Anne og Michellas sukkerdagbog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Hej søde Anne. Jeg har det helt skidt over at jeg ikke har skrevet. Jeg har ikke været på baby.dk i mange dage!!! jeg har simpelthen været så træt at jeg ikke har gidet at gå på computeren.

MEN det er gået rigtig godt! Der har været masser af kage på mit arbejde. IGEN! Men jeg har slet ikke spist noget af det. Onsdag var der kage, torsdag, fredag middag og fredag aften!! Sådan!!! Så var jeg til fødselsdag i går og der spiste jeg EN portion desssert (kunne sagtens have spist et stykke is mere) og bagefter kom der chokolade på bordet og jeg spiste et enkelt stykke, hvilket jeg syntes var ret godt gået. Så alt i alt går det godt!

Er du kommet dig over dit chokoladeflip?

Rock on!! Du er da bare alt for sej!!

Jeg har et par gange tænkt at jeg ville give op, og ikke gad mere. Vi har været til fødselsdag og sådan lidt, og der har jeg spist mere kage end jeg ellers har gjort i august når vi var ude. Beherskelsen var ligesom væk.. Men når jeg har overgivet mig til en håndfuld chips, et stykke chokolade eller lignende har jeg formået at stoppe igen, og det må jo også være fremskridt... 

Jeg har ikke chokoladeflip, men kunne til gengæld spise alt andet, og så alligevel har jeg ikke rigtig lyst til mad.. så det er jo nemt at have emd at gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Rock on!! Du er da bare alt for sej!!

Jeg har et par gange tænkt at jeg ville give op, og ikke gad mere. Vi har været til fødselsdag og sådan lidt, og der har jeg spist mere kage end jeg ellers har gjort i august når vi var ude. Beherskelsen var ligesom væk.. Men når jeg har overgivet mig til en håndfuld chips, et stykke chokolade eller lignende har jeg formået at stoppe igen, og det må jo også være fremskridt... 

Jeg har ikke chokoladeflip, men kunne til gengæld spise alt andet, og så alligevel har jeg ikke rigtig lyst til mad.. så det er jo nemt at have emd at gøre

Sejt!!!! Du må ikke give op!!! Selvom du spiser lidt er det bedre end du spiser meget! Kæmp videre selvom det ikke viser sig på vægten. Det er stadig bedre at styre sin sukkertrang.

Og det siger jeg så hvor jeg har spist noget chokolade i dag. Og jeg har igen i dag sagt NEJ til kage. Er det ikke utroligt at der var kage igen??? Man skulle tro jeg arbejdede hos en bager.

Jeg spiste chokolade helt uden dårlig samvittighed i dag. Jeg havde lyst til lidt lækkert. Og det var ikke den der afhængighedsfølelse jeg havde. Jeg havde heller ikke lyst til det fordi jeg var træt eller ville trøste mig selv. Jeg havde simpelthen bare lige lyst til lidt sødt. Og så gav jeg mig selv lov. For jeg syntes jeg havde lyst til det på en fornuftig måde og det har jeg sgu ikke prøvet før. Jeg ved ikke om du kan følge mig i det jeg skriver. Men hver gang jeg har købt noget slik så har det været fordi: Jeg følte jeg havde BRUG for det, at noget var synd for mig, fordi jeg skulle hygge mig eller simpelthen bare skulle have NOGET.

I dag føltes det som noget jeg kunne styre! At det ikke føltes som et behov, men noget jeg bare lige gjorde fordi jeg havde lyst. Og ofte har jeg haft det som om mere ville have mere. Men sådan habde jeg det ikke i dag. Og inden jeg købte det tænkte jeg om jeg skulle lade være for så kunne jeg jo også give mig selv lov i morgen. Men så mærkede jeg lige efter og jeg vil ikke have brug for at købe noget i morgen også. Det var bare en fantastisk følelse! Så jeg NØD min chokolade!!!

Anmeld

1. september 2011

Barbamama

Ja..... Dårlige vaner tager tid.... Har simpelthen haft den dårligste dag på mit arbejde i dag! Og hvad gør jeg. Køber is OG slik! Og kværner det hele. Selvom jeg fik kvalme skulle de sidste vingummier død og pine ÆDES! Så nej jeg har ikke været dygtig i dag!

Anmeld

1. september 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Ja..... Dårlige vaner tager tid.... Har simpelthen haft den dårligste dag på mit arbejde i dag! Og hvad gør jeg. Køber is OG slik! Og kværner det hele. Selvom jeg fik kvalme skulle de sidste vingummier død og pine ÆDES! Så nej jeg har ikke været dygtig i dag!

Hehe står det så ikke lige med det toblerone jeg ÅD igår??

Anmeld

1. september 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Hehe står det så ikke lige med det toblerone jeg ÅD igår??

Åh kan godt lide vi falder i SAMTIDIG!!!

Lussing til mig og lussing til dig! SÅ! Så er vi tilbage igen!

Anmeld

1. september 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Åh kan godt lide vi falder i SAMTIDIG!!!

Lussing til mig og lussing til dig! SÅ! Så er vi tilbage igen!

Nemlig! For imorgen skal jeg i byen Lørdag får jeg gæster... og søndag skal ejg i byen... Tihi! 

Anmeld

1. september 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Nemlig! For imorgen skal jeg i byen Lørdag får jeg gæster... og søndag skal ejg i byen... Tihi! 

Ha ha ha ej hvor godt mand! Jamen så spis endelig løs og nyd det

Anmeld

1. september 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Ha ha ha ej hvor godt mand! Jamen så spis endelig løs og nyd det

Will do!! 

Anmeld

1. september 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Will do!! 

Anmeld

16. september 2011

Barbamama

Den gik da helt i stå den her... Er vi begge faldet i sukkervognen igen??? Jeg passer slet ikke på lige i øjeblikket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.