, men så længe jeg stadig ikke kan passe mit før-graviditetstøj er jeg egentlig ligeglad med hvad jeg har tabt - både i cm., og kg. Jeg VIL HA' noget tøj jeg kan passe. Fx bare det der ligger i skabet - har hverken lyst eller økonomi til at købe nyt!

Nåh, sorry, det blev lidt øv det hele! Jeg håber du har haft en god dag!!

Anmeld

20. august 2011

Barbamama

Hej Anne. Jamen det er gået godt.

I går sagde jeg nej til en lille pige der tilbød mig en flødebolle. Det var lidt synd men jeg forklarede hende at jeg havde spist AAAALT for meget slik og nu havde jeg lovet mig selv at jeg ikke måtte spise mere. Det syntes hun var lidt sjovt. Senere tilbød min mor mig at hun ville give is, men jeg sagde nej tak og hun roste mig faktisk for det.

I dag har jeg holdt fødselsdag og har spist en maaasse minimuffins. Og det måtte jeg gerne. Men i morgen er det forbudt at spise de resterende. He he

Jeg er da ked af at du føler du er i et hul. Jeg kan heller ikke se noget på vægten endnu. Jeg har endda kigget to gange. Men altså der skal jo nok også lige lidt mere gang i motionen. Og så meget vejer jeg heller ikke. Jeg ville bare gerne stramme op. Og så skal der ikke kommer flere buler på mig

Og jeg kender godt det der med belønning. Jeg er engang gået fra et fitnesscenter ned og købe en pose chips for nu havde jeg jo været dygtig! OMG!!!

Men ja hvad skal vi belønne os selv med???

Anmeld

22. august 2011

AnneBJ

Hallå hallååå!

Hvordan står det til?

Jeg har faktisk klaret weekenden ok, svigermor havde lavet min all-time livret i lørdags - tarteletter med høns i asparges. Jeg spiste kun halvt så meget som plejer (vi lader det være op til din fantasi at gætte hvor meget jeg så spsite...) og spiste ikke de chips der kom på bordet om eftermiddagen. Fik til gengæld en halv hindbærsnitte og 3 småkager.

Selvom det er gået godt, er jeg pissesur over, at det ikke ses på vægten. Jeg har tabt 700 gram siden 1. august!!! ..... det er 3 UGER!! Jeg havde forventet i hvert fald ½ kg om ugen...

Så det har jeg faktisk været rimeligt nede over det meste af dagen, og svinget mellem "så gider jeg heller ikke - jeg giver bare op" og "så stopper jeg simpelthen med at spise!"

For jeg VIL gerne tabe mig, men jeg magter ikke at der ikke sker en skid! Med en menstruation - og deraffølgende chokoladetrang - er projektet ligesom ikke successikret lige pt.... Men jeg hænger i; selvom jeg ikke kan finde på hvad jeg gerne vil belønnes med... 

Anmeld

23. august 2011

Mira0911

Hvor er I seje....  

Anmeld

28. august 2011

Barbamama

Hej søde Anne. Jeg har det helt skidt over at jeg ikke har skrevet. Jeg har ikke været på baby.dk i mange dage!!! jeg har simpelthen været så træt at jeg ikke har gidet at gå på computeren.

MEN det er gået rigtig godt! Der har været masser af kage på mit arbejde. IGEN! Men jeg har slet ikke spist noget af det. Onsdag var der kage, torsdag, fredag middag og fredag aften!! Sådan!!! Så var jeg til fødselsdag i går og der spiste jeg EN portion desssert (kunne sagtens have spist et stykke is mere) og bagefter kom der chokolade på bordet og jeg spiste et enkelt stykke, hvilket jeg syntes var ret godt gået. Så alt i alt går det godt!

Er du kommet dig over dit chokoladeflip?

Anmeld

28. august 2011

Barbamama

Mira0911 skriver:

Hvor er I seje....  

Taaaaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.