michella80 skriver:
ANNE jeg gjorde det!!! Jeg smed ikke chokoladen ud, men jeg lagde den op i skabet velvidende at manden så ville finde den og udrydde den. Men tro det eller ej, der var bare kage IGEN på mit arbejde!!! For tredje dag i træk!!! Og alle var ved at dø over hvor godt den smagte og jeg smagte den slet ikke. Men oooh hvor havde jeg lyst. Men jeg tænkte hele tiden på det du skrev til mig i går og det ville FANME være pinligt at skulle skrive til dig at jeg havde ædt noget igen. Så det var godt jeg holdt mig i skindet.
Men er det ikke vildt?? Jeg gav kage mandag, vores leder gav kage tirsdag og i dag var der et barn der gav kage pga fødselsdag!!! Der er bare altid noget!
Det er faktisk vildt jo! Især med alt det fokus der er på sundhed, kost- og sukkerpolitikker osv...!
Men FUCK hvor er du sej!! Jeg vidste du kunne!!!
Føles det ikke godt?
Jeg har været knapt så dygtig i dag, det sædvanlige frugt og knækbrød i morges, rugbrød til frokost, kiks og frugt i eftermiddag og så kom min mor og følge til kagerester..... Jeg spiste en tredjedel af hvad jeg normalt ville have gjort, en meget lille stykke og drak ikke varm kakao som de andre. Resten af kagen sendte jeg med dem hjem.
Til aften fik vi købepizza... Trods "1-gang-om-måneden"reglen.. "men sunset er jo heller ikke fastfood" som jørn så fint formulerede det.... 

Anyway, jeg spiste en halv, mod normalt en hel. Sendte det kvarte til hans madpakke og den sidste kvarte må jeg få til frokost imorgen. Det er ok, jeg ærgrer mig ikke, men glæder mig i stedet over, at jeg stoppede efter en halv, hvor jeg reelt set allerede var mæt!
Jeg kan virkelig mærke at mit fokus er ændret. Jeg har handlet igen idag (synes ikke jeg laver andet for tiden?!) men gik endnu engang uden om alt "forbudt" - det er altså godt nok et skridt på vejen!!

Anmeld